اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی کیوسرا

یکی از بخش های دستگاه کپی که تو حرکت برگه به داخل و بیرون از دستگاه نقش داره، کاغذکشه. این قطعه چندتا بخش مختلف داره که هر کدوم کار خاصی رو انجام میدن. اگه هر کدوم از بخش های کاغذکش فتوکپی کیوسرا دچار ایراد یا نقص بشه، برگه وارد دستگاه نمیشه و یا در اون گیر میکنه. یه نکته ای که در مورد این قطعه وجود داره اینه که ساختار اون خیلی ظریفه و اگه تعمیراتش به اشتباه انجام بشه، ممکنه بشکنه. به همین خاطر هم باید تعمیر این قطعه توسط افرادی انجام بشه که از مهارت و تخصص کافی در این زمینه برخوردار هستن.

برای این که ناچار به صرف هزینه ی اضافی برای ترمیم کاغذ کش نباشین، توصیه می کنیم از تکنسین های کارکشته ی تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی کیوسرا مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین. همکارای ما با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیراتی روز دنیا، کاغذکش فتوکپی کیوسرا رو به بهترین شکل ترمیم و در صورت نیاز، تعویض می کنن. در ادامه ی این مطلب، شما عزیزان رو با ماهیت این قطعه و روش های تعمیرش آشنا می کنیم.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی کیوسرا

عملکرد کاغذکش دستگاه فتوکپی

برای بررسی عملکرد کاغذ کش، اول باید به این نکته اشاره کنیم که دستگاه های فتوکپی، دو بخش مکانیکی و الکترونیکی دارن. همکاری این بخش ها در نهایت منجر به انجام شدن فرایند چاپ میشه. قطعه ای که در موردش صحبت می کنیم، جزء بخش های مکانیکی هست و وظیفه داره که کاغذ رو حرکت بده. بخش های ورودی، میانی و خارجی این قطعه، در فرایند ورود و خروج برگه به دستگاه کپی دخالت دارن. کاغذ کش ورودی یا پیکاپ رولر، کاغذ رو به داخل دستگاه میکشه و کاغذ کش میانی، اونو به سمت فیوزینگ هدایت میکنه.

بعد از انجام عملیات تونر ریزی، کاغذ کش خارجی برگه رو به بیرون از دستگاه کپی هدایت میکنه. اگه هر کدوم از بخش های کاغذ کش دچار مشکل بشه و نتونه به درستی کار کنه، برگه برای ورود و خروج به دستگاه با مشکلات جدی مواجه میشه. خب تو چنین شرایطی، شما نمیتونین عملیات کپی رو به راحتی انجام بدین. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند عملکردی کاغذکش فتوکپی کیوسرا، باید در اسرع وقت اقدام به ترمیم یا تعویض این قطعه کنین. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات کیوسرا، برای این منظور در خدمت شما هستن.

ایرادهای رایج کاغذکش دستگاه کپی

کاغذ کش قطعه ایه که فشار کاری زیادی رو تحمل میکنه و به همین خاطر هم ممکنه با مشکلات مختلفی مواجه بشه. اگه دیدین ورود کاغذ به دستگاه کپی کیوسرا به درستی انجام نمیشه، یا اینکه علی رغم تموم شدن عملیات چاپ، برگه از دستگاه بیرون نمیاد، باید این اتفاق رو نشونه ی خرابی کاغذکش بدونین. 

یکی از مشکلات رایج کاغذکش فتوکپی کیوسرا، مربوط به زمانیه که برگه در ورودی کاغذ کش (ADF)  گیر میکنه. در این صورت برگه وارد دستگاه نمیشه و شما رو با مشکل مواجه میکنه. همچنین گیر کردن کاغذ در خروجی این قطعه هم مشکلیه که بعضا کاربرا باهاش مواجه میشن. گیر کردن کاغذ در فیدر مرحله ۱ ADF، مساله ی دیگه ایه که باید در اسرع وقت برطرف بشه. پیکاپ رولر یه بخش دیگه به اسم بلت کاغذ کش هم داره که بعضی وقتا برگه زیرش گیر میکنه.

ایجاد صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ، چروک و کرکره ای شدن برگه در ADF، سرعت کم حرکت برگه در فیدر کاغذ کش و باز شدن درب ADF رو نیز باید به لیست مشکلات رایج کاغذکش فتوکپی کیوسرا اضافه کرد. نمایندگی رسمی کیوسرا در مرکز سخت افزار ایران، برای برطرف کردن هر کدوم از مشکلات ذکر شده، تخصصی ترین خدمات رو به کاربران محترم ارائه میده.

تعمیر و تعویض کاغذ کش فتوکپی کیوسرا

نکته ی مثبتی که در مورد کاغذکش دستگاه کپی وجود داره، اینه که بیشتر وقتا امکان تعمیر این قطعه وجود داره و میشه با تعویض یا ترمیم بخش های مختلفش، مشکل اونو برطرف کرد. با این وجود، گاهی ممکنه این قطعه فرسوده شده و یا میزان آسیب دیدگی اون به اندازه ای باشه که امکان تعمیر اون وجود نداشته باشه. همکارای ما در بخش تعمیرات نمایندگی مجاز کیوسرا، اینجور وقتا اقدام به تعویض قطعه ی مورد بحث با یه نمونه ی جدید می کنن و به این ترتیب، شرایط رو برای رفع مشکلات کاغذ کش فراهم میکنن.

توجه داشته باشین که برخورداری از مهارت و تجربه کافی، اولین شرط تعویض کاغذ کشه. همچنین باید از قطعه اورجینال در این محصول استفاده بشه تا کیفیت لازم رو برای کار در دستگاه فراهم کنه. تعویض کاغذکش فتوکپی کیوسرا در نمایندگی این شرکت، به صورت تخصصی و با استفاده از قطعات اصل انجام میشه. به این ترتیب شما کاربران گرامی میتونین اطمینان داشته باشین که مشکل دستگاهتون به صورت کامل برطرف میشه و کیفیت کاری اون مثل روز اول میشه.

نمایندگی رسمی کیوسرا

نمایندگی رسمی کیوسرا ، مجموعه ای متشکل از بخش های مختلف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروشه که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت رو به کاربران محترم ارائه میده. لازمه بدونین که این نمایندگی، یکی از معدود مراکز رسمی و معتبر برای عرضه ی محصولات Kyocera به کاربران محسوب میشه. 

ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر خدمات در نمایندگی مورد بحث، گواهی بر اورجینال بودن محصولات و اصالت خدمات ارائه شده هست. حضور کادر مجرب و دوره دیده، یکی از نکات ویژه ای هست که در بخش های مختلف نمایندگی Kyocera جلب توجه میکنه. این افراد، به واسطه ی دوره هایی که گذروندن و سالها تجربه ی مفید در زمینه ی کاری خودشون، قادر به ارائه ی خدمات بسیار با کیفیتی به کاربران هستن.

نکته ی دیگه ای که باید در مورد نمایندگی رسمی کیوسرا بهش اشاره بشه، تجهیز بخش های فروش و تعمیرات به آخرین تکنولوژی های روز دنیا هست. خدمات و سرویس های ارائه شده در این نمایندگی، دارای سطح بالایی از کیفیت و حرفه ای گری هست و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی ارائه میشن.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩