اشتراک گذاری

پرینترهای فرا ۳ بعدی

در دویست و پنجاهمین نشست نمایشگاه انجمن آمریکایی شیمی دانشمندان اعلام کردند که به تکنولوژی ساخت جدیدترین نوع پرینتر، پرینترهای فرا ۳ بعدی دست یافته اند. این پرینتر ها دارای ساختاری هستند که با قرار گرفتن در معرض گرما و محرک های دیگر تغییر شکل می دهند. این فرا ۳بعدی ها به دلیل کاربردشان در صنایع پزشکی ، فضائی وغیره حائز اهمیت هستند.

ویژگی خاص این نوع پرینتر سبقت گرفتن از نوع پیشین خود به جهت سرعت و سهولت است. این ویژگی به دانشمندان این امکان را داد که از مواد گوناگونی برای ساخت اجزای جامد و مایع در یک زمان استفاده کنند و به طور مستقیم به ترکیب سیم های هدایت کننده در ساختار های تغییر شکل دهنده بپردازند. سازندگان این دستگاه امیدوارند که با کمک به تولید این این نسل جدید پرینترها محصولاتی ۴بعدی خلق کنند که باعث تغییر جهان اطراف باشد.

پرینترهای فرا ۳ بعدی

تلفیق چند تکنیک در پرینترهای فرا ۳ بعدی

با اینکه فرا ۳بعدی ها قادر هستند تا محصولات ۳بعدی تولید کنند که شکلشان با قرار گرفتن در معرض نور و تحت تأثیر گرما و رطوبت و زمان یا دیگر محرک های محیطی تغییر پیدا کند اما استفاده از این دستگاه همچنان با مشکلاتی مواجه است.

این چالش به این  دلیل است که محصولات تولید شده توسط پرینترهای فرا ۳ بعدی همچنان نیاز به پس پردازش های طولانی و سخت دارند.که این پس پردازش ها امکان برنامه ریزی به روی اجزاء تولید شده را ایجاد می کند. اما مسئله ی دیگر در مورد فرا ۳بعدی ها یا پرینتر های ۴بعدی این است که در نسخه های تجاریشان تنها امکان استفاده از یک ماده وجود دارد.

تلاش دانشمندان در خصوص رفع این مشکلات در طول سال های اخیر ادامه دار بوده است. به همین منظور پژوهشگران به دنبال ساخت یک پرینتر با تمام امکانات مورد نیاز بوده اند تا فرا ۳بعدی ها را به چالش بکشند و این تکنولوژی را کارآمد تر کنند که پرینترهای فرا ۳ بعدی از پس این خواسته ی دانشمندان برآمدند که می توانند چهار تکنیک مختلف پرینت را که شامل آیروسل، جوهرافشان، جوهر مستقیم و مدل سازی رسوب ذوب است را با هم ترکیب کنند.

اینو بخون حتما به کارت میاد : راهنمای خرید پرینتر

پرینترهای فرا ۳ بعدی درآینده…

به آن امید هستیم که در صنایعی مانند پزشکی، فضا وغیره بتوانیم از تولید این پرینترها بهره ببریم.دانشمندان به تازگی به دستاوردی جدید پی برده اند که این ۴بعدی ها می توانند مواد جامد و الاستیک بسیاری از جمله هیدروژل ها، جوهر های هدایت کننده بر پایه نقره، کریستال مایع الاستومر و پلیمر های حافظه ی شکلی یا… ها را مورد استفاده قرار می دهند.

متداول ترین ماده ی کاربردی در این فرا۳بعدی ها … ها هستند. ویژگی این ماده این است که با برنامه ای که به آن داده می شود می تواند یک شکل را به یاد بیاورد و زمانی که گرم می شود به آن شکل تبدیل شود.

این تکنولوژی کمک می کند تا پژوهشگران… هایی با کیفیت بالاتر تولید کنند که قادر به تغییر شکل های سخت تر و پیچیده تری نسبت به نسل های قبل از خود باشند. که با این روش راه را برای طراحی های جدیدتری برای این فرا ۳بعدی ها باز کنند.

 تعمیر چاپگر / تعمیرات چاپگر 

واحد های تعمیرات کپی

 واحدهای تعمیرات دستگاه کپی به صورت مجزا راه اندازی شده است که در هر یک از آنها متخصصین ما خدماتی از قبیل بهسازی سیستم، ترمیم و ارتقا را ارائه می کنند. به همین جهت کاربران باید برای تعمیرات کپی به واحد مرتبط مراجعه نمایند. حضور کارشناسان مجرب و متخصص در مرکز تعمیرات دستگاه کپی باعث می شود تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند اختلالات ایجاد شده در دستگاه خود را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند.ش

نمایندگی کپی

نمایندگی رسمی کپی جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خود، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است ما در تلاش هستیم تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه های تعمیرات و فروش، به آنان ارائه کنیم.

ویژگی قابل توجه نمایندگی دستگاه کپی تضمین تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.کادر مجرب و با سابقه‌ی نمایندگی کپی در بخش تعمیر، با وجود استفاده از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در دستگاه های کپی ایجاد شده باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبر سازنده مطرح شده اند.

 

اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل دریافت است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩