اشتراک گذاری

لپ تاپ شارژ نمی شود

چرا لپ تاپ شارژ نمی شود ؟ یکی از سوالات اساسی کاربران می باشد که در این مقاله به آن پاسخ داده ایم. یکی از شرکت هایی است که در عرصه ی تولید انواع لپ تاپ موفق بوده و هست. شارژ نشدن لپ تاپ دلایل متعددی دارد که در ادامه با این دلایل آشنا خواهید شد. به طور کلی علت این مشکل در کابل های شارژ و باتری لپ تاپ جستجو می شود.

خرابی هر کدام از سیم ها و یا اتصالی آن ها منجر به شارژ نشدن لپ تاپ می شود. خرابی باتری و ورم کردن آن به دلیل استفاده ی بیش از حد نیز، یکی دیگر از دلایل مهم در زمینه ی روشن نشدن لپ تاپ می باشد. در صورت مواجه شدن با اختلال روشن نشدن دستگاه برای تعمیرات لپ تاپ به نمایندگی رسمی مراجعه کنید.

شارژ نشدن باتری لپ تاپ

رفع مشکل شارژ نشدن لپ تاپ

برای حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ در قدم اول تمامی اتصالات، شارژر و کابل ها را چک کنید. قطع سیم های داخل شارژر نیز منجر به شارژ نشدن لپ تاپ می شود. در برخی موارد نیز ممکن است مشکل از پریز مورد استفاده ی شما باشد که یا جریان برق در آن وجود ندارد و یا جریان وجود دارد، اما امکان انتقال آن ممکن نیست.

در این زمان بهتر است شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از یک پریز دیگر امتحان کنید. راه اندازی مجدد دستگاه در برخی موارد تاثیرگذار است؛ برای این کار لپ تاپ را خاموش کنید و برای چند ثانیه باتری را از آن خارج کنید و پس از آن دوباره دستگاه را روشن کنید.

مراحل عیب یابی شارژ نشدن لپ تاپ

در برخی موارد داغ شدن بیش از حد باتری به دلیل استفاده ی زیاد مانع از شارژ آن می شود. در این زمان برای مدتی با لپ تاپ کار نکنید و اجازه دهید تا به دمای متعادل برسد. راه کار دیگر این است که به آدرس Start → Control Panel → Power Options در لپ تلپ رفته و تنظیمات آن را به حالت پیش فرض برگردانید.

همچنین با مراجعه به این بخش تب باتری را چک کرده و اگر نیاز به آپدیت دارد آن را بروزرسانی کنید. اگر تمام راحل و روش های ذکر شده بی اثر بود و نتیجه ی مطلوب حاصل نشد تعمیرات لپ تاپ را به واحد تخصصی تعمیر لپ تاپ بسپرید تا مشکل برطرف شد. همکاران ما در این واحد تمام توان خود را برای تعمیر لپ تاپ شما به کار می گیرند.

تعمیرات لپ ‌تاپ فوجیتسو

تعمیرات لپ ‌تاپ فوجیتسو در واحدی جداگانه مشغول به کار است. اگر به دلایل گوناگون لپ تاپ شما دچار اختلال شد، می توانید به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. تمام سرویس های ارائه شده در این واحد دارای تضمین بوده و توسط کارشناسان و متخصصان مجرب ارائه می شود.

تلاش کادر فنی این واحد بر رفع تمامی عیوب لپ تاپ شما می باشد. در برخی موارد، فرسودگی قطعات تا حدی است که تعمیر لپ تاپ ممکن نبوده و نیاز به تعویض دارد. جایگزینی قطعات با نمونه های اورجینال انجام می شود و تمامی قطعات از ضمانت برخوردار هستند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تمام خدمات مورد نیاز کاربران را به  بهترین شکل ممکن ارائه می کنند. کاربران گرامی می توانند تمام خدمات فروش و پس از فروش را از این نمایندگی دریافت کنند. یادآوری این نکته ضروری است که برای خرید محصولات حتما به نمایندگی مجاز و رسمی مراجعه کنید.  دریافت خدمات پس از فروش تنها در مراکز مجاز امکان پذیر می باشد.

حضور مشاوران برای خریداران تاثیر بسیاری داشته و کمک می کند تا انتخابی هوشمندانه تر داشته باشند. همچنین برای بهره مندی از اطلاعات متخصصان می توانید به نمایندگی مراجعه کرده و اطلاعات دقیق در مورد کارایی هر محصول و روش های نگهداری بهتر از دستگاه را دریافت کنید. نمایندگی رسمی تعمیرات لپ تاپ با وجود سابقه ی درخشان خود در ارائه ی خدمات توانسته است رضایت تمام کاربران را جلب کند.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ با گردآوری تیمی مجرب و فنی قادر است تمام عیوب دستگاه شما را برطرف کند. لازم به ذکر است که تمامی سرویس ها در این واحد توسط مجرب ترین متخصصان و کارشناسان ارائه می شود. بهره مندی از ابزارآلات مدرن و کاربردی سبب شده تا روند تعمیرات در این واحد به سرعت انجام شود و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کاربران می توانند جهت برطرف کردن تمام عیوب دستگاه های لپ تاپ به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. تعویض قطعات نیز همراه با گارانتی اصالت قطعات ارائه خواهد شد.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

شارژ نشدن باتری لپ تاپ
Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩