اشتراک گذاری

نمایندگی جدید فوجیتسو در سیدنی

نمایندگی جدید فوجیتسو در یک ساختمان نوساز در شهر سیدنی استرالیا قرار گرفته است. مهمترین ویژگی‌ایی که این مرکز را در سطر اخبار فوجیتسو قرار داده است طراحی منحصربفرد آن است. این نمایندگی در ساختمانی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع و در ۵ طبقه ساخته شده است. هدف اصلی در طراحی این دفترکار ایجاد محیطی شاداب و پرانرژی برای کارمندان شرکت فوجیتسو عنوان شده است.

لازم بذکر است که فوجیتسو یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی است. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و فناوری به فعالیت میپردازد. محصولات اصلی فوجیتسو در یکی از نمایندگی‌های آن در آلمان تولید میشود که از آن جمله میتوان به کامپیوتر شخصی، سرور، لپ‌تاپ، تبلت و صفحه نمایش اشاره کرد.

این شرکت به تازگی اقدام به ساخت نمایندگی جدید فوجیتسو با همکاری شرکت Woods Bagot در استرالیا کرده است. شرکت طراح این نمایندگی را به‌گونه ای طراحی کرده تا طراحی داخلی هر دفترکار با فعالیت‌های بخش‌های اصلی شرکت تناسب و هماهنگی داشته باشد.

نمایندگی فوجیتسو در سیدنی

طراحی منحصربفرد نمایندگی جدید فوجیتسو

شاید برای توصیف نمایندگی جدید فوجیتسو کلمه منحصربفرد به تنهایی کافی نباشد. طراحی این دفترکار بقدری هدفمند انجام شده که نظر همه را به خود جذب کرده است. شرکت فوجیتسو در پی ایجاد یک نمایندگی منسجم و یکدست بود. بنابراین طراحی دفتر جدید همسو با نیازها و اهداف این شرکت انجام شد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه در طراحی داخلی نمایندگی جدید فوجیتسو این است که به‌طور ماهرانه‌ای از نقش‌ها و طرح‌های هنر اوریگامی ژاپنی الهام گرفته شده‌ است. در ابتدا برای طراحی این مرکز از کارکنان آن نظرخواهی انجام شده است.

پس از بررسی‌های انجام گرفته دفترکار بصورت کاملا انعطاف‌پذیر طراحی شده است. این طراحی به کارمندان این امکان را میدهد تا بدون استفاده از میزکار اختصاصی بصورت گروهی کار کنند. هر طبقه از قسمت‌های گوناگونی تشکلیل شده است. جهت فعالیت‌هایی که به تمرکز بیشتری نیاز دارند یک محیط بی‌سروصدا و آرام و برای کارهای گروهی ، یک محیط کار مناسب طراحی شده است.

در تمام طبقات ساختمان، از ورودی و قسمت پذیرش گرفته تا قسمت‌های مختلف طبقات بالاتر، متریال مشابه و یکسانی بکار گرفته شده است. پلکان مرکزی تمام طبقات این ساختمان را به هم متصل می‌کند. در حقیقت پلکان مرکزی و آشپزخانه‌ی این ساختمان، محل رفت و‌ آمد کارکنان است و باعث ایجاد ارتباط بین تمام این طبقات می‌شود.

کمپانی فوجیتسو این مرکز جدید را بصورت نوین طراحی کرده است. زیرا معتقد است ویژگی‌های محیط کار با بهره‌وری و کارایی کارکنان و اهداف تجاری شرکت ارتباط مستقیم دارد.

نمایندگی فوجیتسو و واحدهای تعمیرات فوجیتسو

نمایندگی فوجیتسو در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات فوجیتسو به هموطنان گرامی می‌باشد. نمایندگی فوجیتسو ، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات فوجیتسو و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات fujitsu است. مدیریت این مجموعه در تلاش است تا در هر دو حوزۀ فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد.

واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات فوجیتسو بدلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. واحدهای تعمیرات فوجیتسو در بخش زیر معرفی می‌گردند.

در سایر بخش‌های وب‌سایت مطالبی با عنوان مقالات ، اخبار ، محصولات و سوالات متداول را مطالعه کنید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩