اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر زیراکس

تعمیر چاپگر زیراکس با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی رسمی زیراکس صورت میگیرد. پرینتر یکی از تجهیزات جانبی رایانه است. این دستگاه متن یا تصویر ایجادشده به وسیله رایانه را بر روی کاغذ (یا رسانه مشابه دیگری حک میکند.

انواع پرینترها عبارتند از: چاپگر ماتریس سوزنی، لیزری، جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی. چاپگرهای جوهرافشان از اواسط دهه ۱۹۸۰ مطرح و به‌ سرعت متداول شدند. مرکز تعمیر چاپگر زیراکس با داشتن تیمی زبده و متخصص و با بهره گیری از تکنیکهای روز دنیا و استفاده از ابزارآلات درجه یک آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

نمایندگی مجاز زیراکس از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه کاربران میپردازد. کاربرانی که مایل به استفاده از آپشن سرویس در مرکز هستند برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. اما پیشنهاد واحد تعمیر چاپگر زیراکس به شما استفاده از اپشن سرویس در محل میباشد. بدیهی است از این طریق میتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

تعمیر چاپگر زیراکس

نمایندگی تعمیر چاپگر زیراکس

رفتار شناسی یکی از مهمترین اصول مشتری مداری است. چرا که با آنالیز درست نیاز های مشتریان میتوان خدمات مطلوبی را ارائه کرد. در نمایندگی تعمیر چاپگر زیراکس ما توانسته ایم مشتریان خود را به خوبی آنالیز کنیم. بخشی از نتایج به دست آمده را برای شما عزیزان عنوان خواهیم کرد.

  • کاربران محصولات زیراکس برای کیفیت کار اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ چرا که در بین تعداد بیشماری برند، چاپگر زیراکس را برگزیده اند.
  • ضمانت و گارانتی محصول یا خدمات دریافتی برای کاربران زیراکس بسیار مهم است.
  • اورجینال بودن محصول و قطعات به کار رفته در دستگاه نیز از مواردی است که مشتریان زیراکس به طور جدی در خرید محصول بررسی میکنند؛ چرا که دستگاهی را خریداری کرده اند که قطعات یدکی آن به صورت اورجینال در کشور یافت میشود.

نمایندگی تعمیر چاپگر زیراکس با آنالیز رفتار مشتریان زیراکس، خدمات خود را مطابق با خواسته های این عزیزان ارائه میکند. کیفیت در امر تعمیر به واسطه تکنسین هایی متخصص و مجرب صورت میگیرد. این نمایندگی با تکیه بر دانش فنی متخصصین خود، برای تمامی خدمات ارائه شده ضمانت و گارانتی در نظر گرفته است.

نمایندگی تعمیر پرینتر زیراکس ، مجهز به آرشیوی کامل از قطعات یدکی فابریک است که در صورت نیاز، از این بانک جامع و کامل بهره میبرد؛ پس چنانچه کاربر چاپگر زیراکس هستید و اخیرا دستگاه شما دچار اختلال شده است، میتوانید از خدمات ارائه شده در این مرکز بهره مند شوید.

تعمیر درام چاپگر زیراکس

درام چاپگر زیراکس معمولا دارای جنس سلنیومی میباشد که رویه ی آن از موادی حساس به نور پوشانده شده است. اختلال در درام چاپگر تاثیر مستقیمی بر کیفیت اسناد چاپ شده خواهد داشت.

درام‎ها به خراش حساس هستند و این خراش ها باعث می شوند علامت های دائمی در هر نسخه چاپ، ظهورکنند. برخی از مواد همچنین می توانند توانایی خود برای نگهداری یا مقاومت در برابر شارژ را از دست بدهند که باعث می شود تونر به درام نچسبد.

در برخی موارد آسیب وارد شده به درام عمیق بوده و امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد. در این شرایط تکنسین ملزم به تعویض درام خواهد بود. در تعویض درام پرینتر باید به این نکته توجه داشت که درام و تونر کارتریج گاهی جدا و گاهی در کنار هم هستند.

در صورتی که درام از تونر کارتریج جدا باشد، کار تعویض آنها نیز به صورت جداگانه انجام می‌شود. در صورتی که تونر کارتریج ها به همراه درام باشد، در حین تعویض درام نیاز به تعویض کارتریج نیز خواهد بود.

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر زیراکس

هر گاه فرایند کشیده شدن کاغذ به درون چاپگر مختل شد، آگاه باشید که پیکاپ رولر چاپگر زیراکس دچار اختلال گشته است. این قطعه وظیفه کشیدن کاغذ به درون چاپگر را دارد. پیکاپ رولر، چرخه پلاستیک مانندی است که کار کشیدن کاغذ به درون پرینتر را توسط پد زیری و با یک بار چرخش که اصطلاحاً به آن درایو کردن می گویند انجام می دهد. عملکردی مهم و کلیدی این قطعه موجب شده است که اختلال در پیکاپ رولر به منزله از کار افتادن کامل چاپگر زیراکس باشد.

به همین دلیل کاربران نمیتوانند اختلال در پیکاپ رولر را پشت گوش انداخته و در تعمیر آن تاخیر ایجاد کنند. اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر خود گشته اید می توانید با حضور در  نمایندگی تعمیر چاپگر xerox سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر فیوزینگ چاپگر زیراکس

فیوزینگ در چاپگر زیراکس ارتباط مستقیمی با کیفیت اسناد چاپ شده دارد. اختلال در این قطعه خود را در کاغذ های چاپ شده نشان میدهد. چاپگر کار میکند اما اسناد چاپ شده چیزی که باید نیستند. از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد.

در صورتی که تعمیر فیوزینگ چاپگر با تأخیر مواجه شود، خرابی سایر قطعات و استهلاک زود هنگام دستگاه، دور از انتظار نخواهد بود. در صورت نیاز به سرویس های این بخش از دستگاه می توانید به نمایندگی تعمیر چاپگر زیراکس مراجعه کرده و خدمات مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر  زیراکس را دریافت نمایید. کارشناسان ما پس از آنالیز عملکرد دستگاه پرینتر و عیب یابی صحیح دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اعمال می نمایند.

تعمیر مگنت چاپگر زیراکس

خط های افقی کمرنگ در عرض کاغذ از بارزترین نشانه های اختلال در مگنت چاپگر زیراکس هستند. در صورت مشاهد این نشانه بر رو اسناد چاپ شده، توصیه میکنیم فرایند تعمیر را در اسرع وقت بر مگنت اعمال نمایید؛ چرا که اهمال در این امر میتواند آسیب های جدی را برای دیگر قطعات به وجود آورد.

 وظیفه اصلی مگنت رولر چاپگر این است که به وسیله جریانات مغناطیستی موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل کند. این حالت مغناطیسی سبب می‌گردد تا میزان مناسب تونر، متناسب با طرح، به درام انتقال یابد. یکی دیگر از علامت‌های اصلی بروز اشکال در مگنت، خروج صفحات چاپ شده‌ی ابر‌وباد مانند از دستگاه و سیاه شدگی برگه‌هاست. در هر حال، در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا بررسی‌های لازم انجام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مگنت پرینتر زیراکس انجام شود.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: چرا دستگاه کپی خط میندازه؟

انواع پرینتر

چاپگر جوهرافشان

چاپگر جوهرافشان، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر، ذرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ میپاشد. چاپگرها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تأمین رنگ در چاپگرها، بسته به نوع چاپگر، تونر یا کارتریج نامیده میشود. یکی از مهمترین دلایل رشد سریع چاپگرهای جوهرافشان قیمت مناسبشان نسبت به کیفیت و کارایی آنها است.

چاپگر سیاه، سفید و چاپگر رنگی

چاپگرهای سیاه و سفید فقط دارای رنگ مشکی میباشند. این پرینترها برای چاپ عکس زیاد مناسب نیستند و بیشتر از آن‌ها برای چاپ مقاله و نمودار استفاده میشود. چاپگرهای رنگی علاوه بر کارایی ‌های چاپگرهای سیاه و سفید، دارای رنگهای بیشتری هستند. همچنین برای چاپ عکس در هر اندازه ‌ای مناسب میباشند.

پرینتر سه بعدی

با استفاده از پرینتر سه بعدی میتوان از فایلهای سه بعدی که در کامپیوترموجود است نمونه سه بعدی واقعی ساخت. هنگام خرید پرینتر باید به این موارد دقت کرد: چاپ دو رو به صورت خودکار، حداکثر صفحات چاپ شده در ماه (Monthly duty cycle)، سرعت موتور (سرعت چاپ)، کارتریجهای استارتر، وضوح چاپ (dots per inch) و وضوح اسکن.

پرینتر لیزری

در پرینترهای لیزری از پرتوهای لیزر برای نشاندن جوهر بر روی کاغذ استفاده میشود. پرینترهای لیزری نیز خود به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم میگردند. چاپگرهای لیزری سیاه سفید بیشتر برای چاپ متن به کار میروند. از چاپگرهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده میشود. البته این چاپگرها برای چاپ عکس زیاد مناسب نسیتند .چون هزینه شارژ مجدد یا تعویض کارتریج بالا است.

پرینتر سوزونی

در پرینترهای سوزنی حرف یا نماد، بصورت ماتریسی از نقاط است. و توسط ضربات سوزنهای باریکی بر روی یک نوار حاوی جوهر (نسبتاً خشک) و در نهایت بر روی کاغذ شکل میگیرد. چاپگرهای سوزنی صدای بالا و کیفیت پایینی دارند. چاپگرهای سوزنی معمولا قیمت ارزانی دارند. این نوع چاپگرها هم در نوع ماتریسی تولید شده‌ اند هم در نوع خطی.

خدمات واحد تعمیر چاپگر زیراکس

  • ارتقاء و بروز رسانی بخش مکانیکی و الکترونیکی پرینترها در صورت ارائه از سوی شرکت های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری ازهمه امکانات پرینتر
  • شارژ کارتریج و تونر انواع پرینتر در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • ارائه مشاوره و راهنمایی مشتریان عزیز در خصوص عملکرد چاپگرها در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • نگهداری و در صورت لزوم سرویس دوره ای دستگاه های چاپگر
  • تست کلیه قطعات چاپگر جهت بررسی عملکرد صحیح و رفع اشکال قطعات معیوب در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • بررسی و در صورت لزوم نصب نرم افزار و درایورهای جدید و ارائه شده از جانب کمپانی جهت سازگاری بیشتر چاپگر با سیستم عامل
  • گرد زدایی، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن ( هر ۶ ماه یکبار )
  • سرویس کلی دستگاه های پرینتر
  • تعمیرات هد انواع چاپگر در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • رفع کلیه مشکلات مکانیکی و الکترونیکی انواع پرینتر
  • تعمیرات انواع چاپگر
  • روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری بخش مکانیکی پرینتر
  • بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگر
  • بررسی و در صورت لزوم سرویس تمامی قطعات یدکی پرینتر جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و کاهش استهلاک چاپگر در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس
  • تعویض و ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس

اخبار، مقالات و سوالات متداول چاپگر زیراکس

مدیریت مرکز تعمیر چاپگر زیراکس بخش اخبار را در سایت طراحی کرده است. هدف از این امر افزایش سطح علمی کاربران مجموعه میباشد. مطالب این بخش پس از ویرایش و حصول اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار کاربران قرار داده میشوند. به همین دلیل با آرامش خیال میتوانید به مطالعه بپردازید.

تعمیر چاپگر زیراکس در نمایندگی مجاز زیراکس توسط اصلح ترین کارشناسان حوزه ریکاوری با ارائه گارانتی انجام میشود. با کلیک روی لینک اخبار چاپگر زیراکس و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید

همچنین کارشناسان مرکز تعمیر چاپگر زیراکس ملزم به ارائه بخش مقالات شده اند. این بخش دربرگیرنده مقالات عمومی و تخصصی است. به همین دلیل تمامی کاربران مجموعه میتوانند از ان استفاده کنند.

ارائه خدمات نرم افزاری و تعمیر فوق تخصصی تمامی قطعات ازجمله خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر چاپگر زیراکس میباشد. با کلیک روی لینک مقالات چاپگر زیراکس و دیگر مقالات مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

پرسنل مشتری مدار مرکز تعمیر چاپگر زیراکس سوالات متداول تعمیرات زیراکس را از قبل پاسخ داده اند. کاربران با مطالعه این بخش میتوانند به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایند. علاوه بر این مدیریت مجموعه شرایطی را مهیا کرده است تا شما عزیزان بتوانید دیگر سوالات خود را با مهندسین ما درمیان بگذارید.

بدیهی است کارشناسان متخصص مرکز تعمیر چاپگر زیراکس در کمترین زمان پاسخگویتان خواهند بود. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات زیراکس میتوانید اطلاعات بیشتری بدست آورید.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با تشکیل تیمی از کارشناسان خلاق و زبده و با استفاده از روش های نوین به تعمیر دستگاههای معیوب کاربران میپردازد. این مرکز فوق تخصصی تعمیرات به ارائه تمامی خدمات تعمیر و ریکاوری، به همراه گارانتی اقدام می نماید.

از جمله دیگر فعالیتهای نمایندگی زیراکس میتوان به وارد کردن قطعات اورجینال اشاره کرد. کیفیت مطلوب خدمات این مرکز باعث شده نمایندگی زیراکس در جایگاه و موقعیتی ممتاز قرار بگیرد. به گونه ای که کمتر مرکزی توان رقابت با این نمایندگی را دارد.

کاربران میتوانند با آرامش خاطر دستگاهی که سایر مراکز از تعمیر آن عاجزند را برای تعمیر به دست مهندسین نمایندگی زیراکس بسپارند. در حقیقت هدف مهم این مرکز این است که کاربران و مشتریان بتوانند با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت نمایند.

تعمیرات چاپگر زیراکس

کارشناسان مرکز تعمیر چاپگر زیراکس در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات زیراکس میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز بصورت مجزا راه اندازی شده است. این امر یکی از دلایل افزایش راندمان کار مجموعه نسبت به دیگر نمایندگیها میباشد.

تعمیر چاپگر زیراکس نیاز به حضور کارشناسان توانمند دارد. این مرکز برای جذب تعمیرکاران چیره دست تمامی تلاش خود را انجام داده است. چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات زیراکس هستید، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩