اشتراک گذاری

توسعه تکنولوژی پرینتر جوهرافشان Ricoh

تکنولوژی پرینتر جوهرافشان Ricoh متکی به بیش از ۴۰ سال تحقیق و نوآوری این کمپانی است. در ابتدا این تکنولوژی جدید که در پرینتر جوهرافشان ریکو بکار رفته بود فقط در محیط های اداری استفاده می شد. هم اکنون قابلیت های نوین این دسته پرینترهای ریکو در محیط های تجاری متعدد نیز بکار گرفته شده است.

جالب است بدانید که تکنولوژی پرینتر جوهرافشان جدید کمپانی Ricoh ،حتی سبب ایجاد راه‌حل های صنعتی شده است. از این تکنولوژی میتوان در صنایع مختلف با کاربردهای گوناگون نیز استفاده کرد. از جمله صنایع غذایی، لباس و مسکن. کمپانی ریکو همواره به گسترش امکانات چاپ در پرینترهای خود پرداخته است. ریکو ارائه ارزش ها و تجربه های جدید را برای مشتریان خود در سراسر جهان از مهمترین اهداف خود اعلام کرده است.

توسعه تکنولوژی پرینتر جوهرافشان Ricoh

تکنولوژی پرینتر جوهرافشان در چاپ صنعتی

از جمله جدیدترین تکنولوژی پرینتر جوهرافشان استفاده از سرپیچ‌های سرامیکیRICOH MH  در چاپ صنعتی است. این سرپیچ‌ها دارای دوام بسیار بالایی هستند و از طیف گسترده‌ای از رنگها و جوهرها نیز پشتیبانی می‌کنند. ازجمله فناوری های کلیدی بکار رفته در پرینترهای جوهرافشان صنعتی ریکو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حرکت هماهنگ برای هرگونه ناهماهنگی
  • چاپ ثابت، سریع و دوطرفه
  • کنترل دقیق موقعیت چاپ
  • کنترل تطابق رنگها

این مطلب جذاب را از دست ندهید : تکنولوژی چاپ سریع

تکنولوژی پرینتر جوهرافشان در چاپ تجاری

کمپانی ریکو با امکان چاپ با کیفیت بالا در طیف گسترده‌ای از رسانه ها درکنار سرعت بالا به شما در گسترش تجارت تان کمک میکند. از جدیدترین مدلهای پرینترهای جوهر افشان Continuous Feed RICOH Pro VC60000  میباشد. این دستگاه می تواند چاپ افست با رزولوشن ۱۲۰۰×۱۲۰۰dpi  و تا سرعت ۱۲۰ در دقیقه را چاپ کند.

چاپ افست نوعی از چاپ است که نوشته و عکس را بر سطح لاستیکی یک استوانه (سیلندر) گردان برمی‌گرداند و سپس آن را با فشار استوانه دیگر روی کاغذ چاپ می‌کنند.

از مهمترین تکنولوژی‌های جدید جوهر پرینتر جوهرافشان تجاری میتوان موارد زیر را نام برد:

  • انتشار کامل نقاط و پیکسل ها حین چاپ
  • حفاظت از سطح چاپ شده از سایش
  • چاپ رنگی غیرسمی
  • مناسب برای پوست و قابل استفاده در انواع رسانه ها

تکنولوژی پرینتر جوهرافشان در چاپ اداری

 

تیم توسعه تکنولوژی پرینتر جوهرافشان ریکو،  بر ایجاد یک چاپگر جوهرافشان اداری مناسب بسیار تمرکز داشته است. ریکو برای توسعه‌ی پرینترهای اداری خود از یک عملگر پیزو لایه ای دوطرفه استفاده کرده است. این عملگرها بر اساس هدهای استفاده شده در نمونه‌ی پرینترهای جوهر افشان ریکو است.

از جمله ویژگی های مثبت پرینتر جوهرافشان اداری ریکو میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • هزینه کم
  • پشتیبانی از کاغذ معمولی
  • سرعت بالا در چاپ

نمایندگی ریکو واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضای خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شده است. این خدمات در حیطه ترمیم، تعمیر، بازیابی و بهبود محصولات ریکو میباشد.

این مرکز در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ محصولات این برند و در پارت تعمیر، ارائه دهندۀ خدمات پس از فروش است. تعمیرات پرینتر جوهرافشان ریکو از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ریکو است. کارشناسان این مرکز قادر به تعمیر جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در محصولات ریکو میباشند. جهت اطلاع از دیگر واحدهای تعمیرات ریکو به بخش زیر مراجعه کنید.

اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل دریافت است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩