اشتراک گذاری

چرا کاغذ چروک میشود ؟

 

چرا کاغذ چروک میشود ؟ این سوالی است که اغلب کاربران دستگاه کپی با آن مواجه میشوند.در این بخش سعی داریم به بررسی دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی و راههای رفع آن بپردازیم. چروک شدن کاغذ دلایل متعددی دارد. با ما همراه باشید تا به شرح علل مذکور بپردازیم.

چروک شدن کاغذ در فتوکپی

چرا کاغذ چروک میشود ؟ علل

در چروک شدن کاغذ عوامل زیادی دخیل است. از جمله : دما , رطوبت و نوع کاغذی که در دستگاه استفاده میشود . درصورتیکه رطوبت بالا باشد ممکن است کاغذها خشکی لازم را نداشته و همین امر موجب چروک شدن آن ها در دستگاه کپی شود.

چنانچه نوع کاغذی که استفاده می کنید متناسب با نوع دستگاه کپی نباشد مثلا از کاغذ ضخیمتر و یا نازکتر استفاده کنید یا اندازه کاغذ مناسب نباشد ممکن است موجب چروک شدن کاغذ گردد.

رفع ایراد چروک شدن کاغذ

برای برطرف کردن ایراد چروک شدن کاغذ میتوانید راههای زیر را انجام دهید :

  • مطمئن شوید که کاغذ درست در دستگاه قرار داده شده است
  • نوع و کیفیت کاغذ را بازبینی نمایید
  • دسته کاغذ موجود در سینی را پشت و رو کنید
  • کاغذ موجود در سینی را ١٨٠ درجه بچرخانید

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در ایران ، واحدهای تعمیرات ریکو را مجزا راه اندازی کرده است. این واحدها مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک هستند. پروسه تعمیر با بکارگیری مدرنترین ابزارآلات توسط کارشناسان خبره انجام میگردد. مرکز تعمیرات ریکو با چندین سال تجربه در امور ترمیم و بازیابی و فروش قطعات و خدمات پس از فروش یکی از مراکز معتبر تعمیر ماشینهای اداری میباشد.

این مرکز با بهره مندی از افراد متخصص همواره در امر تعمیرات پبیشرو بوده است. نمایندگی مجاز ریکو جهت کسب رضایت مشتریان برای تعمیرت انجام گرفته به ارائه گارانتی نیز میپردازد. تعمیرکاران این مرکز پس از اتمام پروسه تعمیر به اعمال تنظیمات کلی در دستگاه و غبارروبی بخشهای داخلی آن میپردازند. درصورتیکه با چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی مواجه شدید میتوانید با اطمنیان خاطر از ما کمک بخواهید.

اخبار، اطلاعات، مقالات جدید و سوالات متداول کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩