اشتراک گذاری

چطور دستگاه کپی استوک بخریم؟

اگه دنبال یه دستگاه فتوکپی کار کرده هستین ولی اطلاعات کافی در مورد این نوع دستگاه ها ندارین، بهتون توصیه می کنیم که مطلب امروز ما رو از دست ندین. “استوک” عنوانی هست که برای محصولات الکترونیکی کار کرده به کار برده میشه. البته این فقط یکی از ویژگی های این دستگاه ها هست و ویژگی های دیگه ای هم در تعریف اونا مد نظر قرار میگیره. دستگاه کپی استوک، محصولیه که قبلا مورد استفاده قرار گرفته و به کارخونه برگردونده شده. 

بعد تولید کننده ها مشکلات و معایب اون رو برطرف کردن و مجددا قابل استفاده ش کردن. معمولا این نوع دستگاه ها برای فروش به کشورهای جهان سوم عرضه میشه و خب طبعا قیمت پایین تری در مقایسه با محصول اصلی دارن. استفاده از دستگاه های استوک، مزایا و معایب خاص خودش رو داره و برای خریدنش باید به یه سری نکات توجه بشه. 

با توجه به این که خیلی از کاربرای عزیزمون، در مورد این دستگاه ها پرسش هایی از تکنسین های نمایندگی تعمیرات کپی داشتن، تصمیم گرفتیم یه مقاله رو بهش اختصاص بدیم. برای آشنایی با نکاتی راجع به خرید دستگاه کپی استوک و ماهیت این دستگاه، به ادامه ی مطلب توجه کنین.

چطور دستگاه کپی استوک بخریم؟

ویژگی های دستگاه کپی استوک

یکی از اولین نکاتی که قبل از خرید دستگاه کپی استوک باید بهش توجه کنین، ویژگی های این دستگاه هست. خیلیا تصور میکنن که استوک یعنی کار کرده؛ بنابراین فکر میکنن دستگاه فتوکپی استوک، یه دستگاه درب و داغونه که حسابی ازش کار کشیده شده و قطعاتش فرسوده شدن. 

باید بدونین که دستگاه های استوک یا دست دوم، توسط خود کمپانی سازنده عرضه میشن و به همین خاطر هم میشه مطمئن بود که کاملا اورجینال هستن. تمام قطعات این دستگاه ها توسط شرکت سازنده جایگزین شده و به همین خاطر هم کاربری مطلوبی دارن. مثلا وقتی یکی از دستگاه های فتوکپی توشیبا قدیمی میشه، کمپانی سازنده دیگه خدماتی براش ارائه نمیده تا کاربر مجبور بشن مدل های جدید تر رو خریداری کنن. 

دستگاه توسط نمایندگی رسمی به کارخونه برمیگرده و وقتی مشکلاتش برطرف شد، به کشورهای کمتر توسعه یافته فرستاده میشه و اونجا با قیمت پایین تر به فروش میرسه. یکی دیگه از ویژگی های محصول مورد بحث، قیمت پایین تر اونها هست. به همین خاطر هم دستگاه های استوک طرفدارای زیادی تو کشورای جهان سوم دارن.

مزایای دستگاه فتوکپی استوک

خب خرید دستگاه کپی استوک ، یه سری مزایا رو برای شما به همراه داره. اولین و مهم ترین مزیت این محصول، قیمت اونه که حدود 20 تا 50 درصد از نمونه نو و آکبند اون ارزون تره. مزیت دیگه اینه که بر خلاف تصورات رایج، کپی استوک کیفیت بالایی داره و قطعات اون اصل هستن. 

همچنین این محصول تحت پشتیبانی کامل نمایندگی اصلی قرار داره و شما میتونین خدمات مربوطه رو به راحتی و با اطمینان کامل دریافت کنین. دستگاه کپی استوک ، هیچ نشونه ای از گرد و خاک اضافه، ‌پودر تونر اضافه و … نداره و ظاهر اون خیلی شبیه به دستگاه نو هست. بنابراین شما با خرید یک کپی استوک، مزایای مختلفی رو هم دریافت میکنین و از این کار پشیمون نخواهید شد.

معایب دستگاه کپی استوک

خب درسته که خرید دستگاه کپی استوک مزایای زیادی داره، ولی معایب و مشکلاتی هم داره که باید بدونین. مثلا این که دستگاه ممکنه اصل نباشه و حسابی تو دردسر بیفتین. به هر حال دلال و واسطه کم نیست و ممکنه به اسم دستگاه استوک، یه محصول تقلبی بهتون بفروشن. در ادامه روش های تشخیص فتوکپی استوک اصل از تقلبی رو بهتون یاد میدیم. 

دستگاه های تقلبی، تعمیر نشدن و قطعات داخلی اونها معیوبه. به همین خاطر هم عملکرد خوبی ندارن و شما عملا یه دستگاه کپی خراب تحویل میگیرین. همکارای ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی معتقدن که اصلی ترین مشکل استفاده از دستگاه کپی استوک، احتمال تقلبی بودن اونه.

نکات مهم خرید دستگاه کپی استوک

خب همونطور که گفتیم، برای خرید دستگاه کپی استوک ، باید یه سری معیارها و نکات رو مورد توجه قرار بدین. یکی از این نکالت، تشخیص دستگاه اصل از فیک هست. خب متاسفانه بعضی از مراکز، از اطلاعات پایین کاربرا سوء استفاده میکنن و به جای دستگاه اصل، محصولات بی کیفیت رو به فروش میرسونن. 

برای تشخیص این مساله، باید به قطعات دستگاه توجه کنین. یه فتوکپی استوک اورجینال، یک نوع پیچ و مهره تو بخش های مختلفش داره؛ دلیلشم اینه که خود کارخونه همه ی پیچ و اتصالات دستگاه رو تعویض کرده و نوع اونها با هم متفاوت نیست. نکته ی دیگه، اصل بودن قطعات و تازه بودن اونها هست. 

یعنی بخش های مختلف فتوکپی استوک، قدیمی یا فرسودع نیست و همه جدید هستن. یکی دیگه از نکات مهم در خرید دستگاه کپی استوک ، توجه به بخش تنظیمات این دستگاهه؛ اگه محصول اصل باشه، توی بخش تنظیمات میتونین اطلاعات نمایندگی فروش در کشور مبدا رو مشاهده کنین. در حالی که محصولات فیک و تقلبی، این بخش رو ندارن.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های مرکز سخت افزار ایران هست که در زمینه بررسی و ترمیم انواع مدل های این محصول فعالیت میکنه. این مرکز در راستای ارائه سرویس های نوین و استاندارد به کاربران، از مجرب ترین تکنسین های تعمیر کپی دعوت به همکاری کرده. 

مدیریت این نمایندگی در اقدامی هوشمندانه، انواع مدرن و به روز تجهیزات و ابزار تعمیراتی رو تهیه کرده و در اختیار تکنسین ها قرار داده. استفاده از این تجهیزات، فرایند ترمیم دستگاه کپی رو تسریع کرده و وجهه ی تخصصی تری به اون داده. 

لازمه بدونین که نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، تفاوتی بین برندهای این محصول قائل نمیشه و هر کدوم از مدل های کپی شارپ، توشیبا، کونیکا مینولتا، ریکو، زیراکس و … رو بررسی و تعمیر میکنه. از جمله خدمات ویژه ی این مرکز، باید به تعمیر دستگاه کپی در محل اشاره کنیم.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩