اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو

ال سی دی لپ تاپ یکی از حساس ترین قطعات این دستگاه به شمار می رود. این قطعه بسیار شکننده و آسیب پذیر است. این حساسیت به دلیل نوع طراحی آن است. همین ظرافت بالا در طراحی آن را در معرض آسیب های بسیاری قرار می دهد. تمامی انواع لپ تاپ ها با این قطعه همراه هستند و جزء لاینفک لپ تاپ محسوب می شود.

فوجیتسو نیز یکی از همین برندها است. رایج ترین مشکلاتی که باعث تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو می شود، شکستن، ترک خوردگی یا خراش های عمیق بر روی ال سی دی است که عموما در اثر ضربه اتفاق می افتد. با توجه به حساسیت این قطعه مطمئنا تعمیرات آن نیز نیاز به حساسیت های خاصی دارد. چرا که تعمیر آن باید به دست یک متخصص صورت گیرد.

همچنین باید دقت داشته باشید که در موارد زیادی ال سی دی آسیب دیده قابلیت تعمیر ندارد و باید به طور کلی تعویض گردد. در این حالت نیز سطح حساسیت موضوع بالاتر می رود. زیرا تعویض ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو باید در یک محیط مناسب (تعمیرگاه مجاز) و توسط افراد متخصص (تعمیرکار مجاز) صورت بگیرد.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو

نکات قبل از تعویض یا تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو

همان گونه که همیشه درباره تعمیر لوازم الکترونیکی هشدار داده می شود، برخی از مشکلات هستند که شاید بتوان بدون مراجعه به تعمیرگاه مجاز آن را برطرف نمود. یا حتی برخی از اختلالات در کمک رسانی به تعمیرکاری که قصد تعمیر یا تعویض ال سی دی را دارد کمک می کند. در نتیجه باید برخی از نکات را بررسی کنیم. در صورت امکان تمامی قطعات خارجی لپ تاپ را به لحاظ سلامت تست نمایید. برای تشخیص تعمیر یا تعویض ال سی دی لپ تاپ آن را به واسطه یک رابط VGA به یک مانیتور خارجی نصب کنید.

در صورت روشن شدن لپ تاپ و مانیتور متصل به آن می توانید بفهمید که اختلال فقط در خود نمایشگر لپ تاپ است. در غیر این صورت ممکن است اختلال به قطعه دیگری مرتبط باشد. البته حتما این نکته را در نظر بگیرید که مورد ذکر شده به زمانی مربوط است که ال سی دی نشکسته باشد یا ترک نخورده باشد. پس از طی این مراحل با توجه به ایراد به وقوع پیوسته، برای تعمیر یا تعویض ال سی دی لپ تاپ به مراکز مجاز تعمیراتی مراجعه نمایید.

 

چه مشکلاتی در تعویض یا تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو رخ می دهد؟

تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. عموما این دلایل در حوزه های معدودی قرار می گیرد:

  • مشکلات در صورت وجود با گرافیک سیستم و در غیر این صورت با NB در ارتباط می باشد.
  • مشکلات مربوط به های ولتاژ است
  • مشکلات به خود LCD ارتباط دارد

اگر اختلالی در ال سی دی لپ تاپ وجود داشته باشد که از این محدوده خارج است، لپ تاپ حتما باید به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مجاز ارجاع داده شود و مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد. پس از تشخیص متخصصین، تعمیرکاران ماهر این مرکز ال سی دی لپ تاپ شما را تعویض یا تعمیر می کنند. در تعمیر ال سی دی لپ تاپ فوجیتسو سرویس دهی خدمات در محل نیز امکان پذیر است. این خدمات از بهترین و راحت ترین روش های تعمیراتی است.

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ دارای واحد های مختلفی است که یکی از این واحد ها به لپ تاپ تعلق دارد. در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو انواع مدل های لپ تاپ مورد بررسی کارشناسان مشاور مرکز قرار می گیرند. اختلالات وارد بر سیستم آنها در بخش ها و واحد های مجزا و به واسطه نیروی کار فنی و متخصص برطرف می شود. تمامی خدمات تعمیراتی لپ تاپ فوجیتسو در مجهز ترین مرکز تعمیراتی، با بهره گیری از نیروی فنی کارآمد، مشاوره منطقی کارشناسان در تشخیص و بررسی مشکل و کار مداوم تعمیرکاران کارآزموده عرضه می شود.

نمایندگی فوجیتسو

در نمایندگی فوجیتسو در ایران که از دو واحد جداگانه فروش و خدمات پس از فروش تشکیل یافته است، همه محصولات این برند معتبر پشتیبانی می شود. فوجیتسو برندی است شامل انواع لوازم الکترونیکی و هوشمند مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت، آل این وان و … . در این مرکز یک مجموعه از نیروی کار قوی حضور دارند که در واحدهای اختصاصی نمایندگی طبقه بندی شده اند. برخی از این افراد به عنوان مشاوران خرید محصولات شما فعالیت می کنند. این افراد اطلاعات کاملی از محصول مورد نظر شما را در قالب معرفی، ویژگی ها، مزایا و معایب ارائه می دهند. بخش دیگری از افراد تیم کاری کسانی هستند که شما را در پشتیبانی از محصولات فوجیتسو همراهی می نمایند.

تعمیرات فوجیتسو

در مرکز تعمیرات فوجیتسو مجموعه ای از مهندسین و کارشناسان گرد هم آمده اند تا مشکلات تعمیراتی شما را در انواع محصولات فوجیتسو مرتفع سازند. تخصص و مهارت تیم کاری این مرکز در بخش های مختلف تعمیراتی از جمله تعمیر، ترمیم و یا حتی تعویض قطعات آسیب دیده با قطعات اصل و اورجینال کاربرد دارد.

این مرکز با در نظر گرفتن رضایت و حسن نیت مشتریان در تلاش است تا بهترین خدمات را در فعالیت خود ارائه دهد.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مفید حوزه فناوری های جدید را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩