اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو

وظیفه کاغذ کش پرینتر ریکو وارد کردن کاغذ به داخل دستگاه است. زمانی که فرایند انتقال دستور از سیستم به دستگاه پرینتر صورت می پذیرد، کاغذ کش ها اولین قطعه ای هستند که در فرایند چاپ درگیر می شوند. در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه وارد می شود تا زیر نظر قطعات دیگری مانند فیوزینگ قرار گیرد و فرایند چاپ کامل شود. با توجه به نقش ویژه کاغذکش در ورود کاغذ به دستگاه، بروز خرابی در این قطعه سبب اختلال در عملکرد سایر قطعات و فرآیند چاپ می شود.

از همین رو خرابی کاغذ کش می بایست در اسرع وقت برطرف گردد. تسلط کارشناسان مرکز تعمیرت پرینتر ریکو بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پرینترهای ریکو به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو بهره مند گردند.

تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو، تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی ، تعمیر یونیت لیزر، تعمیر پیکاپ رولر و مواردی از این دست برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که توسط تیمی از مجرب ترین تعمیرکاران انجام می پذیرد. شایان ذکر است، جهت آسودگی خیال کاربران، تمامی سرویس ها در این مرکز با گارانتی و ضمانت ارائه می گردد.

تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو

بررسی، تعویض و تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو

تلاش کارشناسان ما در مرکز تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو بر بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و عدم تعویض قطعات آن است. لیکن در صورتی که پس از بررسی های اولیه و کارشناسی، عدم امکان تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو پی اعلام گردد این امکان فراهم گشته تا این بخش از دستگاه توسط قطعه اورجینال و برچسب دار شرکتی تعویض گردد.

در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در واحد تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه بکار خواهد رفت. شایان ذکر است، جهت دریافت خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه، در صورتی که امکان حمل و انتقال دستگاه به تعمیرگاه مجاز ریکو را ندارید می توانید از روش سرویس در محل ریکو استفاده نمایید.

در این روش کارشناسان سرویس در محل ما به مکان مورد نظر اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

روش تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو

اگر شما نیز کاربر یکی از پرینترهای ریکو هستید و در حال حاضر متوجه بروز اشکالاتی در بخش کاغذ کش این دستگاه شده اید بهتر است راهکارهای ارائه شده در بخش زیر را امتحان نمایید. توصیه می شود در صورتی که مهارتی در انجام تعمیرات ندارید، تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو را به متخصصان این کار بسپارید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر ریکو به شما کاربران گرامی هستند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل ریکو استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو را با دقت انجام دهید تا آسیبی به سایر بخش های دستگاه وارد نشود.

  1. کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  2. در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  3. محل غلطک کاغذ کش را پیدا نمایید.
  4. خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذ کش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلطک کاغذ کش را به سمت بیرون بچرخانید.
  5. به آرامی غلطک کاغذ کش را بیرون بیاورید.
  6. غلطک کاغذ کش جدید را در شکاف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  7. نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  8. بالای غلطک کاغذ کش را بچرخانید تا غلطک کاغذ کش در محل خود قفل شود.
  9. تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  10. کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  11. در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات ریکو، پارت تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو مراجعه نمایید.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز پس از بررسی و عیب‌یابی صحیح دستگاه آغاز می‌گردد. با تشخیص علل ایجادکننده اختلال در پرینتر، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی دستگاه آغاز می‌گردد و در صورت لزوم قطعات از کار افتاده دستگاه، تعویض می‌گردند.

پس از اتمام تعمیرات، دستگاه تعمیر گشته به دست کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات ریکو آنالیز می‌گردد و در صورت تأیید و اطمینان از صحت عملکرد، جهت تحویل به مشتری، به واحد نهایی «تحویل دستگاه به مشتری» ارسال می‌گردد.

کارشناسان تعمیرات پرینتر ریکو با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. تعمیر کاغذ کش پرینتر ریکو، تعمیر پیکاپ رولر پرینتر ریکو و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که تمامی آنها به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در ایران با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین امکانات تعمیر و همکاری با زبده ترین کارشناسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های ریکو در ایران است. نمایندگی ریکو در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات توانسته است اطمینان و رضایت کاربران ریکو را بیش از پیش جلب نموده و از جمله مراکز پیشرو و مطرح در ارائه خدمات گردد.

نمایندگی ریکو در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد.

نمایندگی ریکو در ایران اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩