اشتراک گذاری

هیتر دستگاه کپی ریکو

هیتر دستگاه کپی یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه می باشد. نام دیگر این قطعه فیوزینگ بوده و علت گرم بودن کاغذ بعد از فرآیند کپی وجود این قطعه می باشد. گذشتن کاغذ از زیر هیتر سبب گرم شدن برگه می شود. این قطعه قابلیت تعویض دارد. بنابراین به هنگام آسیب دیدگی آن هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

عملکرد هیتر یا فیوزینگ در این دستگاه به صورتی است که درام  که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد، تونر را بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن به وسیله ی فیوزینگ حرارت داده و باعث حک شدن و ماندگاری تصاویر یا متون بر روی کاغذ می شود ، در آخر کاغذ به وسیله ی یک غلطک که وظیفه ی خارج کردن برگه را بر عده دارد به بیرون دستگاه فرستاده می شود.

هیتر دستگاه کپی ریکو یکی از حساس ترین قطعات بوده و در صورت خرابی علائمی را از خود در فرآیند چاپ به جا می گذارد. در صورت بروز نشانه هایی از خرابی این قطعه برای تعمیر آن به واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو مراجعه کنید. در ادامه به بررسی علائم خرابی هیتر دستگاه کپی و تعمیر یا تعویض آن می پردازیم. بد نیست بدانید هیتر یا همان فیوزینگ یکی از قطعات مشترک در پرینتر و دستگاه کپی می باشد. علت گرم بودن برگه در پرینتر نیز وجود همین قطعه می باشد.

هیتر دستگاه کپی ریکو

تعمیر یا تعویض هیتر دستگاه کپی ریکو

تعمیر هیتر دستگاه کپی ریکو لازم است توسط متخصصان انجام شود. قطعات دستگاه کپی برخلاف ظاهر این دستگاه بسیار پیچیده هستند. متخصصان و کادر فنی متخصص به دلیل آشنایی با قطعه و نوع کارکرد آن در دستگاه به راحتی هیتر دستگاه کپی ریکو را تعمیر می کند. به یاد داشته باشید تعمیرات اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود آسیب دیدگی های بسیاری را برای دستگاه شما به وجود خواهد آورد.

لازم به یادآوری است که تعمیرات تنها در مواردی محدود برای این قطعه امکان پذیر است و اگر تعمیرات نتیجه بخش نبود لازم است قطعه را تعویض کنید. در اغلب موارد دستگاه نیاز به تعویض هیتر دستگاه کپی ریکو را از طریق نمایش کد هایی در نمایشگر دستگاه کپی به کاربر اعلام می کند. در ادامه به بررسی علائم خرابی هیتر دستگاه کپی ریکو می پردازیم، در صورت برو این علائم برای تعمیر یا تعویض هیتر یا فیوزینگ اقدام نمایید.

علائم خرابی هیتر دستگاه کپی ریکو

علائم خرابی هیتر دستگاه کپی ریکو عموما با علائمی همراه است. .وجود خطوط ناهماهنگ و اضافه بر روی برگه ی کپی شده از این علائم به شمار می رود. وقتی هیتر یا هر یک از قطعات داخلی آن دچار مشکل می شوند، فرآیند تثبیت تونر بر روی برگه نیز مشکل رو به رو شده و در نتیجه اعمال فرآیند کپی نیز به درستی انجام نمی شود و برگه ی کپی شده دارای عیب و نقص هایی خواهد بود.

هیتر دستگاه کپی ریکو دارای حساسیت های بسیاری بوده و هرگونه تعمیرات ناآگاهانه برای آن اختلالات بسیاری را ایجاد می کند. به طور کلی وظیفه ی هیتر دستگاه فتوکپی ریکو پخش تونر روی کاغذ و پختن یا تثبیت آن می باشد. هیتر آخرین مرحله ی تشکیل تصویر در دستگاه می باشد.

تعمیرات دستگاه کپی ریکو

تعمیرات دستگاه کپی در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به واحد تعمیرات ریکو مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی را به دست افراد متخصص بسپارید.

نمایندگی ریکو

برای خرید هر کدام از تولیدات شرکت ریکو می توانید به نمایندگی رسمی ریکو مراجعه کنید. این نمایندگی مجاز تمام محصولات را با گارانتی به شما ارائه می کند، بنابر این شما می توانید با خیال راحت به خرید از این نمایندگی اقدام کنید و حضور مشاوران برتر در این نمایندگی امتیازی دیگر برای شما خریداران می باشد، با حضور در این نمایندگی می توانید تمام راهنمایی لازم برای خرید دستگاه مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنید. نمایندگی ریکو  در بخش های فروش و خدمات پس از فروش به خدمات دهی به کاربران گرامی پرداخته است.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جدید و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩