اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید پرینتر فوجیتسو

داکتر بلید، یکی از قطعات خیلی مهم در دستگاه های کپی و پرینتره که خرابی اون میتونه عملکرد این دستگاه ها رو به طور کلی مختل کنه. از اونجایی که کاربرد اصلی این قطعه در فرایند چاپ هست، باید دقت ویژه ای برای تعمیرش به خرج داده بشه. در واقع اگه این کار توسط افرادی انجام بشه که تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیر پرینتر ندارن، ممکنه قطعه ی مورد بحث بیشتر آسیب ببینه و هزینه ی بیشتری روی دست شما بذاره. 

همکارای ما در نمایندگی رسمی فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، از جدید ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا استفاده می کنن و قطعه ی مورد بحث رو به شکل تخصصی ترمیم می کنن. به این ترتیب می تونین اطمینان داشته باشین که چاپگرتون به بهترین شکل ترمیم میشه. در ادامه شما عزیزان رو با جزئیات بیشتری در مورد داکتر بلید پرینتر فوجیتسو آشنا می کنیم و روش های ترمیم این قطعه رو بهتون آموزش میدیم.

تعمیر-داکتر-بلید-پرینتر-فوجیتسو

عملکرد داکتر بلید پرینتر

برای بررسی عملکرد داکتر بلید پرینتر فوجیتسو باید به این نکته اشاره کنیم که این قطعه، تونر رو تمیز میکنه و اونو برای چاپ شدن روی کاغذ آماده میکنه. این قطعه از جنس پلاستیکه و به یه قطعه ی فلزی متصل شده. دکتر بلید با کمک بلید، تونری که رو سطح مگنت رولر پخش شده رو پاک سازی می کنه. کار این قطعه به این صورته که در جهت مخالف مگنت حرکت میکنه و به وسیله اصطحکاکی که به وجود میاره، باعث تجدید شارژ تونر میشه. 

اگه این قطعه درست کار نکنه، کیفیت پرینت به شدت کاهش پیدا میکنه و شما با مشکل مواجه میشین. قبلا هم گفتیم که اگه تعمیرکار ناشی باشه، ممکنه داکتر بلید رو به خاطر شباهت اسمی، با قطعاتی مثل بلید اشتباه بگیره و روند تعمیر رو با مشکل جدی مواجه کنه. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات فوجیتسو و سپردن مراحل بررسی و تعمیرات پرینتر به تکنسین های مجرب این مرکز، می تونین از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری کنین.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تنظیم سرعت چاپ در پرینتر

خرابی داکتر بلید پرینتر فوجیتسو

همونطور که گفتیم، خرابی و از کار افتادن داکتر بلید چاپگر فوجیتسو، باعث افت محسوس کیفیت خروجی دستگاه میشه. اگه به تازگی کارتریج رو شارژ کردین و بازم کیفیت کپی ها پایینه، یکی از دلایل اصلیش میتونه خرابی دکتر بلید باشه. یه نکته ای که باید بهش توجه کنین اینه که تداوم خرابی داکتر بلید و تعمیر نکردنش، میتونه باعث بروز ایرادهای جدی حتی در بخش های دیگه ی دستگاه هم بشه. 

به همین خاطر هم این قطعه باید خیلی زود تعمیر بشه. برای این که خیالتون از تعمیر تخصصی و بی نقص قطعه ی مورد بحث راحت باشه و عملکرد پرینترتون به حالت عادی برگرده، می تونین روی مهارت و تخصص همکارای ما در نمایندگی مجاز فوجیتسو حساب کنید.

تعویض داکتر بلید پرینتر

متاسفانه داکتر بلید پرینتر فوجیتسو در بیشتر موارد قابل تعمیر نیست و باید اونو با یه نمونه ی جدید تعویض کرد. البته این کار، به عنوان آخرین روش برای رفع مشکلات ناشی از خرابی این قطعه در نظر گرفته میشه و اگه روش های تعمیراتی اثربخشی لازم رو نداشته باشن، ازش استفاده میشه. استفاده از قطعه ی اورجینال، جزء ضروریت های تعویض این قطعه هست و قطعه ی جایگزین شده کیفیت نداشته باشه، دستگاه درست کار نمیکنه و دچار مشکل میشه. 

البته کسی که این کارو انجام میده هم باید مهارت کافی تو این حوزه داشته باشه؛ وگرنه ممکنه با یه اشتباه کوچیک، به بخش های مختلف پرینتر آسیب برسونه. لازمه بدونین که تکنسین های متعهد نمایندگی فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، این کار رو به بهترین شکل و با استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال انجام میدن تا کیفیت کار محصول رو در آینده تضمین کنن.

نمایندگی مجاز فوجیتسو

نمایندگی مجاز فوجیتسو با بهره مندی از کادر فنی مجرب و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار آلات روز دنیا، تونسته در زمینه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی موفق عمل کنه. این مرکز به خصوص تو حوزه ی عرضه و ترمیم انواع ماشین های اداری، لپ تاپ، تبلت، هارد، پروژکتور، اسپلیت، تجهیزات کامپیوتر، تجهیزات شبکه و … این برند، فعالیت گسترده ای داره. همکارای ما جدید ترین مدل های این دستگاه ها رو برای فروش در اختیار متقاضیان قرار میده و به اونها مشاوره های تخصصی فروش ارائه میده. 

تعمیرات تخصصی هم سرویس دیگه ایه که نمایندگی مذکور به کاربرای خودش ارائه میده. متخصصین مجرب تعمیرات در نمایندگی مجاز فوجیتسو حضور دارن و ضمن نظارت بر همه ی مراحل تعمیر، تلاش می کنن سطح کیفی تعمیرات فتوکپی و سایر محصولات این کمپانی رو ارتقا بدن.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩