اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو

اگه اطلاعاتی در مورد مکانیزم عملکردی پرینتر داشته باشین، حتما اسم فیوزینگ رو شنیدین. این قطعه یکی از بخش های مهم چاپگر و دستگاه کپیه که به صورت مستقیم روی کیفیت چاپ تاثیر میذاره. این قطعه رطوبت تونر رو می گیره و اونو با فشار و حرارت، روی کاغذ میچسبونه. اگه فیوزینگ از کار بیفته یا به هر دلیلی درست کار نکنه، کیفیت چاپ تحت تاثیر قرار می گیره و کاربرا برای انجام کارشون با مشکلاتی مواجه میشن. به همین خاطر باید احتیاط کنین و در صورت بروز هر نوع مشکل واسه این قطعه، خیلی زود اقدام به تعمیرش کنین. مساله ای که وجود داره اینه که تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو باید به صورت تخصصی انجام بشه و هیچ اشتباهی در مراحلش اتفاق نیفته؛ وگرنه ممکنه مشکل به بخش های دیگه سرایت کنه و هزینه ی تعمیر رو هم افزایش بده. برای جلوگیری از بروز این مشکلات، می تونین از تکنسین های تعمیرات تخصصی پرینتر در نمایندگی رسمی فوجیتسو کمک بگیرین. در ادامه نکات بیشتری رو در مورد فیوزینگ پرینتر فوجیتسو و تعمیراتش به شما عزیزان ارائه می دیم.

تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو

عملکرد فیوزینگ پرینتر

خب همونطور که گفتیم، فیوزینگ یکی از قطعات مهم پرینتره که به عبارتی می تونیم بگیم که این قطعه، آخرین مرحله از فرایند چاپ رو در دستگاه انجام میده برگه رو برای خروج از پرینتر آماده می کنه. فیوزینگ پرینتر فوجیتسو از چندتا قطعه ی مختلف ساخته شده که تحت عنوان فنرهای نگه دارنده، پرس، هیتر، چینی هیتر، فیلم فیوزینگ و بوش پرس شناخته میشه. همه ی این بخش ها، در قطعه ای به نام یونیت فیوزینگ جا گرفتن و در نهایت، شرایطی رو فراهم می کنن که فیوزینگ گرمای لازم برای چسبیدن تونر روی سطح کاغذ رو فراهم کنه. حالا میشه متوجه شد که چرا برگه ای که از پرینتر بیرون میاد گرمه و حرارت داره؛ دلیلش گذشتن کاغذ از زیر فیوزنیگه. نکته ی جالب تر اینکه این قطعه به قدری با سرعت کار می کنه که مانع ایجاد جرقه و آتیش گرفتن برگه میشه.

علائم خرابی فیوزینگ پرینتر

خوشبختانه فیوزینگ پرینتر فوجیتسو قطعه ایه که مشکلاتش به راحتی تشخیص داده میشن. یعنی شما با توجه کردن به چندتا نشونه ی کوچیک، می تونین متوجه خرابی این قطعه بشین و در زمان مناسب، اقدام به تعمیرش کنین. اصلی ترین علامت بروز مشکل در این قطعه، کاهش شدید کیفیت چاپ هست که به شکل محسوس اتفاق میفته و حتی با شارژ کردن کارتریج هم برطرف نمیشه.

بیشتر مدل های چاپگر هم موقع خراب شدن فیوزینگ، یه سری کدها و ارور های خاصی رو صادر می کنن که اگه مفهوم اونا رو بدونین، راحت تر می تونین مشکل رو تشخیص بدین. گاهی هم خطوطی روی برگه ی خارج شده از چاپگر فوجیتسو میفته که نشون میده احتمالا فیوزینگگ دچار مشکل شده. توجه داشته باشین که تداوم ایراد های فیوزینگ و تعمیر نکردن این قطعه، می تونه باعث بشه که معایب جدی در پرینتر به وجود بیاد. به همین دلیل بهتره به محض مشاهده علائم ذکر شده، با یک مرکز معتبر تماس بگیرین و تقاضای تعمیر این دستگاه رو داشته باشین. لازم به ذکره که متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات فوجیتسو برای رفع مشکل مورد بحث و ارائه ی تخصصی ترین سرویس ها، در خدمت شما عزیزان هستن.

تعمیر فیوزینگ پرینتر

تعمیرات فیوزینگ پرینتر فوجیتسو

یه نکته ی شاید منفی که در مورد تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو وجود داره اینه که در اغلب موارد قابل تعمیر نیست. اصلا ساختار این قطعه طوریه که معمولا نمیشه تعمیرش کرد. خب چاره چیه؟ خوشبختانه فیوزینگ به راحتی قابل تعویضه و می شه با جایگزین کردنش، عملکرد چاپگر رو به حالت عادی برگردوند. اگرچه تیم تعمیرات ما در نمایندگی رسمی Fujitsu تمام تلاششون رو می کنن که این قطعه رو تعمیر کنن و مشکلات اون رو برطرف کنن، اما در اغلب موارد فیوزینگ قابل تعمیر نیست و باید با یه قطعه ی جدید تعویض بشه. برای این کار، اولا باید از قطعه ی اورجینال و با کیفیت در دستگاه استفاده بشه و دوما این که فرایند تعویض توسط متخصصین مجرب این حوزه انجام بشه تا اشتباهی صورت نگیره. همکارای ما در نمایندگی فوجیتسو مرکز سخت افزار ایران، این توانایی رو دارن که تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو رو به صورت تخصصی انجام بدن و خیال شما رو از بابت رعایت نکات ذکر شده راحت کنن.

تعمیرات فیوزینگ پرینتر فوجیتسو

 هزینه تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو

هزینه تعمیر فیوزینگ پرینتر فوجیتسو، با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی این قطعه متفاوت است. ماهیت فیوزینگ یا همان هیتر به گونه ای است که تقریبا در تمامی موارد، امکان تعمیر آن وجود ندارد. به همین دلیل تعمیرکاران اقدام به تعویض فیوزینگ پرینتر فوجیستو و دیگر برندها می کنند تا کیفیت کاری این قطعه به حالت عادی بازگردد. البته فیوزینگ جدید حتما اورجینال است و هزینه نهایی هم با توجه به قیمت قطعه جدید برآورد می شود.

 نمایندگی رسمی فوجیتسو

نمایندگی رسمی فوجیتسو، یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت شمار میره. تو هر کدوم از واحدهای این مجموعه، کارشناس هایی فعالیت می کنن که سالها در حوزه ی کاری خودشون تجربه دارن و می تونن خدمات تخصصی رو به شما عزیزان ارائه بدن. مشتری مداری، به عنوان اصلی ترین اولویت نمایندگی فوجیتسو در نظر گرفته شده و همه ی کارمندهای این مجموعه، در جهت تحقق این اصل تلاش می کنن. ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر خدمات، ارائه ی خدمات پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز به شمار میرن. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی رسمی فوجیتسو و بخش های مختلف اون، می تونید به وب سایت رسمی این مرکز جهت دریافت خدمات تعمیر پرینتر مراجعه کنید.

3/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =