اشتراک گذاری

پرینتر کونیکا مینولتا bizhub C227

پرینترهای رنگی چند منظوره کونیکا مینولتا bizhub C227 ، دارای قدرت خروجی ۲۸ppm( 28 صفحه در دقیقه ) می باشند، این ویژگی به شما کمک می کند تا با افزایش حجم کاری خود هماهنگ بمانید. پرینتر کونیکا مینولتا bizhub C227، دارای یک رابط کاربردی چند لمسی می باشد. این پرینتر از دیودهای نور افشان (( LED، بهره مند است که به کمک آن می توان تصاویر را از دور کنترل کرد.

شایان ذکراست، این محصول یعنی پرینتر کونیکا مینولتا bizhub C227، مجهز به قابلیت NCF، می باشد. طبق این ویژگی می توان به طور مستقیم محتوی گوشی هوشمند و تبلت خود را بروی پرینتر آورده و چاپ کنید.

پرینتر کونیکا مینولتا C227

ویژگی های پرینتر کونیکا مینولتا bizhub C227

اکنون می توانید با دانلود اپلیکیشن های مربوط از Konica Minolta MarketPlace، میزان بهره وری خود را از کنترل پنل بالا ببرید. در نظر داشته باشید، دانلود و نصب ورژن های جدید و آخرین نسخه ها به شما کمک می کند تا دسترسی بهتر و ساده تری به کنترل پنل خود داشته باشید.

بهره گیری از درایورهای رایج

کنترل کار چاپ، با بهره گیری از درایورهای شناخته شده جهانی، میزان بهره وری و استفاده آسان را افزایش داده است.

کلیدهای سخت افزاری

پرینتر کونیکا مینولتا bizhub C227، دارای ده کلید می باشد، این کلید های سخت افزاری برای وارد کردن اعداد به روشی سریع و مطمئن است.

 بهترین گواهینامه زیست محیطی

کمپانی کونیکا مینولتا، یکی از شرکت کنندگان در EPEAT، می باشد. که یک استاندارد ارزیابی برای اندازه گیری اثرات محصولات الکترونیکی بروی محیط زیست می باشد.

نرم افزار موبایل PageScope

نرم افزار موبایل PageScope، برای ارسال اطلاعات اسکن شده به دستگاه های موبایل می باشد. لازم به ذکر است، استفاده از این ابزار، میزان بهره وری را بالا برده است.

یکی دیگر از مشخصه های این پرینتر، رابط USB برای اتصال به صفحه کلید بوده  و دیگرآن که ، این پرینتر از ویژگی بلوتوث نیز بهره مند است.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا ، سالیان درازی است که به فروش، تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش محصولات این شرکت اشتغال داشته است. از این حیث، کارشناسان کلیه واحد ها و نمایندگی ها، از تخصص ها و مهارت های ویژه ای بهره مند شده اند.

یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی کونیکا مینولتا، ارائه مشاورات و راهنمایی ها برای فروش محصولات آن هم توسط متخصصان کارآمد و مجرب این نمایندگی می باشد. با مراجعه به فروشگاه های مرکزی کونیکا مینولتا و برقراری تماس با نمایندگی این شرکت، می توانید از بهترین مشاوره ها و کامل ترین خدمات بهره مند شوید

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

واحد های تعمیرات کونیکا مینولتا ، همواره به عنوان یکی از فعال ترین بخش ها در این نمایندگی می باشند. هر یک از انواع پرینتر، دستگاه کپی ، فکس و قطعات جانبی و … در فهرست خدمات این واحدها قراردارد.  شایان ذکر است، فرایند عیب یابی و تعمیر آن هم به شیوه ای حرفه ای و با استفاده از بهترین تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا انجام می شود.

همچنین به دلیل حضور متخصصان کار آزموده ، در این واحد ها، اکنون می توانید خدماتی با بالاترین سطح کیفیت را دریافت نمائید. شما کاربران عزیز در صورت مشاهده ی هر گونه ایراد در این محصولات ، می توانید با این واحد ها تماس گرفته و از دریافت خدمات آن بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، اخبار و خواندنی های کونیکا مینولتا را دنبال نمایید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩