اشتراک گذاری

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا در مرکز تعمیرات کونیکا  مینولتا با بالاترین کیفیت انجام می شود. شارژ کاتریج یکی از ارزانترین روش هاست، این در حالی است که تهیه کارتریج اورجینال یکی از گرانترین روش هاست.

بسیاری از کارتریج ها پس از به پایان رسیدن تونر (در کارتریج های لیزری) یا جوهر (در کارتریج های جوهرافشان) قابلیت شارژ مجدد را دارند. با شارژ کارتریج کونیکا مینولتا نیاز به کارتریج جدید نخواهید داشت و در بسیاری از هزینه های مصرفی صرفه جویی خواهید کرد.

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

آموزش شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

ویدیو آموزش شارژ کارتریج کونیکا مینولتا به شما آموزش می دهد که این کار را خودتان به شخصه انجام دهید و دیگر به مراکز تعمیراتی مراجعه نکنید. هر چند که گاهی تخصص و مهارت می تواند حل کننده بسیاری از مشکلات باشد، اما در حالت کلی می توانیم بگوییم که کاربران می توانند با رعایت همه اصول و فوت و فن های لازم، شارژ کارتریج چاپگر خود را انجام دهند. تعمیرکاران واحد تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در اجرای عملیات شارژ تخصص و مهارت بالایی دارند. آنها تلاش کرده اند که در قالب یک مقاله آموزش تمام اصول و نکات لازم برای شارژ کارتریج را به شما یاد دهند.

هر چند همچنان بین کارشناسان و تعمیرکاران پرینتر اتفاق نظری درباره شارژ کردن یا نکردن کارتریج وجود ندارد، اما این روش یکی از روش های به صرفه است که حداکثر تا 3 بار می توانید آن را تکرار کنید. به این معنی که پس از هر سه بار شارژ کارتریج باید آن را تعویض کنید. با اطمینان می گوییم که این کار در سلامت و طول عمر دستگاه شما تاثیر بسیار بسیار زیادی دارد. تعمیرکاران واحد تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا به اولین نکته ای که در آموزش شارژ کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا اشاره می کنند این است که کاربر باید قبل از اقدام به شارژ حد انتظار و توقع خود از دستگاه را مشخص کند.

مزیت های شارژ کارتریج کونیکا مینولتا در این مرکز

  • سرویس و شارژ کارتریج کونیکا مینولتا توسط کارشناس‌های باتجربه و حرفه‌ای
  • بررسی سلامت قطعات داخل کارتریج کونیکا مینولتا ؛ همه قطعات داخل کارتریج بررسی می‌شوند و در صورت نیاز به تعویض، به شما اعلام خواهد شد.
  • تخلیه‌ کامل جوهر باقیمانده داخل کارتریج کونیکا مینولتا با دستگاه مخصوص
  • استفاده از با کیفیت ترین تونرها با رعایت استانداردها
  • تعویض پوکه‌ معیوب کارتریج شما با پوکه سالم
  • تعویض تمامی چرخ دنده های داخل کارتریج
  • تعویض تمامی قطعات اصلی کاتریج (درام،مگنت، فوم، بلید، پولار، دکتر بلید، سیلد، چیپست، فنر ارت و فنر اتصال)
  • قیمت بسیار پایین نسبت به کارتریج اصل
  • تحویل کارتریج در محل شما

اهمیت شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

تقریباً پس از هر بار شارژ کارتریج کونیکا مینولتا می توان حدود ۸۰ درصد کارکرد یک کارتریج اورجینال را بدست آورد. اگر شارژ کارتریج کونیکا مینولتا به طور کامل انجام شود و تونر استفاده شده از جنس مرغوب باشد، می توان تا ۸۰ درصد تعداد چاپ و ۸۰ درصد کیفیت چاپ را نسبت به یک کارتریج اورجینال بدست آورد. کیفیت چاپ یک کارتریج ارتباط مستقیمی با تونر و قطعات جانبی کاتریج دارد.

چه نکاتی را در شارژ کارتریج کونیکا مینولتا رعایت کنیم؟

اگر کارتریج مورد نظر برای یک پرینتر سیاه و سفید است، به این معنی است که  انتظار ما از کارتریچ تنها چاپ متون و اسناد با کیفیت متوسط است.با شارژ کارتریج کونیکا مینولتا می توان تا ۸۰ درصد کیفیت کارتریج اصل را تامین کرد و اصلا نیازی به تهیه یک کارتریچ نو و اورجینال نیست، لذا مقرون به صرفه است که کارتریج مورد نظر را شارژ کنیم.

اگر کارتریج مورد نظر رنگی باشد باید کمی بیشتر دقت کرد. در کارتریج های لیزری رنگی که شامل چهار کارتریج مشکی، زرد، قرمز و آبی است، حرفه ترین کار قبل از اقدام به شارژ کارتریج کونیکا مینولتا این است که کیفیت چاپی که مد نظر است، کاملا بررسی شود.

هر چند شارژ کارتریج های لیزری رنگی نیز مانند کارتریج های اصل مرسوم و متداول است، اما میزان کیفیت کار بهترین فاکتور است برای اینکه تصمیم بگیریم آیا در این شرایط شارژ کارتریج کونیکا مینولتا به صرفه تر است یا تهیه یک کارتریچ اورجینال.

نکات طلایی برای حفظ سلامت کارتریچ

  • بهتر است پریز برق دستگاه با یک دستگاه دیگر یا با کامپیوتر و مانیتور لامپی مشترک نباشد و محل اتصال کابل برق به پریز و پرینتر شل نباشد تا از جرقه زدن جلوگیری شود
  • از کاغذهای منگنه‏ دار یا چسبنده برای چاپ استفاده نکنید
  • از استفاده طولانی و بی‏وقفه از دستگاه خودداری نمایید.
  • کارتریج ها را همواره در حالت افقی نگهداری یا حمل نمایید.
  • دمای نگهداری کارتریج ها بین ۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد باشد.
  • کارتریج ها را در معرض آفتاب و نور شدید قرار ندهید.

تعمیرات کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در صدر مراکز رقیب قرار دارد. این مرکز رضایت مشتری را اصل و اساس همه فعالیت ها خود می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.مرکز نمایندگی کونیکا مینولتا، همه تولیدات این کمپانی را تحت پوشش خود دارد و با ضمانت نامه های کتبی و اصل ارائه می دهد. این مرکز صفر تا صد قوانین و مقررات کشور را رعایت می کند از همین جهت است که محصولات این نمایندگی در همه حال یک سر و گردن از سایر مراکز بالاتر، با کیفیت تر و آینده دار تر است.

کیفیت شارژ کارتریج کونیکا مینولتا

شارژ کارتریج کونیکا مینولتا نیازمند محیطی مناسب است، در صورتی که برخی از عوامل برای شارژ کارتریج فراهم نباشند، ممکن است پس از شارژ کارتریج نتیجه مطلوبی حاصل نگردد. در مرکز شارژ کارتریج کونیکا مینولتا، کارتریج های شما در محیطی کاملا مناسب توسط متخصصین این مرکز‎ شارژ خواهد شد.

با شارژ کارتریج کونیکا مینولتا  در این مرکز، کیفیت کارتریج تا حد اعلایی افزایش می یابد و نتیجه حاصل شده قطعا و بدون شک رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩