اشتراک گذاری

جدیدترین هد صنعتی ریکو معرفی شد

هد صنعتی ریکو در مدل‌های جن۳ و جن۴ در بازار دیجیتال دنبا وجود دارد. این هدها جزو نسل اول هدهای ریکو بشمار میروند. این بار کمپانی ریکو اقدام به تولید هد پرینتر با قابلیت‌های فوق‌العاده کرده است. هد صنعتی ریکو جن۵ بعنوان جدیدترین و پیشتازترین محصول ساخت شرکت ریکو لقب گرفته است. این هد بسیار قدرتمند نماد و پرچمدار تکنولوژی این شرکت ژاپنی آمریکایی شده است.

لازم بذکر است که این هد با همکاری یکی از شرکتهای تابع ریکو به نام RPSA طراحی و تولید شده است. شرکت RPSA در سال ۱۹۶۲ در کالیفرنیا آغاز به کار کرد. هدف این شرکت تمرکز بر روی فعالیت‌های مربوط به یافتن راه‌حل های پیشرفته برای چاپ صنعتی است.

هد صنعتی ریکو

ویژگی‌های هد صنعتی ریکو

از خصوصیات بسیار جالب توجه هد صنعتی ریکو قابلیت استفاده بعنوان یک رنگ، دو رنگ یا چهار رنگ می‌باشد. این قابلیت خارق‌العاده بخاطر نوع و ساختار و تکنولوژی این هد می‌باشد . هد ریکو جن۵ ژاپن دارای ۱۲۸۰ نازل فعال است. ۴ ردیف نازل که در هر ردیف ۳۲۰ عدد طراحی شده است.

ابعاد هد صنعتی ریکو ۸۹ در ۲۵ در ۶۹ میلیمتر می‌باشد. در صورتیکه از این هد برای چاپ بیش از یک رنگ استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که کیفیت چاپ آن برای تک رنگ ۶۰۰dpi  برای دورنگ ۳۰۰dpi  و برای ۴ رنگ ۱۵۰dpi  می‌باشد. لذا استفاده از آن برای ۴ رنگ همزمان توصیه نمیشود. جنس هد ریکو از استیل و آلیاژهای مخصوص نیکل و ترکیبات اپوکسی است.

برای تعمیر دستگاه کپی ریکو در سریعترین زمان ممکن همین حالا از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باش! 

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در ایران بهره‌مند از حضور کارشناسانی است که بدلیل حضور در جدیدترین دوره‌های تخصصی به تمامی مهارتها و ترفندهای حوزه تعمیرات ریکو تسلط یافته‌اند. این کارشناسان توانایی آن را دارند تا با بهترین کیفیت و در کمترین زمان تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه‌های ریکو را برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی ریکو با تجهیز این مرکز به آرشیوی از قطعات جانبی و اصلی، این امکان را فراهم آورده است تا فرآیند تعویض و تعمیر در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام پذیرد. به کاربران گرامی این اطمینان داده می‌شود که تمامی اقدامات تعمیر در نمایندگی ریکو بر اساس استانداردهای جهانی صورت می‌پذیرد. جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات ریکو به بخش زیر مراجعه نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩