اشتراک گذاری

تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی ریکو

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

تعویض کارتریج تونر و شارژ کارتریج از سرویس های تخصصی عرضه شده در نمایندگی ریکو است که مطابق با استانداردهای جهانی این حیطه انجام می شود. همانگونه که می دانید محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار می گیرد، کارتریج نام دارد. تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی یکی از خدماتی است که دستگاه کپی به آن نیاز دارد و یکی از اجزایی است که در دستگاه کپی مصرف می شود  و شامل پودر تونر می شود.  تونر به وسیلهٔ شارژ الکترواستاتیک درام و گداختن آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان انجام پرینت، روی کاغذ چاپ می‌گردد.

این قسمت از دستگاه جزو لوازم مورد استفاده در دستگاه بوده و پس از اتمام تونر باید  اقدام به تعویض کارتریج تونر نمود. کارتریج تونر شامل پودر یا رنگ در دستگاه کپی است که با توجه به رنگی یا سیاه و سفید بودن دستگاه رنگ های گوناگونی دارد. از رنگ های اصلی کارتریج تونر قرمز زرد آبی مشکی تونر می باشد. اگر این رنگ ها در تونر کارتریج به اتمام رسید باید کارتریج مجدداٌ شارژ شود که اصطلاحاٌ به آن تعویض کارتریج  می گویند. اگر از دارندگان دستگاه کپی ریکو هستید و می خواهید با تعویض کارتریج تونر د راین دستگاه  آشنا شوید با ما تا ادامه مطلب همراه باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”7765″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

زمان تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی ریکو

اینکه تونر کارتریج در دستگاه به اتمام رسیده است معمولاٌ توسط یک ارور یا آلارم به اطلاع کاربر می رسد. معمولاٌ وقتی حجم کار دستگاه کپی بالا باشد به تعویض کارتریج در دوره های کوتاه نیاز خواهد بود. نکته ای که در این مبحث مورد نظر است این است که بلافاصله پس از دادن هشدار توسط دستگاه اقدام به تعویض کارتریج نمود و انجام آن را حتی الامکان به تاخیر نینداخت. از نشانه های دیگری که نیاز به تعویض کارتریج را پررنگ می سازد. کپی نگرفتن دستگاه کپی، کم رنگ بودن چاپ و کپی یا کپی های نصف و نیمه، به  اتمام  تونر کارتریج اشاره دارد.

از نکات دیگری که باید در مبحث تعویض کارتریج به آن توجه داشت استفاده از نمونه ارجینال و اصل است. چرا که اگر به این موضوع اهمیت داده نشود نه تنها باعث آسیب رساندن به دستگاه می گردد بلکه روی کیفیت چاپ تاثیر گذار خواهد بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

روش تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی ریکو

بهتر است انجام این کار را به کارشناسان مجرب بخش تعمیرات دستگاه سپرد ولی اگر احساس می کنید که خودتان مهارت و تجربه کافی در این زمینه را دارید می توانید برای تعویض کارتریج تونر دستگاه کپی وارد عمل شوید. برای انجام این کار پیشنهاد می شود از ماسک و دستکش استفاده نماتید. پس از اینکه از خاموش بودن و خنک بودن دستگاه اطمینان حاصل کردید می توانید کارتریج را خارج نمایید. با باز کردن پیچ های قاب کناری درام دستگاه کپی قادر به خارج کردن کارتریج خواهید بود. پس از خارج سازی آن می توانید کارتریج را شارژ یا تعویض کارتریج تونر را انجام دهید. پیشنهاد می شود قبل از جای گذاری کارتریج، درون دستگاه و محیط اطراف آنرا با پارچه نرم تمیز نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی تعمیرات کپی ریکو

 نمایندگی تعمیرات کپی ریکو تمامی خدمات و تعمیرات موردنیاز دستگاه کپی را به دارندگان این دستگاه عرضه میکند. در صورتی رخ دادن مشکلاتی ازقبیل سیاه شدن برگه کپی، کپی نگرفتن دستگاه، به اتمام رسیدن تونر کارتریج و تعویض آن روشن نشدن دستگاه کپی، گیرکردن کاغذ در دستگاه کپی و سایر مشکلات مرتبط با این دستگاه می توانید به مرکز تعمیرات کپی ریکو مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. مرکز تعمیرات دستگاه کپی ریکو، ماهرترین و متخصص‌ترین کادر فنی تعمیرات دستگاه های کپی را به همکاری فراخوانده و بدین وسیله  قادر به تعمیر و اصلاح تمامی ماشین های اداری گشته است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩