اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد. زیرا برد در عملکرد دستگاه بسیار مهم و تاثیر گذار است. به همین دلیل ضرورت دارد که کاربران دستگاه کپی اطلاعات کامل و جامعی درباره این قطعه از دستگاه کپی داشته باشند. تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو از جمله مواردی است که نیاز به بررسی بیشتری دارد.

با توجه به نقش اساسی برد پاور در عملکرد این دستگاه، لازم است کاربران اطلاعات جامعی در مورد آن داشته باشند. آگاهی از عملکرد این قطعه و نکات تعمیری آن، به شما کمک می کند که پیش از ایجاد آسیب های جدی تر، نسبت به تعمیر دستگاه کپی خود اقدام کنید.  گسترش روزافزون استفاده از دستگاه های کپی در زندگی و کسب و کار، ما را بر آن داشت تا در این مطلب، به تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو بپردازیم.

تعمیر برد پاور کپی ریکو

اهمیت تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو

به جرات می توان گفت تمامی آنچه که در دستگاه کپی ریکو اتفاق می افتد، با نظارت و حمایت نیروی برد های الکترونیکی انجام می شود. اجزاء الکترونیکی دستگاه کپی ریکو، متشکل از چندین قسمت است که هر قسمت می تواند به دلایلی دچار مشکل شود. برای تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو باید با نحوه عملکرد این دستگاه کاملا آشنا باشیم.

بردهای ولتاژ و دیگر بردها، هر کدام بر حسب محل استقرار خود در دستگاه ریکو عملکردهای متفاوتی دارند. بردهای الکترونیکی دو کار مهم و اساسی انجام می دهند؛ کنترل قطعه یا قسمتی از دستگاه و تغذیه ولتاژدهی قطعه یا قسمتی از دستگاه فتوکپی.

اکثر اوقات که دستگاه یک عیب واضح پیدا می کنند، اِشکال کار به کاربر باز می گردد؛ به علاوه اگر از عمر دستگاه خیلی می گذرد، ممکن است بعضی تنظیم ها تغییر کرده باشند و نیاز به بازیابی داشته باشند. به هر حال واقعیت این است که برای تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو باید به مرکزی استاندارد مراجعه کنید تا بعد از اجرای تعمیرات بتوانید همچون روز اول با دستگاه کار کنید.

عیب یابی و تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو

برای عیب یابی و تعمیر برد پاور دستگاه کپی ریکو به نکات زیر توجه کنید:

  • در صورت خرابی یک قطعه، مثلا خازن باد کرده یا مقاومت سوخته آن را عوض می کنیم
  • ممکن است عیب برطرف شود و ممکن است همچنان باقی بماند، چون شما فقط قطعه خراب را تعویض کرده اید و درست نمی دانید علت خرابی این قطعه چه بوده است. در این مرحله به یک تعمیر کار ماهر نیاز خواهید داشت.
  • به کارکرد درست دستگاه کاملا آگاه باشید.
  • بدانید که دستگاه دقیقا تا چه زمانی درست و بدون عیب کار می کرده است.
  • محل اتصال ها چک کنید و از سالم بودن فیوز مطمئن باشید.
  • احساس بوی غیر عادی ، بخشی از مدار که سیاه شده، صدای جرقه، داغ شدن بیش از حد یک قطعه، گرم نشدن بعضی قطعات پاور، شکل غیر عادی قطعات

واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو

واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو با استفاده از تجهیزات مختص دستگاه کپی، همه آنچه را که کاربر نیاز داشته باشد در اختیار او قرار می دهد. این واحد تعمیراتی از حضور متخصصان و کارشناسان برتر حوزه تکنولوژی و فناوری های جدید کمک می گیرد تا سرویس و خدماتی منحصر و بی رقیب را به کاربران خود ارائه دهد.

مدیریت این واحد تعمیراتی به منظور تامین رفاه حال مشتریان و کاربران خود، سرویس در محل کپی ریکو را نیز راه اندازی کرده است تا ضمن استفاده از خدماتی با کیفیت، دیگر دغدغه حمل و جا به جایی این دستگاه سنگین را نداشته باشید. به این ترتیب و با اجرای این سیاست متفکرانه و هوشمندانه، همه نیاز های کاربران به بهترین شکل ممکن پاسخ داده خواهد شد.

تعمیرات ریکو

واحد تعمیرات ریکو، واحد امن و مورد اطمینانی است که همه خدمات را با تضمین برتر به کاربران خود ارائه می دهد. این واحد  تعمیراتی در بخش های جدا راه اندازی شده است که هر بخش مسئولیت تعمیر یک محصول ویژه و خاص را بر عهده دارد.

در این واحد تعمیراتی از ابزارآلات جدید و مدرن برای عیب یابی و تعمیر استفاده می شود که تاثیر بسیار شگرفی در روند تعمیرات دارد. به همین دلیل است که کیفیت ارائه شده در این واحد کاملا متفاوت با سایر واحد های رقیب است.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در ایران با فعالیت گسترده و وسیع خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، همواره تلاش می کند نکته مبهم و غیر قابل حلی برای کاربران باقی نگذارد. با مراجعه به این نمایندگی صفر تا صد همه نیاز های شما پاسخ داده خواهد شد و این فرصت را خواهید داشت که از تسهیلات ویژه این نمایندگی نیز بهره مند شوید. همکاران ما در نمایندگی ریکو ضمن ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به شما کمک می کنند تا با در نظر داشتن سه فاکتور مهم و تاثیر گذار، بودجه، نیاز و سلیقه بهترین انتخاب را داشته باشید

اخبار، اطلاعات و مقاله های جذاب کمپانی ریکو را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩