اشتراک گذاری

آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

مواد مصرفی، نقش کلیدی در عملکرد دستگاه های کپی دارن و اگه کیفیتشون پایین باشه یا از حجم اونا کم بشه، کیفیت عملکردی دستگاه دچار ایراد میشه. به همین خاطر هم باید به موقع اقدام به شارژ این مواد کنین تا بتونین کیفیت مطلوب رو از دستگاه فتوکپی تون دریافت کنین. دولوپر یا پودر سنگین، یکی از این مواد مصرفی هست که نقش مهمی در کار دستگاه و کیفیت چاپ اون داره. جالبه بدونین که دولوپر، با انتقال تونر به درام، تو فرایند کپی نقش داره و اگه مشکلی داشته باشه، قطعا کیفیت چاپ فتوکپی شما افت خواهد کرد.

یه نکته ای که در مورد این ماده وجود داره، اینه که بعد از چند وقت تاریخ مصرفش تموم میشه و باید تعویض بشه. در ادامه ی مطلب، ضمن ارائه فیلم آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، نکات کاربردی و مهم این فرایند رو بررسی می کنیم تا بتونین دولوپر رو به راحتی تعویض کنین. اگه تو اجرای مراحل دچار مشکل شدین یا نیاز به کمک داشتین، میتونین راهنمایی بیشتر رو از کارشناس های مرکز تعمیر انواع ماشین های اداری در نمایندگی کونیکا مینولتا دریافت کنین.برای خدمات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

آموزش تعویض دولوپر دستگاه-کپی کونیکا مینولتا

مشکلات دولوپر دستگاه کپی

به نظر شما اصلا چرا دولوپر نیاز به تعویض داره؟ خب اولین دلیلش، همونطور که تو بخش قبلی گفتیم، اینه که بعد از چند وقت تاریخ مصرف این ماده تموم میشه. اما باید اینو بدونین که دولوپر دستگاه فتوکپی، تو بخشی به نام تانک دولوپر نگهداری میشه. اگه این تانک مشکلی داشته باشه، قطعا کیفیت چاپ به شدت مختل میشه. یکی دیگه از مهم ترین مشکلات دولوپر فتوکپی کونیکا، مخلوط شدن مواد اضافه با این ماده هست. مشکل دیگه، دیر تعویض کردن دولوپره که تبعات سنگینی هم به دنبال داره.

به تعویق افتادن زمان تعویض این ماده، می تونه زمینه ساز بروز مشکلاتی از قبیل تونر ریزی در دستگاه بشه و به این ترتیب، کیفیت چاپ کپی شما رو به شدت کاهش بده. بنابراین لازمه که با مراحل و نکات تعویض این ماده آشنا بشین تا بتونین با تعویض به موقع، از بروز ایرادهای جدی تر تو دستگاه کپی تون جلوگیری کنین. دیدن کلیپ آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، بهتون کمک میکنه که ضمن آشنایی با این ماده، اونو در زمان مناسب و به شکل درست تعویض و از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری کنین.

نکات مهم در آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

برای این که بهترین نتیجه رو از تعویض دولوپر دستگاه کپی بگیرین، باید یه سری نکات کاربردی و مهم رو رعایت کنین. یکی از نکات مهم این کار، اینه که این ماده به صورت فیزیکی مصرف نمیشه. یعنی در زمان مشخصی، کیفیت خودش رو از دست میده. بنابراین امکان تعمیر پودر سنگین عملا وجود نداره و حتما باید تعویض بشه تا کیفیت چاپ دستگاه به حالت نرمال برگرده.

دومین نکته ی دیگه در آموزش تعویض دولوپر دستگاه کپی کونیکا مینولتا اینه که با توجه به تاثیر بالای این ماده در کیفیت چاپ، حتما باید اونو در زمان مناسب تعویض کنین و به هیچ عنوان اجازه ندین که دولوپر فاسد در دستگاه باقی بمونه. در این صورت، مصرف تونر به شدت افزایش پیدا میکنه و ممکنه تونر ریزی اتفاق بیفته. در نهایت این که گرما و رطوبت زیاد، کیفیت دولوپر رو به شدت کاهش میده و با چسبیدن ذرات تونر به هم، مشکلاتی رو به وجود میاره؛ به همین خاطر هم باید این ماده رو در محیط های خشک و خنک نگهداری کنین.

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا ، تعدادی از کارشناسان و تعمیرکارای مجرب رو به خدمت گرفته و به این ترتیب، خدمات بسیار با کیفیتی رو در زمینه ی تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرا ارائه میده. لازمه بدونین که در این نمایندگی، انواع محصولات برند کونیکا شامل دستگاه کپی، پرینتر و … به فروش میرسه و به صورت تخصصی و حرفه ای ترمیم میشه. همچنین اون دسته از افرادی که نیاز به راهنمایی هایی در خصوص مشکلات و ایرادهای محصول مورد نظرشون دارن، میتونن با مراجعه به واحد تعمیرات کونیکا مینولتا در مرکز سخت افزار ایران، اطلاعات لازم رو از مشاورین ما دریافت کنن. این بخش از نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا ضمن رعایت اصول مشتری مداری، مفتخره که به عنوان مرکز مورد اطمینان کاربران شناخته شده و همواره انتخاب اول اونها بوده.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩