اشتراک گذاری

دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452

از پر فروش ترین و حبوب ترین برند های موجود برای دستگاه کپی می توان از کونیکا مینولتا نام برد. دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452 از برترین دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی به شمار می رود. به منظور آشنایی بیشتر کاربران  با قابلیت های این دستگاه کپی به مرور مشخصات فنی دستگاه کپی مذکور می پردازیم. سینی های کاغذ این دستگاه توانایی ذخیره سازی ۴۱۰۰ برگ کاغذ A4 را دارد و با بهره مندی از سینی دستی (Bypass Tray) امکان چاپ کاغذ هایی از وزن ۶۴ گرم تا ۲۵۰ گرم در این دستگاه وجود دارد.

سرعت کپی در کونیکا مینولتا c452 ۴۵ برگ در هر دقیقه می باشد و دقت کپی این دستگاه ۶۰۰ در ۶۰۰  نقطه در اینچ است. همچنین دقت اسکن آن ۳۰۰ نقطه در اینچ است. قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کونیکا مینولتا c452 از اسناد ۲۰% تا ۴۰۰% با تغییر ۰٫۱%  است. ابعاد کاغذ های مورد استفاده در این دستگاه A6 تا A3 هستند.

مصرف برقکه یکی از ممهم ترین نکاتی است که به هنگام خرید دستگاه کپی به آن توجه داشته باشید در کونیکا مینولتا c452 ۲۲۰-۲۴۰ ولت و ۵۰-۶۰ هرتز می باشد که کاملا مقرون به صرفه می باشد. به عنوان سایر قابلیت های : دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452 می توانیم به مواردی مانند :  اتصال به سیستم اینترنت، اسکن، فکس، اتصال usb، پرینت، کپی دو رو همزمان اشاره کنیم. مواد مصرفی این دستگاه کپی ،تونر خشک 452مینولتا می باشد که این کارتریج نیز مانند کارتریج دستگاه کپی های مذکور تنها دل اصلی آن در بازار موجود است. در ادامه به بررسی کلیه ی مشخصات فنی در این دستگاه کپی می پردازیم.

دستگاه کپی C450 کونیکا مینولتا

فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452

از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا می توان از فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452 نام برد. فروش انواع دستگاه کپی در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا همراه با بهره مندی از مشاوران مجرب انجام می شود. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه مرکز فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا است. انواع دستگاه کپی در این مرکز همراه با خدمات پس از فروش ارائه ی شوند این خدمات عبارتند از : حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و … . لازم به ذکر است که کپی کونیکا مینولتا c452 در نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا به صورت اورجینال به فروش می رسد.

تعمیرات کونیکا مینولتا c452

تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا c452 دربردارندۀ تمامی سرویس های تعمیر، ترمیم ، تعویض  و ارتقاء قطعات می باشد. واحد تعمیرات کونیکا مینولتا با بهره مندی از کادر فنی مجرب و تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش در تلاش است تا رضایت کاربران را جلب کند. مزیت ویژه این مرکز حضور ناظرانی از سوی کمپانی کونیکا مینولتا و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد.

مهندسان و کادر فنی واحد تعمیرات کونیکا مینولتا c452 تمامی توان خود را به منظور ترمیم و تعمیر قطعات این دستگاه و رفع عیوب آن به کار می گیرند، در صورتی که تعمیر قطعات امکان پذیر نباشد قطعه ی فرسوده در دستگاه کپی را با یک نمونه ی اورجینال جایگزین می کنند.

قیمت کونیکا مینولتا c452

یکی از فاکتور های مهم در خرید انواع دستگاه کپی قیمت آن می باشد که در خرید دستگاه کپی کونیکا مینولتا c452 نیز اهمیت دارد. اگر قصد خرید کپی کونیکا مینولتا c452 را دارید، توصیه می‌شود جهت این کار به یکی از مراکز استاندارد و نمایندگی‌های مجاز مراجعه نمایید. قیمت این دستگاه کپی در نمایندگی کونیکا مینولتا بر اساس نرخ نامه ی مصوب تعیین شده است.  به منظور اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی Konica Minolta به منظور فروش و تعمیرات محصولات کونیکا مینولتا انواع خدمات مرتبط را ارائه می کند. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا با بهره مندی از مشاوران حرفه ای تمامی مشتریان را در زمینه ی خریدی بهتر یاری می نمایند. ویژگی قابل توجه نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی کونیکا مینولتا برای مشتریان تضمین می شود.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩