اشتراک گذاری

شارژ تونر ریکو

وقتی نیاز به شارژ تونر ریکو داشته باشید، اولین سوال این است که تونر چیست؟ تونر پودری سیاه رنگ است که در کارتریج قرار می گیرد. شارژ تونر ریکو از اساسی ترین اقداماتی است که برای حفظ کیفیت دستگاه لازم است انجام دهید. این ماده اساسی ترین نقش را در فرآیند چاپ ایفا می کند. عدم وجود تونر در دستگاه کپی یا پرینتر یکی از عواملی است که منجر به عدم عملکرد درست دستگاه می شود. تونر ماده ی ضروری مشترک میان دستگاه کپی و پرینتر می باشد.

برای شارژ تونر ریکو لازم است حتما به مراکز متخصص مراجعه کنید. زیرا تونر دارای ذرات مغناطیسی است که برای سلامت انسان ضرر دارند. بنا براین بهتر است برای شارژ تونر ریکو هم برای دستگاه کپی هم پرینتر به واحد تعمیرات ماشین های اداری مراجعه کنید. در ادامه ی این مطلب قصد داری تا شما را با مراحل شارژ تونر ریکو و نکات مهم در حین انجام این کار آشنا کنیم. همراه ما باشید.

هر یک از محصولات ریکو دارای ساختاری منحصر و پیچیده است و کارایی بسیار بالایی دارد. نمایندگی ریکو در تهران تمام تلاش خود را می کند تا با تعاملات مدام خود با کاربران، نیازهای آنها را از مسیر های درست برطرف سازد. در این نمایندگی همه قوانین و مقرارت لازم برای واردات و فروش کالا رعایت می شود. همه کاربران اطمینان دارند که از مرجعی معتبر و رسمی اقدام به دریافت انواع خدمات می کنند.

شارژ تونر ریکو

مراحل شارژ تونر ریکو

  • در قد اول برای شارژ تونر ریکو دستگاه کپی یا پرینتر را خاموش کنید.
  • اتصالات دستگاه به پریز برق و … را جدا کنید.
  • محفظه ی مربوط به کارتریج تونر را باز کنید.
  • کارتریج را از دستگاه خارج کنید.
  • تونر را در محفظه ی کارتریج بریزید.
  • فرآیند هواگیری کارتریج را انجام دهید.
  • کارتریج را در جایگاه اصلی خود جای گذاری کنید.
  • محفظه را ببندید.
  • دستگاه را روشن کنید.
  • پرینتر یا کپی را با تونر جدید تست کنید.

نکات مهم در شارژ تونر ریکو

پیش تر اشاره کردی که تونر دارای ذرات مغناطیسی است. این ذرات اگر وارد ریه یا چشم افراد بشوند ممکن است سلامتی آن ها را به خطر بیندازد ، به هین دلیل لازم است برای شارژ تونر ریکو نکات ایمنی رعایت شود. استفاده از تجهیزات نیز نقش مهمی در شارژ تونر ریکو ایفا می کند. از دیگر نکات مهم برای شارژ تونر ریکو می توان به استفاده از تونر مرغوب و با کیفیت اشاره کرد، زیرا استفاده از تونر نامرغوب و بی کیفیت منجر به تونر ریزی دستگاه می شود. بی کیفیت بودن پرینت و برگه های چاپ شده یکی از نشانه های استفاده از تونر بی کیفیت در دستگاه می باشد.

تعمیرات ماشین های اداری ریکو

تعمیرات ماشین های اداری ریکو شامل واحد های تعمیر پرینتر و دستگاه کپی می باشد. شارژ تونر ریکو یکی از خدماتی است که در این واحد برای پرینتر و دستگاه کپی ریکو انجام می شود. این مرکز با استفاده از کادر فنی مجرب و متخصص تمام خدمات مورد نیاز کاربران در خصوص تعمیرات و تعویض قطعات ماشین های اداری را ارئه می کند. شما می توانید با مراجعه به این واحد تمامی عیوب دستگاه کپی و پرینتر ریکو را برطرف کنید. قطعات معویوب یا شکسته ی این دستگاه ها تنها با اطلاع مشتریان با نمونه ی اورجینال جایگزین می شوند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در ایران با فروش انواع محصولات ریکو توانسته است کاربران را از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز کند.  این نمایندگی با بهره مندی از مشاوران نمونه توانسته است گامی بلند در راستای عرضه ی خدمات بهتر بردارد. همچنین استفاده از متخصصان مجرب و ارائه ی مشاوره در زمینه ی خرید به کاربران این امکان را داده است تا با اطلاع کامل از خصوصیات یک دستگاه به خرید آن اقدام کنند. نمایندگی ریکو در بخش های تعمیرات، گارانتی و فروش محصولات خدمات ارائه می کند. تمامی محصولات ریکو در این نمایندگی  کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو از بخش های متعددی تشکیل شده است، تعمیرات در این مرکز با استفاده از به روز ترین تجهیزات و امکانات ارائه می شود. بهره مندی از این ابزارآلات مدرن روند تعمیرات در این مرکز سرعت بخشیده و باعث شده تا سرویس ها به بهترین شکل ممکن ارائه شوند. لازم به ذکر است که قطعات جایگزین شده در دستگاه اورجینال بوده و دارا ی گارانتی می باشند. تعمیر کاران و متخصصان این واحد تمامی تلاش خود را در راستای تعمیر و ترمیم قطعات به کار می گیرند، در صورتی که تعمیر قطعات به علت شکستگی یا سوختگی آن ها امکان پذیر نباشد قطعه ی فرسوده با اطلاع مشتریان با مدل اصلی خود جایگزین خواهد شد.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ریکو را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩