اشتراک گذاری

تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی کونیکا است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام کپی کونیکا در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا دارد.

نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر این قطعه مدنظر قرار گیرد. در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد. در غیر اینصورت -یعنی در صورتی که امکان تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا وجود داشته باشد، -می توان سرویس های لازم برای بهبود و بازیابی کیفیت این قطعه را بر روی آن پیاده ساخت و یونیت درام را تعمیر کرد.

نکته دیگر آنکه سرویس های مرتبط با تعمیر درام فتوکپی کونیکا مینولتا می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران و کارشناسان مجرب این حوزه انجام پذیرد. در اغیراینصورت امکان بروز خرابی های دو چندان و اختلال در سایر قطعات این دستگاه و عملکرد آن وجود دارد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود.

تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا

عیب یابی و تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض درام کپی کونیکا آغاز خواهد شد.

در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیر کپی کونیکا – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت. اگرچه کار انتقال پودر تونر بر روی کاغذ بر عهده درام دستگاه کپی است لیکن توجه داشته باشید که عدم این انتقال لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست.

چاپ نادرست و بی کیفیت دستگاه کپی می تواند علل مختلفی داشته باشد که تشخیص درست این موضوع نیاز به بررسی کارشناسانه و تخصصی دستگاه دارد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیر کپی Konica Minolta تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا را دریافت نمایید.

نکات مهم در تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه کپی در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر یونیت درام دستگاه کپی شارپ دارد.

نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا مد نظر قرار گیرد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. اگر درام دستگاه کپی اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و دولوپر و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد.

تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه انتقال تصاویر به درام است. یک درام با کیفیت دستگاه کپی با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر درام نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود.

به طور کلی درام دستگاه های کپی را باید پس از هر ۵۰ هزار بار چاپ تعویض کرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

درام کپی کونیکا و اشکالات مرتبط با این قطعه

در این بخش برآنیم تا برخی اشکالات رایج در دستگاه های کپی کونیکا که به نوعی با درام یونیت دستگاه کپی کونیکا مرتبط هستند را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورت بروز هر کدام از اشکالات زیر می توانید خدمات مرتبط با تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا را با مراجعه به مرکز تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا دریافت نمایید. برخی از شایع ترین اشکالاتی که به نوعی به دلیل بروز ایراد در یونیت درام هستند عبارتند از:

بروز اشکال در دولوپر دستگاه کپی کونیکا:

بروز اشکال در دولوپر دستگاه کونیکا نیز می توان به نوعی با درام مرتبط باشد. دولوپر ریزی دستگاه کپی کونیکا می تواند از عدم اتصال درام به کپی باشد و جرقه زدن یکی از شارژرهای MC و TC باعث ریزش دولوپر در دستگاه فتوکپی می شود. جهت تشخیص این اشکال می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا تماس بگیرید.

خروج صدای نابهنجار از دستگاه کپی کونیکا:

گاهی در اثر استفاده از درام و بلید غیر اورجینال در دستگاه فتوکپی کونیکا صدا ایجاد می شود. در چنین شرایطی لازم است که اقدامات تخصصی مورد نیاز جهت تعویض درام و بلید پاک کننده کپی کونیکا توسط کارشناسان تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا بر روی دستگاه پیاده شود.

روشن شدن چراغ درام و نمایش:

زمانی که چراغ هشدار درام روشن شده باشد ممکن است کارکرد کپی از٣٠ هزار برگ عبور کرده باشد. در این وضعیت باید درام را عوض کرد. توصیه می شود پس از این کار دولوپر و بلید را نیز عوض کرد.

چاپ کم رنگ دستگاه کپی:

زمانی که تصویر کپی کم رنگ است چند احتمال وجود دارد: یا پودر دولوپر کارکرد زیادی داشته است و عمرش تمام شده است یا درام دستگاه کپی ضعیف شده است که در هر صورت، برای افزایش کیفیت چاپ می بایست هردوی آنها را عوض کرد.

بسته نشدن درب سمت راست کپی کونیکا:

 بروز این اشکال عمدتاً به دلیل آن است که یونیت درام به خوبی در جای خود قرار نگرفته است. علت دیگر این اشکال می تواند خارج شدن ضامن درب از جای خود باشد. در صورتی که مشکل حل نشود احتمالا یونیت درام شکل هندسی خود را از دست داده است که در اینصورت جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر  درام کپی کونیکا به نمایندگی مراجعه نمایید.

وجود خطوط سفید در تصویر چاپ شده:

در صورتی که در تصویر چاپ شده خطوط سفید می افتد باید ابتدا سیم شارژهای MC و TC را عوض کنیم. در گام بعدی دولوپر چک شود تا کم نشده باشد. بعد از این دو مرحله باید درام را نیز چک کرد تا در صورت بروز اشکال در آن، تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا و یا تعویض آن انجام شود.

شنیده شدن صدای نابهنجاز از دستگاه کپی کونیکا و خارج شدن برگه سفید:

گاهی درام کپی کونیکا دنده را خرد می کند که این مسئله سبب چاپ برگ سفید توسط دستگاه می شود. در چنین شرایطی می بایست اقدامات مورد نیاز جهت تعویض درام کپی کونیکا‌ انجام شود.

چسبیدن و گیر کردن کاغذ:

گاه مشاهده شده که کاغذ بر روی درام کپی می چسبد و جدا نمی شود. مهم ترین علت این اشکال می تواند وجود خرابی در ناخنک های درام و مشکل در عملکرد آن باشد. رفع این اشکال نیز توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کونیکا انجام می شود.

کپی کونیکا پودر دولوپر (پودر سنگین) را به بیرون می ریزد:

زمانی که در کپی کونیکا پودر دولوپر ریزش دارد احتمالا یا سیم شارژ MC و یا TC کپی خراب و یا پاره شده است. احتمال دیگر آن است که درب کپی اتصال مناسبی ندارد و یا اتصالات شارژرهای درام جرقه می زند. رفع این اشکالات نیز توسط کارشناسان پارت تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا انجام می پذیرد.

تعمیرات کپی کونیکا مینولتا

مرکز تعمیرات کپی کونیکا مینولتا  کارشناسان و مهندسانی را به همکاری فراخوانده است که سطح مهارت و تبحر آنان طی آزمون‌های علمی و عملی به اثبات رسیده است. این امر زمینه‌ساز آن گشته تا مدیریت مرکز تعمیرات کپی کونیکا، با آسودگی نشأت گرفته از اعتماد به تخصص و مهارت مهندسان این مجموعه، کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان و مهندسان مرکز خویش را ضمانت و گارانتی نماید.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات کپی کونیکا، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیرات کپی کونیکا به ویژه تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا می‌باشند. اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات کپی کونیکا ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجیهزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است.

واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز منحصر به دستگاه و سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات و تولیدات مرتبط با این برند و دستگاه های آن، از جمله تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا را شامل می گردد. کاربران حرفه ای دستگاه های کونیکا به این اصل معترفند که تعمیرات لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست. بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، سرویس های دوره ای، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد.

از همین روست که کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کونیکا مینولتا ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند. توجه به این مشکلات سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می افزایند. واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران با هدف خدمات رسانی به مشتریان گرامی تأسیس شده و در این راستا از برترین متخصصان کشور جهت تعمیر دستگاه های کونیکا مینولتا بهره گرفته است. تعمیرات کونیکا مینولتا در این مرکز با سرعت، دقت و با هزینه ای  بر اساس نرخنامه مصوب انجام می پذیرد.

 بخش فروش این مرکز نیز با هدف فروش کالای اصل و اورجینال سازمان دهی شده و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه نماید. کاربران گرامی می توانند پیش از خرید هر یک از محصولات کونیکا مینولتا تمامی اطلاعات مورد نیاز خویش را از کارشناسان این بخش دریافت دارند.

اخبار، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩