اشتراک گذاری

دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک

حرفه تراشکاری و کنده کاری روی چوب ، شاید تا امروز یکی از سخت ترین هنرهای صنعتگران عرصه تولید محصولات چوبی بوده است . اواخر سال ۲۰۱۷ صنعتگران کشورمان با تلاش شبانه روزی موفق به ثبت اختراع محصول ارزنده ای تحت عنوان ابتدایی دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک شدند.

این دستگاه با استفاده از کپی برداری از تراشه چوب آماده، طرح آن را روی دیگر چوبهای نتراشیده پیاده می کند.

دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک

مشخصات دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک

دستگاه کپی چوب، متعلق به برند SSB یکی از تولیدکنندگان صنعتی و قدیمی کشور ایران است. صنعتگران این بنگاه اقتصادی دستگاه خود را با نام SSB CMA1000 ثبت اختراع کردند. دستگاه کپی تراش خراطی شامل ۱۸۰ میلیمتر قطر هر قطعه تراشکار و ۲۰ الی ۱۵۰۰ میلیمتر طول در هر قطعه تراشکار است. این دستگاه ۴ قطعه چوبی را بطور همزمان و با بهره گیری از سه فاز موتور ۴ وات طبق طرح الگوبرداری شده کپی می کند. سرعت کاتر دستگاه کپی جدید ۳۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.

دستگاه کپی تراشه خراطی مجهز به سیستم مرغک پنوماتیک یا فرمان، محور ایکس بالدار اسکرو یا رک، سیستم فیدینگ پنوماتیک اسپیرینگ، سرعت باربرداری ۱۰ میلیمتر در هر دور، وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم و استاندارد ISO 9001 & CE است. دستگاه کپی تراشه خراطی تمام اتوماتیک است و هیچ دستی در سیستم اجرایی آن نقش ندارد.

کاربرد دستگاه کپی تراشه خراطی

دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک بصورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و از سرعت و راندمان بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه برای سرعت بخشیدن به تراشکاری چوب در صنعت چوبی در نظر گرفته شده است و کاربری آسانی دارد. کافی است تا چوب تراشیده شده ای را که آماده تولید است دراختیار دستگاه قرار دهید تا با الگوبرداری و کپی طرح تراشه، چوب های نتراشیده را به همان شکل تحویل دهد.

دستگاه کپی کشوری، بدون داشتن تخصص و مهارت در خراطی، کاربرد بسیاری در تولید محصولات چوبی از جمله مبلمان خانگی و اداری دارد.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید : مین برد دستگاه کپی

معرفی و عرضه دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک

دستگاه جدید کپی به منظور خدمات رسانی در عرصه تولیدات چوبی در نیمه دوم سال ۹۶ (۲۰۱۷ میلادی) رونمایی و ثبت اختراع شد. این دستگاه معروف به کپی تراش خراطی دو کله دارای گواهی ثبت اختراع از اداره مالکیت های صنعتی ایران است. دستگاه کپی تراش چوب اتوماتیک تاکنون به مرحله تولید و عرضه نرسیده بود.

سال ۹۷ با پشتیبانی از شعار حمایت از کالای ایرانی ، دروازه ای به سوی آغاز تولیدات و عرضه این محصول ارزشمند به بازار شد. صنعتگران بنگاه اقتصادی SSB تصمیم دارند در سال جدید بزرگترین خط تولید دستگاه کپی تراشه چوب را راه اندازی کنند.

نمایندگی کپی

امروزه که استفاده از خدمات اداری یکی از مهمترین کاربردهای ماشینهای اداری می باشد. شرکتهای معتبر بسیاری در تولید محصولات اداری نام و آوازه ای در دنیا برای خود کسب کرده اند. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی معرف مرکزی است که در آن خدمات فروش و پس از فروش انواع برندهای دستگاه های کپی، پرینتر، اسکنر و تمامی ماشین های اداری ارائه می گردد.

این مرکز مفتخر است که در عرصه تکنولوژی، فروش کلیه برندهای معتبر و صاحب نام تولید ماشینهای اداری را در بخش فروش به عهده دارد. علاوه بر این وظیفه خدمات رسانی تعمیر و بازسازی و بهینه سازی در بخش خدمات پس از فروش نیز بر عهده این مرکز است.

مرکز تعمیر دستگاه کپی

مهمترین موضوعی که بعد از خرید یک محصول اداری اهمیت ویژه ای پیدا می کند ؛ تعمیرات و رفع مشکلات و اختلالات وارد بر دستگاه های مرتبط است. مرکز تعمیر دستگاه کپی آماده ارائه خدمات در بخش تعمیرات ماشین های اداری می باشد. تعمیر انواع دستگاه های اداری از جمله دستگاه کپی، اسکنر، پرینتر، دستگاه فکس، دستگاه های چاپ لیزری و کلیه ماشین های اداری مرتبط در این مرکز صورت می پذیرد.

البته قابل ذکر است که خدمات ارائه شده برای این دستگاه ها، انواع برندهای معتبر و معروف تولید کنندگان ماشین های اداری از جمله کانن، شارپ، اچ پی، توشیبا، کونیکا مینولتا، زیراکس، سامسونگ، پاناسونیک، ریکو و … را نیز شامل می شود.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩