اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس منحصر و محدود به اشکالی خاص نیست و تمای سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقا و ترمیم این دستگاه را شامل می گردد. کاربران این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در پرینتر خود به مرکز تعمیر پرینتر زیراکس در محل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است که توسط تیمی از خبره ترین تعمیرکاران و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز پس از بررسی این بخش از دستگاه، امکان تعمیر یا عدم تعمیر آن را با صاحب دستگاه در میان گذاشته و پس از طی هماهنگی های لازم، اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس را آغاز می کنند.

تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس

عیب یابی و تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذکش پرینتر زیراکس آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

اگرچه کار انتقال کاغذ در دستگاه پرینتر به عهده کاغذکش هاست (شامل کاغذکش ورودی و کاغذکش خروجی) لیکن توجه داشته باشید که گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر می تواند علل مختلفی داشته باشد که در بخش زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد:

  1. در صورتی که داخل کلاچ ها و نیز کاغذکش های شماره ۱ و ۲ کثیف باشند کاغذ از کاست بالا نخواهد آمد و پنل دستگاه پیغام گیر کردن کاغذ را به نمایش در خواهد آورد. جهت رفع این اشکال کارشناسان ما در مرکز تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس اقدام به تمیزی کلاچ و کاغذکش ها خواهند کرد. اگر با تمیزی کاغذکش ها باز هم کاغذ گیر کرد نیاز به تعویض کاغذکش ها می باشد.
  2. کثیفی یا سوختن سنسورهای مسیر عبور کاغذ نیز باعث گیر کاغذ و یا روشن شدن نشانگر گیر کاغذ روی صفحه پانل می گردد که می بایست اقدامات لازم جهت رفع این اشکال بر روی دستگاه پیاده شود.
  3. در صورتی که رجیستور و فنرهای زیر آن خراب باشد کاغذ به صورت چند برگی از کاست خارج می شود در چنین وضعیتی لازم است کثیفی و یا خرابی کلاچ های PS و استاپر رفع شود. خرابی های مرتبط با این بخش نیز توسط کارشناسان مرکز تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس ارائه می گردد.
  4. در صورتی که سر نوشته های پرینتر قطع می شود لازم است کلاچ ها تمیز و در صورت نیاز تعویض گردند.
  5. موضوع دیگری که سبب گیر کردن کاغذ در دستگاه می گردد خرابی چرخ دنده های رابط درایور به تانک دولوپر و درام است.
  6. کثیفی سینی ورودی هیتر نیز باعث گیر کاغذ در ابتدای هیتر می گردد. بعلاوه شکستن چرخ دنده سر هات رولر یا تفلون نیز باعث گیر کاغذ در ابتدای هیتر می گردد.
  7. کثیفی ناخنک های هیتر باعث گیر کاغذ در بین تفلون و پرس می گردد.

تعمیرات کاغذکش پرینتر زیراکس

اگر شما نیز کاربر یکی از پرینترهای زیراکس هستید و در حال حاضر متوجه بروز اشکالاتی در بخش کاغذکش این دستگاه شده اید بهتر است راهکارهای ارائه شده در بخش زیر را امتحان نمایید. توصیه می شود در صورتی که مهارتی در انجام تعمیرات ندارید، تعمیرات کاغذکش پرینتر زیراکس را به متخصصان این کار بسپارید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر زیراکس به شما کاربران گرامی هستند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل زیراکس استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس را با دقت انجام دهید تا آسیبی به سایر بخش های دستگاه وارد نشود.

  • غلطک کاغذکش جدید را در شکاف غلطک کاغذکش قبلی قرار دهید.
  • نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذکش قبلی قرار دهید.
  • بالای غلطک کاغذکش را بچرخانید تا غلطک کاغذکش در محل خود قفل شود.
  • تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  • کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  • در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات زیراکس، پارت تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس مراجعه نمایید.
  • کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  • در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  • محل غلطک کاغذکش را پیدا نمایید.
  • خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلطک کاغذکش را با انگشت به سمت

بیرون فشار دهید و غلطک کاغذکش را به سمت بیرون بچرخانید.

  • به آرامی غلطک کاغذکش را بیرون بیاورید.

سرویس کاغذکش پرینتر زیراکس

قبل از اقدام به تعویض و تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس، غلطک کاغذکش را تمیز نمایید. اگر در سینی ورود کاغذ هربار بیش تر از یک کاغذ به داخل دستگاه کشیده شد شما باید پد کاغذکش را تعویض نمایید.

  1. کابل برق را از چاپگر جدا نمایید و اجازه دهید چاپگر خنک شود.
  2. سینی ورود کاغذ را از دستگاه جدا نمایید.
  3. گام بعدی در تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس آن است که محل پد کاغذکش به رنگ آبی را پیدا نمایید.
  4. یک پیچ گوشتی دوسو را زیر پد کاغذکش وارد نمایید. پیچ گوشتی را نیم دور بچرخانیدتا پد کاغذکش آزاد شود.
  5. از محل سینی ورود کاغذ پایه پد کاغذکش را با یک دست به سمت پایین فشار دهید و بادست دیگر پد کاغذکش را در بیاورید.
  6. از محل سینی ورود کاغذ با یک دست پایه پد کاغذکش را به سمت پایین فشار دهید و بادست دیگر پد کاغذکش نو را در محل پد کاغذکش قبلی قرار دهید.
  7. نکته: دوعدد زائده زیر پد کاغذکش می باشد که سمت راستی کمی بزرگتر است و به شما کمک می کند تا به درستی پد را در محل خود قرار دهید.
  8. هر دوطرف پد کاغذکش را فشار دهید تا پد در جای خود قفل شود.
  9. نکته: در تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس توجه نمایید که پد کاغذکش در محل خود قفل شده باشد و هیچ فاصله ای بین پد کاغذکش و پایه زیر آن نباشد. در غیر اینصورت پد را در آورده دقت کنید زایده ی بزرگتر زیر پد سمت راست باشد و دوباره پد را در محل خود فشار دهید تا در محل خود قفل شود.
  10. سینی ورود کاغذ را دوباره نصب نمایید و چاپگر را به برق زده و روشن نمایید.
سرویس کاغذکش پرینتر زیراکس

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: علت سفید چاپ کردن پرینتر

تعمیرات پرینتر زیراکس

تعمیرات پرینتر زیراکس در محل یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از زبده ترین و مجرب ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات پرینتر زیراکس به دلیل همکاری با تیمی از زبده‌ترین کارشناسان تعمیر که پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارند، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی تعمیرات پرینتر زیراکس گشته است.

کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت پرینترهای معیوب زیراکس به بهترین نحو ممکن گشته‌اند.

مدیریت مرکز تعمیرات پرینتر Xerox به دلیل اطمینان از عملکرد و مهارت فنی کارشناسان خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله تعمیر کاغذکش پرینتر زیراکس را گارانتی و ضمانت نموده است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه خویش، با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات تعمیر را دریافت نمایید.

نمایندگی زیراکس و واحدهای تعمیرات زیراکس

نمایندگی پرینتر زیراکس در ایران با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات زیراکس ، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این دو حوزه گشته است. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه فروش و تعمیر زیراکس پاسخگو باشد.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: آموزش شیوه کار با دستگاه‌های زیراکس، تهیه مواد مصرفی دستگاه‌ها نظیر کارتریج، شارژ مصرفی و …، ارائه اطلاعاتی به مشتریان محترم دربارۀ ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها، برگزاری دوره های آموزش تعمیرات زیراکس، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه‌های زیراکس و… .

مرکز تعمیرات زیراکس با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه های زیراکس مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. واحدهای تعمیرات زیراکس در بخش زیر معرفی می شوند.ش

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩