اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201

دستگاه های کپی شارپ یکی از پرفروش ترین محصولات در بین سایر تجهیزات اداری هستن. این دستگاه ها انواع بسیار زیادی دارن که برای کاربری های مختلف طراحی و تولید شده.

این دستگاه ها کیفیت ساخت بالایی دارن و معمولا به این راحتی ها خراب نمیشن. البت نحوه ی استفاده ی درست و انجام سرویس های دورهای میتونه نقش خیلی مثبتی برای بالا بردن عمر مفید دستگاه کپی داشته باشه.

یکی از پرطرفدارترین تولیدان کمپانی شارپ بدون شک دستگاه کپی شارپ AR-X201هستش. این دستگاه چندکاره میتونه پرینت و اسکن هم انجام بده و این موضوع محبوبیت اون رو بیشتر کرده.

کیفیت و وضوحی که در اختیار کاربر میذاره، قیمت مناسب، راحتی اتصال به کامپیوتر و خیلی از ویژگی های دیگه باعث شدن هر خرابی و مشکلی در این دستگاه ناراحتی های بسیاری رو برای کاربر به همراه داشته باشه.

با خراب شدن این دستگاه ممکنه بخش مهمی از فعالیت شرکت یا سازمان مربوطه با اختلال مواجه بشه.

به همین خاطر این مقاله رو به تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201 و نکات مهم در این مورد اختصاص دادیم.

جا داره شما عزیزان رو با چند تا از مهم ترین مشکلات این دستگاه و چگونگی تعمیر اون ها در واحد تعمیر کپی شارپ آشنا کنیم.

تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201

چگونه ارورهای دستگاه کپی شارپ AR-X201 برطرف میشه ؟

یکی از معمول ترین مشکلاتی که کاربران دستگاه کپی شارپ AR-X201 ممکنه باهاش روبرو بشن، مشاهده ی ارورهای مختلف و ناآشنا در دستگاه شونه.

این ارورها معمولا در پنل لمسی مشاهده میشن. لازمه بدونید که این هر کدام از این ارورها به طور خاص مربوط به نوع مشخصی از اختلال میشن. این اختلالات انواع مختلفی دارن و میتونن سخت افزاری یا نرم افزاری باشن.

به عنوان مثال ارور ها دستگاه کپی شارپ گاهی میتونن به تغذیه ی نادرست، زمان نصب کارتریج جدید، عدم توانایی برای انجام چاپ، پر بودن سینی داخلی، نیاز به اضافه ی کاغذ و بسیاری دیگه از مشکلات مربوط بشن.

کارشناسان واحد تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201  با شناخت کامل این خطاها و چگونگی برطرف شدنشون، میتونن هر گونه مشکل مرتبط رو در حداقل زمان شناسایی و حل کنن.

رفع گیر کردن کاغذ دستگاه کپی شارپ AR-X201

از اون جا که دستگاه کپی شارپ AR-X201 عملیات پرینت هم انچجام میده، ممکنه با بعضی از مشکلات مثل پیر کردن کاغذ روبرو بشه و ناراحتی های زیادی ایجاد کنه.

گیر کردن کاغذ در این دستگاه جز اون دسته از مشکلاتیه که میتونه بسیار آزار دهنده باشه. این مشکل به طور کلی فرایند چاپ رو با وقفه روبرو میکنه.

اقدامات ساده ای میتونن این مشکل رو برطرف کنن. اما اگر مشکل گیر کردن کاغذ همچنان ادامه دار بود، لازمه برای حفظ سلامت دستگاه، در اسرع وقت به نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201  مراجعه کنید.

میتوانید برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلی، برگه ای که دچار مشکل شده  رو به آرامی خارج کنید و از پاره شدن برگه جلوگیری کنید. سعی کنید کاغذ رو از جهتی بردارید که وارد دستگاه شده .

هر بخشی از کاغذ که در دستگاه باقی بمونه چه بزرگ و چه کوچیک می تونه مسیر اون رو مسدود کنه و باعث ایجاد مشکلات بعدی بشه.

لازمه ابتدا سینی کاغذ رو سمت خود بکشید و بعد از آن کاغذ پاره شده رو به طور کامل از دستگاه خارج کنید.

با ویروسی شدن دستگاه کپی شارپ AR-X201 چکار کنیم؟

ویروسی شدن دستگاه کپی شارپ AR-X201 میتونه با قرار گیری در معرض برنامه ها و ویروس های مخرب اتفاق بیفته. این دستگاه ها اگرچه امکانات بسیاری رو در اختیار کاربران قرار میده، اما با احتمال اختلالات نرم افزاری هم روبروهست.

لازم به ذکره که استفاده از بد افزار ها میتونه از دیگر مشکلات نرم افزاری دستگاه کپی شارپ به شمار بیاد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201 با برخورداری از تیم زبده ی مهندسان نرم افزار، میتونه در حداقل زمان با بهره گیری از انتی ویروس های معتبر، چنین مشکلاتی رو برطرف کنه.

حل مشکل تار بودن تصویر در دستگاه کپی شارپ AR-X201

تار بودن تصاویر و متن های چاپ و کپی شده، فقط مربوط به دستگاه کپی شارپ AR-X201 نیست و میتونه هر مدل از این تجهیزات رو به خودش درگیر کنه.

لازمه بدونید که این مشکل جزو اختلالات متداول به شمار میاد. این مسئله مسلما ناراحتی بسیاری از کاربران رو به همراه داره چرا که هیچکس تمایل به دیدن چاپ بی کیفیت از دستگاه خودش رو نداره.

به خاطر همین بسیاری از مراجعین به نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X201 از چنین مشکلی شاکی هستن.

علت چنین اختلالی را میتونیم در مشکلات کارتریج دستگاه و نداشتن پودر یا تونر جستجو کنیم. در مواقع نادری هم دلیل چنین ناکارآمدی ای میتونه به مشکلات سخت افزاری خاص مربوط بشه که قابل تعمیره.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩