اشتراک گذاری

پرینتر سه بعدی به کمک غواصان میرود

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

با گسترش علم و پیشرفت تکنولوژی، دنیای امروز شاهد تغییراتی بنیادی و چشمگیر بوده است. این تغییرات، با سرعت قابل توجهی سعی در از میان بردن محدودیت هایی دارد که انسان در گذشته با آن ها روبرو بوده است. یکی از دستاوردهای جالب و مفید بشر امروز، طراحی و تولید پرینترهای سه بعدی است. این چاپگرها، تحولات عظیمی را در دنیا به وجود آورده اند. کاربرد پرینتر سه بعدی امروزه بیش از هر موقع خود را در دنیای صنعت، هنر و حتی پزشکی به نمایش گذاشته است. شاید برایتان جالب توجه باشد که پرینتر های سه بعدی ، به دنیای زیر آب نیز ورود کرده اند.

اگر چه کاربرد پرینتر سه بعدی در تنفس زیر آب و بدون تجهیزات حجیم غواصی به همان اندازه که بشر تصور میکرد پرواز طولانی مدت غیر واقعی است ناممکن به نظر می رسد، اما مهندسان و محققان توانسته اند به آن دست یایند. شاید باور کردنی به نظر نرسد، اما طراحی به نام Jun Kamei با استفاده از پرینتر سه بعدی وسیله ای را طراحی کرده که مانند آبشش عمل می کند و احتمالا روزی جایگزینی برای تنفس زیر آب خواهد شد. در ادامه به ذکر جزییات این خبر خواهیم پرداخت.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1902″ align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

کاربرد پرینتر سه بعدی در دنیای زیر آب

قطعه ای که پرینتر سه بعدی قادر به تولید آن خواهد بود، توسط یکسری فرآیندهای شیمیایی توانسته است اکسیژن درون مولکول های آب را جدا کرده و برای تنفس انسان زیر آب ارائه دهد و دقیقا مشابه یک آب شش در زیر آب استفاده شود. در نگاه اول این کار بسیار دور از ذهن به نظر میرسد ولی باید در علم به این نکته توجه کرد که هیچ امری غیر ممکن نیست. نکته این قسمت در این است که در این تکنولوژی خارق العاده از پرینترهای سه بعدی استفاده شده و مانند بسیاری از اختراعات دیگر کاربردهای پرینتر سه بعدی اثر بخش و الهام بخش خواهد بود. تا کنون پرینتر سه بعدی توانسته است تحولات عظیمی در زمینه ورزشهای آبی و غواصی و دنیای آب ایجاد کند به شکلی که هم اکنون بسیاری از تجهیزات غواصی مخصوصا در زمینه ی شخصی سازی توسط پرینترهای سه بعدی ایجاد میشود. در ادامه به جزییات کاربرد پرینتر سه بعدی در دنیای ورزش های آبی و غواصی خواهیم پرداخت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاربرد پرینتر سه بعدی در ورزش های آبی

کاربردهای پرینتر سه بعدی در ورزشهای آبی نیز به صورت روزانه رو به افزایش است به شکلی که هم اکنون بسیاری از تجهیزات ورزش های آبی مانند موج سواری، اسکی روی آب، اشنورکلینگ و … توسط پرینترهای سه بعدی به صورت شخصی برای علاقه مندان این حوزه تولید میشود. آن چه بسیار جالب توجه به نظر میرسد، تحولاتی ست که کاربرد پرینتر سه بعدی در شبیه سازی آب شش به وجود آورده است. این طور که به نظر میرسد، هم اکنون شاهد یک تحول عظیم در تنفس در زیر آب هستیم که بعدها میتواند نسل بشر را به شدت تحت الشعاع خود قرار دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row color_scheme=”alternate”][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی مجاز ریکو ، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم و تعمیر انواع این چاپگر هاست. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی مجاز ریکو و حضور در مرکز تعمیرات پرینتر ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با این دستگاه توسط تیمی از از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. نمایندگی مجاز ریکو ، هم اکنون در شعب مختلفی در سطح تهران و کرج به فعالیت میپردازد. این مجموعه علاوه بر تعمیر و بازیابی مشکلات رایج چاپگرها ، فروش و ارائه ی انواع این محصولات را نیز بر عهده دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1″ overriding_link=”post”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩