اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر زیراکس

درام پرینتر زیراکس از آن دست قطعاتی است که در استفاده های طولانی مدت، به دلیل استهلاک بالا و یا عدم نگهداری و استفاده درست، امکان بروز خرابی در آن وجود دارد. بروز خرابی در این بخش از دستگاه، به دلیل تأثیر مستقیم بر فرایند چاپ، می بایست در اولین فرصت مرتفع گردد.

اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه خرابی و اختلال در عملکرد این بخش از پرینتر زیراکس خود گشته اید می توانید با حضور در مرکز تعمیر درام پرینتر زیراکس سرویس های مرتبط با بهسازی این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر درام پرینتر زیراکس یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که توسط تعمیرکاران مجرب و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. نوعِ عملیات تعمیر درام پرینتر زیراکس در این مرکز بسته به نوع دستگاه لیزری بودن، رنگی یا سیاه و سفید بودن و… متفاوت است. همین امر سبب گشته تا تعمیرات انجام شده بالاترین تأثیر را در بهبود دستگاه و بازیابی کیفیت نخستین داشته باشند.

تعمیر درام پرینتر زیراکس

واحد تعمیر درام پرینتر زیراکس

پیش از آشنایی با خدمات ارائه شده در واحد تعمیر درام یونیت پرینتر زیراکس بهتر است با کارکرد این قطعه در پرینتر آشنا شویم. یونیت درام Drum unit یکی از قطعات دستگاه پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. در این فرآیند، پس از آنکه تونر به یونیت درام منتقل شد، قطعه ای بنام درام، تونرهای مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل می کند.

پس از این مرحله، تونرهای مرتب شده به واسطه فشار و حرارت وارد شده بر روی کاغذ ذوب می شوند و چاپ مورد نظر به سرانجام می رسد. جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون پرینتر تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد.

در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر درام پرینتر زیراکس وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد. در غیر اینصورت یعنی در صورتی که امکان تعمیر درام پرینتر زیراکس وجود داشته باشد، می توان سرویس های لازم برای بهبود و بازیابی کیفیت این قطعه را بر روی آن پیاده ساخت و یونیت درام را تعمیر کرد.

برای تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس خود کلیک کنید

زمان سرویس و تعمیر درام پرینتر زیراکس

کمپانی های سازنده پرینتر برای کیفیت تولید و چاپ، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در این دستگاه ها تعبیه نموده اند. این کار دو راه پیش پای کاربر قرار می دهد که عبارتند از: خریداری یونیت درام جدید و یا سرویس و تعویض یونیت درام.

یونیت درام در قیاس با کارتریج تونر عمر بالاتری دارد. اگر از کاربران دستگاه های پرینتر باشید می دانید که در صورت اتمام تونر شارژ کارتریج، می توان کارتریج تونر را دوباره با پودر تونر شارژ کرد و یونیت درام حدوداً در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به سرویس دارد. خدمات مرتبط با هر دو سرویسِ ذکر شده، با حضور در مرکز تعمیر درام پرینتر زیراکس قابل دریافت است.

نکات مهم در تعمیر درام یونیت زیراکس

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه کپی در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر درام پرینتر زیراکس دارد.

نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیرات درام پرینتر زیراکس مد نظر قرار گیرد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. اگر درام دستگاه کپی اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و دولوپر و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد.

تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه ی انتقال تصاویر به درام است. یک درام با کیفیت دستگاه کپی با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر درام نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود.

به طور کلی درام دستگاه های کپی را باید پس از هر ۵۰ هزار بار چاپ تعویض کرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد تعمیر درام پرینتر زیراکس تماس بگیرید.

تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در این مرکز پس از بررسی و عیب‌یابی صحیح دستگاه آغاز می‌گردد. با تشخیص علل ایجادکننده اختلال در پرینتر، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی دستگاه آغاز می‌گردد و در صورت لزوم قطعات از کار افتاده دستگاه، تعویض می‌گردند.

پس از اتمام تعمیرات، دستگاه تعمیر گشته به دست کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات زیراکس آنالیز می‌گردد و در صورت تأیید و اطمینان از صحت عملکرد، جهت تحویل به مشتری، به واحد نهایی «تحویل دستگاه به مشتری» ارسال می‌گردد. کارشناسان تعمیر پرینتر زیراکس با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تعمیر درام پرینتر زیراکس، تعمیر پیکاپ رولر پرینتر زیراکس و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که تمامی انها به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزۀ فروش و تعمیرات زیراکس گشته است. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و …. . واحدهای تعمیرات کپی زیراکس در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩