اشتراک گذاری

مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی

یکی از واحدهای فعال و عرضه‌کنندۀ خدمات در نمایندگی کپی، واحد مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی است که با هدف ارائه تخصصی ترین اطلاعات به متقاضیان، در سه حوزه خرید، فروش و تعمیرات دستگاه های کپی راه اندازی گشته است. مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی به دلیل همکاری با برترین اساتید و مهندسان این حوزه، قادر به ارائه تخصصی ترین راهنمایی‌هایی است که ممکن هر یک از شما کاربران عزیز به آنها نیاز داشته باشید.

کارشناسان حاضر در نمایندگی کپی به دلیل تسلط همه جانبه بر ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ انواع دستگاه کپی، توانایی آن را دارند تا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات را در سه حوزه فروش، خرید و تعمیر دستگاه کپی در اختیار شما قرار دهند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایید.

مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی

 مشاوره پیش از تعمیر دستگاه کپی

توصیه می شود پیش از جداسازی قطعه معیوب دستگاه کپی و مراجعه به تعمیرگاه، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید. این توصیه از آن روست که برخی اشکالات پیش آمده در دستگاه کپی با اندک دستکاری و تغییر در تنظیمات دستگاه، قابل رفع است و نیاز به تعمیر قطعه در تعمیرگاه ندارد. کارشناسان ما در مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی، با شکیبایی و صبر، راهنمایی های مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه کپی را در اختیار شما قرار می دهند و تا رفع همه جانبه اشکال پیش آمده در دستگاه، در کنار شما هستند.

 رفع ارورهای دستگاه کپی، ارائه راهکارهایی جهت بهبود عملکرد دستگاه، ارائه راهنمایی جهت رفع اشکالات رایج و متداول در دستگاه کپی نظیر گیر کردن کاغذ و مچاله شدن آن، بررسی نیاز یا عدم نیاز به حضور کارشناس تعمیر جهت تعمیرات دستگاه کپی در محل و مواردی از این دست برخی از خدماتی است که توسط کارشناسان ما در مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی به شما ارائه می گردد.

مشاوره پیش از فروش دستگاه کپی

در صورتی که  قصد خرید یکی از دستگاه های کپی موجود در بازار را دارید اما به دلیل بی‌پاسخ ماندن برخی از پرسش‌هایتان، هنوز دچار تردید هستید، می‌توانید از مشاوره های پیش از فروش کارشناسان ما در مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی استفاده نمایید و انتخاب بهتری را تجربه کنید.

کارشناسان حاضر در مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی به دلیل آگاهی از ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ دستگاه های کپی، می‌توانند مفیدترین و سودمندترین اطلاعات پیش از خرید را در اختیار شما قرار دهند.

خدمات مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی

  • مقایسه دستگاه کپی انتخاب شده با سایر کپی های موجود در نمایندگی فروش کپی (جهت رسیدن به یک انتخاب معقول و شایسته)
  • صداقت در اعلام ویژگی های دستگاه کپی و عرضه بروشورهای مرتبط (حاوی اطلاعات شرکتی هر یک از دستگاه های کپی)
  • ارائه دیگر اطلاعات و اخبار مورد نیاز مشتری و …. در مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی
  • ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید کپی در نمایندگی کپی
  • ارائه اطلاعات فنی و تخصصی هر یک از دستگاه های کپی
  • ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته
  • ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت و قطعات هر یک از دستگاه های کپی
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش (شامل گارانتی، خدمات نصب، پشتیبانی و … )

خدمات پس از فروش دستگاه کپی

کارشناسان ما در واحد خدمات پس از فروش دستگاه کپی ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس هایی هستند که ممکن است هر یک از کاربران دستگاه های کپی به آنها نیاز داشته باشند. این خدمات، بیشتر مرتبط حوزه تعمیرات دستگاه کپی و رفع ایراداتی است که ممکن است به هر دلیل، در حین کار با دستگاه های کپی ایجاد می شوند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز خدمات پس از فروش دستگاه کپی مشمول گارانتی و ضمانت است.

فرآیند تعمیر در مرکز تعمیرات دستگاه کپی ، با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیراتِ مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تست دستگاه در حضور کاربر (جهت اطمینان از بازگشت کیفیت اولیه محصول) و گارانتی خدمات ارائه شده نقطه پایان سرویس های این مرکز خواهد بود.

در صورتی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد توصیه می شود با مرکز مشاوره و پشتیبانی نمایندگی کپی تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کپی در محل را ثبت نمایید. راه های برقراری ارتباط در صفحات وبسایت درج شده است.

مرکز تعمیرات دستگاه کپی

مرکز تعمیر دستگاه کپی  یکی از برجسته ترین مراجع تخصصی تعمیر و فروش انواع برندهای دستگاههای کپی در ایران است. در این مرکز فروش و تعمیر پرطرفدارترین و پرفروش ترین دستگاه های کپی نظیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا، توشیبا، شارپ، اچ پی، زیراکس، کانن، ریکو و… به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.

نمایندگی کپی در ایران در راستای ارائه‌ بالاترین سطح کیفی خدمات به همکاران و کاربران دستگاههای کپی، اساس کار خویش را بر استفاده از به‌روزترین و پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر نهاده است و خبره ترین مهندسان تعمیر را به همکاری فراخوانده است.

شما کاربران گرامی دارنده هر یک از مدلها و برندهای دستگاه کپی که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی دستگاه کپی در ایران تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را در زمینه فروش و تعمیر آنها دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات دستگاه کپی در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩