اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر کیوسرا

کاربرای پرینتر، به خوبی میدونن که این دستگاه، قطعه ای به اسم فیوزینگ داره که به واسطه ی فعالیتش، فرایند چاپ امکان پذیر میشه. این قطعه یکی از بخش های مهم ماشین های اداری محسوب میشه و کارشناس های تعمیر پرینتر معتقدن که اگه خراب بشه یا درست کار نکنه، میتونه کیفیت چاپ رو حسابی مختل کنه.

خرابی این قطعه و تعمیر نکردنش ممکنه باعث ایجاد ایرادها و معایبی در سایر بخش های پرینتر بهش؛ به همین خاطر بهتره که با علائم و نشانه های خرابی فیوزینگ آشنا بشین و در صورت معیوب شدن، به موقع تعمیر یا تعویضش کنین. البته ترمیم این قطعه یه کار تخصصی هست و نیاز به مهارت بالایی داره.

بروز هر نوع اشتباه در فرایند ترمیم فیوزینگ، ممکنه باعث سرایت مشکل به بخش های دیگه بشه و هزینه ی تعمیر رو هم افزایش بده. برای جلوگیری از بروز این مشکلات، می تونین از تکنسین های مجرب و کار بلد نمایندگی کیوسرا در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین. در ادامه نکات بیشتری رو در مورد فیوزینگ پرینتر کیوسرا و تعمیراتش به شما دوستای عزیز ارائه میدیم.

تعمیر فیوزینگ پرینتر کیوسرا

فیوزینگ چیست؟

جالبه بدونین که فیوزینگ، یکی از مهم ترین بخش های پرینتر و دستگاه کپی محسوب میشه. این قطعه حرارت مورد نیاز تونر رو بهش منتقل می کنه و به این ترتیب، این ماده رو برای چسبیدن روی کاغذ آماده می کنه. اگه دقت کرده باشین وقتی برگه از دستگاه فتوکپی بیرون میاد گرمه؛ این گرما توسط همین فیوزینگ ایجاد میشه.

 حرارت خیلی زیادی لازمه تا تونر روی سطح برگه بچسبه و محتوای مورد نظر رو روی اون چاپ کنه و فیوزینگ با تامین این حرارت، باعث میشه که ما بتونیم با پرینتر کار کنیم.

نکته ی جالبی که در مورد فیوزینگ پرینتر کیوسرا وجود داره اینه که سرعتش انقدر بالاس که مانع از ایجاد جرقه و سوختن برگه میشه. در واقع این قطعه اونقدر سریع میچرخه، که اصلا فرصت جرقه زدن نداره. تو بخش قبلی هم اشاره کردیم که به خاطر نقش کلیدی این قطعه در کار چاپگر، باید در اسرع وقت اونو تعمیر کنین. تکنسین های نمایندگی تعمیرات کیوسرا ، فیوزینگ رو به بهترین شکل ترمیم می کنن و به این ترتیب، مشکلات دستگاه کپی شما رو برطرف می کنن.

چرا فیوزینگ از کار می افتد؟

یکی از مهم ترین دلایل از کار افتادن فیوزینگ پرینتر کیوسرا ، نوسان ها و بالا و پایین شدن های جریان برق هست. وقتی جریان برق به صورت مداوم دچار نوسان بشه، اولین قطعه ای که تحت تاثیر این مساله میگیره همین فیوزنیگ هست.

 نشت مایعات به داخل دستگاه هم میتونه موجب بروز مشکلات جدی در این قطعه بشه. همچنین اگه در اثر تجمع گرد و غبار و هر نوع آلودگی دیگه، فیوزینگ و بخش های مختلف اون دچار آلودگی بشه، این قطعه نمیتونه وظایفش رو به درستی انجام بده و به تبع اون، کیفیت چاپ دچار اختلال میشه.

مشکلات ذکر شده جوری هستن که میتونن منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد دستگاه بشن و حتی فیوزینگ رو نیازمند تعویض کنن. بارزترین علامت بروز مشکل در فیوزینگ چاپگر کیوسرا اینه که خطوطی روی برگه کاغذ ایجاد میشه و علت مشخصی هم براشون وجود نداره.

 اگه شاهد بروز چنین مشکلی در پرینترتون بودین، در اولین فرصت با کارشناس های ما در نمایندگی مجاز کیوسرا مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرین و ضمن دریافت راهنمایی های لازم، اقدام به ترمیم فیوزینگ دستگاهتون به شکل تخصصی و حرفه ای کنین.

تعمیرات فیوزینگ پرینتر کیوسرا

خب یکی از ویژگی های مثبت فیوزینگ، قابل تعویض بودن این قطعه هست. یعنی در صورتی که آسیب دیدگی خیلی شدید باشه و هیچ کدوم از روش های تعمیراتی جوابگو نباشه، میشه خیلی راحت این قطعه رو تعویض کرد. البته تیم تعمیراتی ما، تلاش میکنن که فیوزینگ پرینتر کیوسرا تعمیر بشه و نیاز به تعویض نداشته باشه. اما گاهی هیچ راهی به جز تعویض نیست و فقط از این طریق میشه کیفیت اولیه رو به دستگاه برگردوند.

البته خب باید به این نکته هم اشاره کنیم که این قطعه در اغلب موارد غیر قابل تعمیره و نیاز به تعویض داره. در هر صورت، باید توجه داشت که وجود فیوزینگ بی کیفیت یا نمونه ای که با مدل پرینتر مورد نظر سازگاری و تطابق نداشته باشه، زمینه ساز بروز ایراد در سایر بخش های دستگاه میشه. 

بنابراین بهتره برای تعویض فیوزینگ پرینتر کیوسرا خودتون، به واحد تعمیر پرینتر کیوسرا در نمایندگی رسمی این برند مراجعه کنین و از تعویض این قطعه به صورت حرفه ای و تخصصی اطمینان حاصل کنین.

تعمیرات فیوزینگ پرینتر کیوسرا

نمایندگی رسمی کیوسرا

نمایندگی رسمی کیوسرا ، یه مجموعه سازمان دهی شده و مجهزه که تمامی امکانات خودش رو در راستای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران عزیز به کار گرفته. این مرکز ضمن برخورداری از کادری مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، تخصصی ترین خدمات رو در دو حوزه ی فروش و تعمیرات به کاربران ارائه میده.

 مدیریت نمایندگی مجاز kyocera در مرکز سخت افزار ایران، با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، شعب مختلفی رو اراه اندازی کرده. به این ترتیب، شما کاربرای عزیز می تونین در اسرع وقت، خدمات و سرویس های مربوط به ترمیم محصولات کیوسرا رو دریافت کنین. هدف اصلی ما در نمایندگی رسمی کیوسرا، جلب رضایت شما کاربران عزیز هست و برای تحقق این هدف، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩