اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر ریکو SP-112

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یکی از مدل های پر فروش از پرینترهای تولید شده ی کمپانی ریکو، به مدل پرینتر ریکو SP-112معروفه. این دستگاه برای استفاده های جزیی مناسبه و بیشتر در منازل مورد استفاده قرار میگیرخ. این پرینتر میان رده ی کم حجم و سبک، ممکنه با مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری روبرو بشه.

این مشکلات میتونن خیلی ساده و جزیی باشن و به راحتی حل بشن. گاهی هم ممکنه شدت آسیب ها فراتر بره و مشکل به سختی حل بشه. اون چیزی که خیلی مهمه ، مراجعه به نمایندگی تعمیر مجهز و معتبر زمان بروز خرابیه. نمایندگی پرینتر ریکو ، عیب یابی و تعمیر صحیح این پرینتر ها رو در حداقل زمان به انجام میرسونه. تعمیر پرینتر ریکو SP-112 در این نمایندگی تحت نظر کارشناسان زبده و حرفه ای انجام میشه و از ضمانت نامه هم برخورداره.

یکی دیگه از فعالیت های نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو ، اطلاع رسانی مفید در مورد آسیب های متداول این پرینتر و سایر مدل هاست. چرا که با بالا رفتن سطح اطلاعات کاربران، از بروز خرابی های بسیاری جلوگیری میشه. در ادامه مهم ترین آسیب هایی که در این نمایندگی تعمیر میشه رو بررسی میکنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1618″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

تعمیر درام در نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112

از اون جا که حساسیت درام پرینتر نسبت به خراش زیاده، هر آسیب و خراشی روی اون ممکنه اتفاق بیفته. این آسیب ها کیفیت چاپ رو با مشکل روبرو میکنه. خرابی درام با علامت هایی همراهه. این علامت ها میتونه شامل چاپ خطوط و نقاط اضافه، رنگ پریدگی چاپ، لکه های خاکستری بر روی برگه و هر گونه بی کیفیتی و نشانه ی بی مورد در چاپ باشه.

تعمیر درام یکی از خدمات مهم نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112 هستش. البته این سرویس تمام پرینتر های ریکو رو در بر میگیره و تنها به این مدل اختصاص نداره. لازم به ذکره، این قطعه با توجه به نوع و مقدار خرابی ممکنه تعویض هم بشه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیر مین برد در نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112

مین برد رو بدون شک باید از اصلی ترین و حیاتی ترین قطعات هر دستگاه الکترونیکی به شمار بیاریم. مین برد هدایت وظایف اجزای تشکیل دهنده ی هر دستگاهی رو به عهده داره. در پرینتر های ریکو هم ، وضع به همین صورته. مین برد پرینتر ، چگونگی ارائه ی خروجی رو تعیین میکنه. این قطعه از چاپگر اتصال قطعات مختلف ره بر عهده داره. مین برد به وسیله ی پورت یو اس بی به سیستم کامپیوتر متصل میشه.

مسلما خرابی مین برد پرینتر ریکو SP-112 عملکرد کلی دستگاه رو با وقفه های مختلفی روبرو میکنه. این وقفه ها نگرانی کاربران رو به همراه داره. تعمیر این قطعه ی حیاتی از حساسیت بسیار بالایی برخورداره که متخصصان نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112  ، به خوبی نسبت به این مسئله آگاهی دارن.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

حل مشکلات هیتر در نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112

یکی دیگه از قطعات مهم و حیاتی در پرینتر ها هیتر هستش. هیتر عضوی مهمه که در تمام پرینتر ها قرار گرفته. این دستگاه همونطور که از نامش پیداست وظیفه ی تولید گرما رو به عهده داره. چرا که تنها با گرم کردن کاغذ است که تونر و مواد بر روی کاغذ نقش میبندن. اگه هیتر با خرابی مواجه بشه، بر روی برگه ی چاپ شده خطوط و علائم اضافی مشاهده خواهد شد.

در صورت آسیب دیدگی این قطعه فرآیند تثبیت تونر نیز به درستی صورت نمی گیره. این قطعه داری حساسیت های بسیاری بوده و هرگونه تعمیرات نا آگاهانه برای آن اختلالات بسیاری رو ایجاد می کند. تعمیر هیتر یکی از تخصصی ترین خدمات تعمیر پرینتر ریکو SP-112  به شمار می ره.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

حل مشکلات پیکاپ در نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112

کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو SP-112 ،با کاربران بسیاری روبرو میشن که از ناکارآمدی پرینترشون شکایت میکنن. تیم تعمیر پرینتر این نمایندگی، یکی از عمده مشکلات دارندگان این تجهیزات رو مشکلات مرتبط با پیکاپ پرینتر ، میدونن. اگر براتون سواله که پیکاپ چیه و چه وظیفه ای داره؟ لازمه بدونید، پیکاپ چرخه ی پلاستیک مانندیه که قرار گیری اون در پرینترها ، امری ضروری تلقی میشه.

پیکاپ حاوی یک عدد پد مخصوص است که در زیر اون قرار گرفته است. این قطعه به کمک پد، با چرخش، کاغذ رو به داخل پرینتر میکشه تا فرآیند چاپ آغاز بشه. پیکاپ ها بسته به نوع پرینتر، در مدل های مختلفی طراحی و تولید میشن. خرابی این قطعه، میتونه عملیات چاپ رو با مشکل جدی روبرو کنه.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی پرینتر ریکو

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات اداری، بدون شک پرینتر ها هستن. این دستگاه ها به مرور زمان به یکی از وسایل مورد نیاز در منازل هم بدل شدن. پرینتر های ریکو رو میتونیم از پر فروش ترین و کارآمد ترین برند ها در دنیا بدونیم.  این چاپگر ها در مدل ها و نسخه های بسیار متنوعی به بازار اومدن. از مدل های خانگی تا پیشرفته و صنعتی. امروزه این تجهیزات با دامنه ی تنوع وسیع در سراسر جهان طرفداران بسیاری به خود اختصاص دادن.

از اونجا که این پرینتر ها در کشورمان ایران هم فروش بالایی دارن و در امور روزانه مورد استفاده قرار میگیرن، نیاز به نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو بیشتر از همیشه احساس میشد. نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو در ایران ، با هدف رسیدگی قوی و همه جانبه به انواع مشکلات این تجهیزات ، در برند های مختلف، فعالیت میکنه. از مهم ترین امتیازاتی که کاربران نمایندگی پرینتر ریکو از اون برخوردار میشن، دریافت ضمانت نامه ی خدمات، رسیدگی سریع به مشکلاته.

[/vc_column_text][us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩