اشتراک گذاری

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو در واحد تعمیرات ریکو انجام می شود. دولوپر یکی از اجزا و قطعات این دستگاه است که برای اجرای تعمیر و سرویس آن باید به موقع وارد عمل شد. معنای واژه دولوپر ، ” توسعه دهنده” است و در علم شیمی و صنعت عکاسی به معنای ماده‌ ظهور و ظاهر کننده‌ عکس به کار می‌رود.

وظیفه دولوپر انتقال تونر به درام است. خود دولوپر در دستگاه به شکل فیزیکی مصرف نمی‌شود بلکه فقط در مدت زمان مشخصی کیفیت خود را از دست می‌دهد؛ در این شرایط برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو ، تعویض تنها راه حل اساسی خواهد بود. با توجه به طولانی بودن مدت زمان تعویض، توصیه می کنیم از بهترین محصولات ممکن در این زمینه استفاده کنید ، زیرا نقش دولوپر در کیفیت چاپ، بسیار مهم است.

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

اهمیت تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

دولوپر  با چرخش، پودر را بر سطح درام می‌ساید و درام آن را روی کاغذ به چاپ می‌رساند. وقتی دولوپر خراب باشد، این پروسه با اختلال رو به رو خواهد بود. باید به سرعت برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو وارد عمل شد.

این ماده که اصطلاحا به آن پودر سنگین نیز گفته می‌شود، حالت مغناطیسی دارد و اگر در حین انتقال آن به دستگاه کوچک‌ترین شیء خارجی با آن مخلوط شود، کیفیت چاپ را خراب کرده و نتیجه، ظهور رگه‌های سفیدی بر روی کاغذ خواهد بود.

فکر می کنیم با این توضیح ساده و مختصر به اندازه کافی اهمیت و نقش دولوپر را دریافته باشید. هر گونه ایرادی در کیفیت developer  علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر را نیز به شدت بالا می برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را نیز در پی خواهد داشت.

چگونگی تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

 تعدادی از دستگاه های کپی ریکو زمان تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو را هشدار می دهد. در غیر این صورت وقتی با افت کیفیت در چاپ مواجه شدید، یکی از گزینه هایی که باید به آن شک کنید، دولوپر است. توجه داشته باشید که عدم توجه به افت کیفیت دولوپر نه تنها هزینه‌ چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید در چاپ هم می شود.

گاهی با تعویض دولوپر با خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن روبه رو می‌شوید که بسته به مدل دستگاه باید عمل ریست کنتور دولوپر انجام شود. در مرکز تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو همه امکانات و ابزرآلات برای اجرای یک تعمیر اساسی فراهم است.

 شرایط نگهداری دولوپر و تونر

Developer و تونر باید در شرایط خشک و کم حرارت نگهداری شوند. زیرا گرمای زیاد و رطوبت، کیفیت این قطعه را کاهش می دهد. وقتی developer در شرایط گرم و مرطوب نگهداری شود، ذرات تونر به هم می چسبد و کیفیت دولوپر را تحت الشعاع خود قرار می دهد. گاهی اوقات در چنین شرایطی تشخیص علت عدم کیفیت چاپ بسیار مشکل و سخت خواهد بود. که لازم است برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو از یک مرکز مجاز و رسمی کمک بگیریم.

تعمیرات دستگاه کپی ریکو

دستگاه کپی یکی از دستگاه هایی است که در واحد های تعمیرات دستگاه کپی ریکو مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، زیرا این دستگاه یکی از محصولات اصلی برند ریکو است که کاربران بسیاری دارد. دستگاه کپی از اجزا و قطعات گوناگونی تشکیل شده است.

بدنه اصلی، اجزای مکانیکی و اجزای الکترونیکی کامل ترین توصیف از قطعات اصلی دستگاه کپی است. هر یک ازاین بخش ها نیز زیر مجموعه هایی دارند که کار اختصاصی خود را انجام می دهند. یک مرکز معتبر برای اجرای تعمیر و سرویس استاندارد نیاز به امکاناتی دارد که تضمین کننده کیفیت خدمات رسانی آن باشد. در واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو همه این امکانات و تجهیزات فراهم است.

واحد های تعمیرات ریکو

تعمیرات در حوزه محصولات ریکو شامل تعمیرات دستگاه کپی، انواع پرینتر، فکس، پروژکتور می شود. هر یک از این محصولات در بخش اختصاصی خود بررسی می شوند. پس از یک عیب یابی و ریشه یابی دقیق و موشکافانه با استفاده از تجهیزات برتر و مدرن، وارد پروسه تعمیر شده و در نهایت سلامت خود را به دست خواهند آورد.

در هر یک از این واحد ها تکنسین ها و تعمیر کاران ویژه و حرفه ای فعالیت می کنند. این افراد تجربه طولانی و طلایی در اجرای تعمیرات هر یک از محصولات یاد شده دارند و می توانند به راحتی همه آنچه را که برای بازگشت سلامت دستگاه نیاز است، انجام دهند. در این واحد ها سلامت دستگاه تضمین شده است و کاربر می تواند با خیال راحت به مرکز تعمیرات ریکو اعتماد کند.

نمایندگی ریکو

در نمایندگی ریکو در ایران می توانید با بهره مندی از تسهیلات ویژه مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. در این نمایندگی همه خدمات حوزه فروش و پس از فروش محصولات ریکو حمایت و پشتیبانی می شود. در نمایندگی رسمی ریکو این امکان برای برای همه کاربران فراهم است که با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی، همه آنچه را که برای خرید یک دستگاه نیاز داشته باشند، در اختیار بگیرند.

در نمایندگی ریکو همه اقدامات و فعالیت ها زیر چتر قانون است. به همین دلیل کیفیت سرویس دهی و خدمات رسانی کاملا تضمین شده است. در این نمایندگی امتیازات طلایی به کاربران داده می شود. با مراجعه به این نمایندگی مجاز و رسمی می توانید لذت یک خرید مطمئن و دلنشین را از آن خود سازید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ریکو را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩