اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش پرینتر برادر

پرینتر یک دستگاه کاربردی و مهم در ادارات و سازمان های مختلف است که در صورت مواجه شدن با عیب های جزئی، ممکن است از کار بیفتد. یکی از مشکلاتی که معمولا گریبانگیر پرینترهای مختلف می شود، گیر کردن کاغذ در پرینتر و توقف و حتی از کار افتادن آن است. در این مطلب به بررسی دلایلی که ممکن است منجر به گیر کردن کاغذ در پرینتر و وقوع مشکلات بعدی در آن شود، می پردازیم و راه های مختلف برای حل آن را پیشنهاد می کنیم. توجه داشته باشید این مشکل در پرینتر های مختلف بسیار رخ می دهد و نیازی به نگرانی نیست. اما چنانچه از راه های منطقی برای رفع آن استفاده نشود، خسارت های بیشتری را برای پرینتر به دنبال خواهد داشت. در این مواقع باید به فکر تعمیر کاغذکش پرینتر برادر باشید.

تعمیر کاغذکش پرینتر برادر

 تعویض و تعمیر کاغذ کش پرینتر برادر

برای تعمیر کاغذکش پرینتر برادر ، نیاز است حتما بتوانید آن را باز کنید. بخصوص برای دستگاه های کپی بزرگتر، امکان جابجایی دستگاه وجود ندارد و باید برای تعمیرات جزئی، اندکی دانش تعمیراتی داشته باشید. اگر توان جداسازی و تعویض کاغذکش پرینتر را ندارید، حتما با متخصصان تعمیر پرینتر تماس بگیرید. مهندسین تعمیر پرینتر در این مرحله برای رفع اشکال پیش آمده اقدام به تعویض کاغذ کش می نمایند. مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که نداشتن تجربه کافی در زمینه ی تعمیرات پرینتر موجب آسیب رساندن به دستگاه می شود. بنابراین از مشورت و یا واگذار نمودن پرینتر به افراد غیر متخصص اکیدا خودداری نمایید

علل خرابی و تعمیر کاغذکش پرینتر برادر

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا کاغذ در پرینتر گیر می کند؟ مشکلات غلطک و پد جداساز، استاندارد نبودن ابعاد و ضخامت کاغذ، وجود عامل خارجی همچون گرد و غبار در پرینتر از جمله عواملی است که به پرینتر آسیب می زند و در این مواقع باید اقدام به تعمیر پرینتر کرد. اگر  با مشکل عدم کارکرد صحیح کاغذکش پرینتر مواجه شدید، باید از ادامه کار با پرینتر خودداری کنید و در اولین فرصت اقدام به تعمیر دستگاه کنید.

اگر در منزل یا محل کار خود از پرینتر زیاد استفاده می کنید، باید منتظر وقوع خرابی کاغذ کش پرینتر باشید. در صورت خرابی این قطعه، ورود و خروج کاغذ در پرینتر مختل شده و کل فرایند کپی یا پرینت با مشکل روبرو می شود. تعویض کاغذ کش برای پرینتر ها و بخصوص دستگاههایی که مدام مورد استفاده قرار می گیرند، هر چند مدت یک بار توصیه می شود. همانطور که پیش از این ذکر شد، بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن زود هنگام این قطعه، از کاغذ های غیر استاندارد در پرینتر استفاده نکنید و در صورت گیر کردن کاغذ در دستگاه، از کشیدن آن خودداری نمایید.

نمایندگی تعمیر پرینتر برادر

متخصصان حرفه ای این مرکز با مجوز فعالیت های تخصصی در زمینه تعمیرات قطعات مختلف الکترونیکی و با سابقه بیست ساله در این حرفه، آماده ی تعمیرات پرینتر برادر و قطعات مختلف آن در سایر برندهای پرینتر هستند. این مرکز با افتخار اعلام می دارد تعمیرات پرینتر در شعب مختلف تحت کنترل افراد متخصص می باشد و کوچک ترین خللی در حین تعمیرات و یا تعویض قطعات حساس دستگاه شما رخ نخواهد داد. مرکز سخت افزار ایران در شعب مختلف واقع در شهرهای تهران و کرج پذیرای دستگاه های آسیب دیده شما عزیزان خواهند بود. در صورت عدم حضور در تهران و کرج، می توانید دستگاه خود را از طریق ارسال پستی به دست تعمیرکاران ما برسانید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩