اشتراک گذاری

آموزش کار با پرینتر چند کاره ی ریکو

پرینترها در انواع مختلفی تولید شدن و خیلی زود تونستن جای خودشون رو بین کاربرا باز کنن. خیلی ها توی محیط کار یا حتی منزل شون از این دستگاه استفاده می کنن و در سطوح مبتدی یا حرفه ای باهاش کار می کنن. ریکو همیشه یکی از اون برندهایی بوده که توی بازار این محصول خود نمایی کرده و به خاطر کیفیت بالای چاپگرهاش، طرفدارهای زیادی هم داره. کار کردن با پرینتر زیاد سخت نیست ولی نکاتی کرده که خیلی از کاربرا به خصوص کسایی که تازه این دستگاه رو خریداری کردن، ازش اطلاع ندارن. اگه شما عزیزان هم جزء این دسته از کاربرا هستین، مطلب آموزش کار با پرینتر چند کاره ی ریکو بهتون کمک میکنه که به راحتی و بدون هیچ مشکلی با این محصول کار کنین و فرایندهای مورد نظرتون رو انجام بدین. همکارای در واحد تعمیر پرینتر ریکو هم در خدمت شما هستن تا در صورت نیاز، راهنمایی های لازم رو در این مورد بهتون ارائه بدن؛ همراهمون باشین.

آموزش کار با پرینتر چند کاره ی ریکو

نکات آموزش کار با پرینتر چند کاره ی ریکو

توی کلیپ آموزش کار با پرینتر چند کاره ی ricoh ، نکات و مواردی گفته میشه که خلاصه ی اونها شامل موارد زیر هستن:

  1. برای کار کردن با یه پرینتر چند کاره، اول باید اسکنر رو تمیز کنین؛ دلیلش اینه که هر لکه یا آلودگی که روی شیشه ی اسکنر وجود داشته باشه میتونه کیفیت چاپ رو کاهش بده.
  2. پرینتر های مختلف معمولا از انواع خاص کاغذ استفاده می کنن که ممکنه اندازه و وزنشون با هم فرق داشته باشه. بنابراین برای کار با چاپگر ریکو خودتون، باید به نوع و تعداد کاغذ مورد استفاده توجه کنین.
  3. در ادامه ی آموزش کار با پرینتر چند کاره ی ریکو ، می رسیم به این مرحله که باید دستگاه رو به برق متصل کنین. سعی کنین از یه محافظ برق قدرتمند و با کیفیت برای دستگاهتون استفاده کنین.
  4. حالا دکمه ی استارت رو فشار بدین.
  5. اگه پرینتر ریکو مورد استفاده تون، سیستم تغذیه اتوماتیک یا همون ADF رو داره که کارتون راحته؛ اما اگه دستگاهتون این قابلیت رو نداره، باید برگه ها رو یکی یکی روی شیشه بذارین.
  6. از طریق پنل دستگاه، تعداد پرینت هایی رو که می خواین بگیرین مشخص کنین. ظرفیت دستگاه مشخص میکنه که حداکثر چه تعداد پرینت می تونین با دستگاهتون بگیرین.
  7. تنظیم کنتراست می تونه باعث بشه که متن های پرینت شده خواناتر بشن و کیفیت بهتری داشته باشن. این کار هم از طریق منو انجام میشه.
  8. اگه پرینترتون از نوع رنگیه، رنگ رو هم توی تنظیمات مشخص کنین.
  9. بعد از تموم شدن مراحل تنظیمات، دکمه ی پرینت رو بزنین تا فرایند چاپ شروع بشه.

همکارای ما در واحد تعمیرات ریکو در خدمت شما هستن تا در صورت لزوم، راهنمایی های لازم رو بهتون ارائه بدن.

نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شما کاربرهای محترم، از زبده ترین تکنسین های تعمیر و کارشناسان فروش دعوت به همکاری کرده. حضور این نیروهای خبره و مجرب، باعث شده که سطح کیفی سرویس های ارائه شده در نمایندگی ریکو مرکز سخت افزار ایران، به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کنه. شما کاربران عزیز می تونین هر کدوم از مدل های پرینتر، دستگاه کپی، دوربین، فکس، پروژکتور و … ricoh رو در این نمایندگی به صورت اورجینال خریداری کنین. همچنین اگه محصول مورد نظرتون دچار مشکل عملکردی شد، می تونین اطمینان داشته باشین که متخصصن ما در نمایندگی رسمی ریکو، اونو به بهترین شکل ترمیم می کنن. تلاش ما اینه که رضایت شما عزیزان رو جلب کنیم و اصول مشتری مداری رو به صورت کامل و واقعی اجرا کنیم.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =