اشتراک گذاری

پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا

پرینترها انواع و کلاس های مختلفی دارند. امروزه، این دستگاه ها با بهره گیری از طراحی های متفاوت و استانداردهای بروز شده روانه بازار می شوند. شاید در نگاه اول، انتخاب یک پرینتر کار بسیار آسانی باشد اما با نگاهی حرفه ای تر می توان قبل از خرید، توان کاری این دستگاه ها را ارزیابی کرد. بهره مندی پرینترها، از قابلیت ها و مشخصه های کاربردی، نه تنها می تواند کیفیت گردش کاری اسنادی شما را گسترش دهد بلکه، می تواند سرعت شما را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشد.

در این میان، کمپانی صاحب نام کونیکا مینولتا، نمونه های برجسته ای را به بازارها عرضه کرده است که درمیان همه آنها می توان به پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا ، اشاره داشت. طراحی متناسب، خروجی با کیفیت، افزایش سرعت، کاربرد آسان و گسترش ارتباطات کاری را می توان از ویژگی های بسیار قابل قبول پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا عنوان کرد.

پرینتر bizhub C659 کونیکا مینولتا

معرفی پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا

قابلیت اسکن

پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا ، دارای قابلیت اسکن دوگانه است که تا ۲۴۰ گیگابایت اطلاعات را سریع تر در جریان کاری شما قرار می دهد. شایان ذکر است، در حالت اسکن دوگانه شما نیازی به برگرداندن کاغذ نخواهید داشت و دستگاه در یک مرحله هر دو روی برگه را برایتان اسکن می کند.

بهره مندی از فینیشر و سینی کاغذ کش

پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا ، دستگاهی چند منظوره می باشد که از یک پلت فرم کامل برای بهینه کردن چرخش کاری دفاتر اداری بهره مند می باشد. همچنین، این دستگاه، دارای گزینه های تکمیلی ماژولار و سینی کاغذ کش می باشد.

اپلیکیشن اختصاصی

از آنجا که اولویت در حداکثر بازدهی می باشد کمپانی کونیکا مینولتا، اپلیکیشن هایی را در اختیار کاربران قرار داده است. اکنون با داشتن چاپگر همه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا و دانلود برنامه مفید  Konica Minolta MarketPlace، به راحتی می توانید میزان بهره وری خود را از دستگاه تان بالا برده و برای انجام وظایف کارهای پیچیده تر اسنادی تان از آن استفاده کنید.

قابلیت های دیگر

همچنین شما می توانید برای بهره مندی بیشتر در یک محیط اداری، پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا را در یک شبکه یکپارچه و امن قرار دهید. این عمل، می تواند دسترسی سریع تر و راحت تری را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر، قابلیت رمزگذاری داده ها در این دستگاه قرارداده شده است. این فرایند برای ذخیره و تبدیل اطلاعات با بهره گیری از یک الگوریتم خاص برای حفظ داده ها می باشد.

رابط کاربری (صفحه نمایش)

به عنوان یکی از قابلیت های بسیار عالی گنجانده شده در پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا ، می توان به رابط کاربری آن اشاره داشت. این دستگاه حرفه ای از یک صفحه نمایش تمام رنگی ۱۰٫۱ اینچی بهره برده و دارای یک نقطه اتصال برای ارتباط گیری با تلفن همراه می باشد. ( با بهره گیری از این منطقه اتصال می توانید گوشی همراه خود را به دستگاه کانکت کرده و محتوای دلخواه و مورد نظر داخل گوشی تان را بروی چاپگر، پرینت بگیرید)

هارد دیسک و احراز هویت پیشرفته

کمپانی کونیکا مینولتا همواره سعی داشته تا دستگاه های حرفه ای و با کیفیتی را به کاربران عرضه نماید. از این رو در طراحی و ساخت پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا نیز از ایده های بسیار خوبی استفاده کرده است که از نمونه های آن می توانیم به اضافه شدن مشخصه های، هارد دیسک و احراز هویت پیشرفته اشاره کنیم.

هارد دیسک پرینتربه مانند همان چیزی است که درکامپیوترها وجود دارد. این وسیله، تصاویر یا اطلاعات اسناد کپی و اسکن شده را ذخیره می سازد. سیستم احراز هویت نیز پرینتر را از دسترسی افراد غریبه خارج می سازد.

اهمیت رمز گذاری

رمز گذاری داده های ارسالی بسیار اهمیت دارد. زیرا فایل هایی که بدون رمز گذاری به یک پرینتر فرستاده می شوند می توانند به راحتی مورد سرقت قرار گرفته و خوانده شوند. بنابراین، اگر در حال چاپ اسناد و مدارک مهم سازمانی به مانند اظهارنامه مالیاتی، برنامه های درون سازمانی، فرم های بیمه و موارد این چنینی هستید، هک شدن اطلاعات می تواند بسیار برای تان گران تمام شود. خوشبختانه، چاپگرهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا قابل رمز گذاری بوده و از این حیث خیال شما را تا حدود زیادی راحت کرده است.

مرورگر وب و استاندارد IWS

پشتیبانی پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا ، از مرورگر وب و استاندارد IWS را نیز می توان به عنوان دیگر ویژگی های این دستگاه معرفی کرد. با استفاده از امکان مرورگر وب، پرینت گرفتن از صفحات وب سایت های متفاوت، تصاویر و یا هر نوع اطلاعات دیگر به طور مستقیم ازاینترنت صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، این دستگاه دارای ظرفیت استاندارد ۴ گیگابایتی نیز می باشد.

فینیشر

پرینترهمه کاره bizhub C659 کونیکا مینولتا ، از آپشن های الحاقی متفاوتی بهره می برد که از جمله آن می توان به فینیشرمنگنه زن ۱۰۰ برگه ای با قابلیت جزوه ساز ۸۰ صفحه ای اشاره داشت. همچنین این فینیشر می تواند بروشورهایی که به مانند حرف زد انگلیسی تا خورد اند ( Z-fold) را به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است، ظرفیت کاغذ این دستگاه ۲۵۰۰ برگه و در اندازهای کاغذ ۱۲ تا ۱۸ می باشد.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا، به جهت خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیت خود، توانسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این واحد، با بهره گیری از حرفه ای ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران محترم را جلب نموده است.

ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات بر هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش کونیکا مینولتا، ارائه ی راهنمایی های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی خدمات، از جمله اصلی ترین خدمات نمایندگی کونیکا مینولتا به کاربران محترم به شمار می رود. کادر متخصصی و دقیق این مرکز، تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کار بسته و با حسن برخورد و حوصله ای بسیار، پاسخگوی تمام نیازهای کاربران در بخش های مختلف می باشند.

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

برای تعمیر هر یک از انواع دستگاه کپی، فکس، اسکنر، پرینتر و … کونیکا مینولتای خود، می توانید به واحدهای تعمیرات این مرکز مراجعه نمایید. این واحدها، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده و همکاران شایسته ما با استفاده از این تجهیزات، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه دهند.

شایان ذکر است، تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا ، از دانش فنی و تجربه های بسیار ارزشمندی در زمینه تعمیر محصولات الکترونیک برخوردارد بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می نمایند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات خود، می توانید با واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩