اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر زیراکس

پرینترها قطعات متعددی دارن که هر کدومشون درست کار نکنن، عملکرد کلی دستگاه مختل میشه. یکی از این قطعات که در مدل های لیزری تعبیه شده و خیلی هم مهمه، لیزر هست. دلیل این که کیفیت چاپ پرینترهای لیزری بالاتره هم وجود همین قطعه در اونها هست. لیزر، نور این چاپگرها به حساب میاد و اگه درست کار نکنه، کیفیت چاپ رو کاهش میده.

از طرفی اگه تعمیرکار اطلاعات کافی در مورد این بخش ها نداشته باشه قطعا نمیتونه به درستی تعمیرش کنه. بنابراین، بهتون توصیه می کنیم برای تعمیر لیزر پرینتر زیراکس خودتون از افرادی کمک بگیرین که تخصص و تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیرات تخصصی پرینتر زیراکس داشته باشن و بتونن این قطعه رو بدون هیچ ایرادی ترمیم کنن.

همکارای ما در نمایندگی رسمی زیراکس مرکز سخت افزار ایران، این کارو با دقت و تخصص بالا انجام میدن و به شما این اطمینان رو میدن که می تونین از پرینترتون بدون هیچ ایرادی استفاده کنید. با این حال، ما در این مطلب، نکاتی رو راجع به لیزر چاپگر بهتون ارائه میدیم که میتونه در شناخت و رفع مشکلات این قطعه بهتون کمک کنه.

تعمیر لیزر پرینتر زیراکس

وظایف لیزر در پرینتر

تو بخش قبل اشاره کردیم که لیزر، به عنوان نور در پرینتر کاربرد داره. خود لیزر از چند بخش مختلف تشکیل شده که اجزایی مثل لیزر، برد لیزر، برد موتور گرداننده و یک آینه ی کوچک عدسی مهم ترین اونها هستن. همکاری این بخش ها باعث میشه که لیزر، نور لازم برای چاپ رو در اختیار دستگاه قرار بده و به این ترتیب، شاهد یه چاپ درخشان و با کیفیت در دستگاه باشیم. حالا اگه به هر دلیلی، لیزر یا هر کدوم از بخش هایی که ذکر کردیم از کار بیفتن، کیفیت چاپ به شدت افت پیدا میکنه و نتیجه اصلا مطلوب نیست.

بنابراین، اگه کوچک ترین نشونه ای مبنی بر خرابی لیزر پرینتر زیراکس خودتون مشاهده کردین، باید هر چه زودتر به فکر تعمیرش باشین؛ چون ادامه دار شدن مشکلات این قطعه می تونه صدمات جبران ناپذیری رو به این دستگاه وارد کنه و هزینه ی تعمیرات رو به شدت افزایش بده.

برای تنظیم سرعت چاپ در پرینتر خود کلیک کنید.

علائم خرابی لیزر پرینتر

یه ترفند خیلی خوب و کاربردی برای جلوگیری از تشدید مشکلات لیزر پرینتر زیراکس ، اینه که شما کاملا با ایرادهای این قطعه آشنا باشین. با توجه به این که لیزر با نور در ارتباطه، اولین علامت خرابی اون، تار بودن تصویر چاپ شده هست. خیلی از کاربرا می گن که وقتی فرایند چاپ تموم میشه و برگه از پرینتر بیرون میاد، فوکوس لازم رو نداره و واضح نیست. 

پاین حالت اگه ناشی از خرابی لیزر یا قطعاتش باشه، در شرایطی اتفاق میفته که کارتریج رو تازه شارژ کردین و از سالم بودنش اطمینان کامل دارین. دلیلش هم معمولا شکستگی پین آینه ی لیزر هست. برای رفع هر کدوم از این نشونه ها و ترمیم بی نقص لیزر چاپگر زیراکس، میتونین از تکنسین های مجرب و دوره دیده ی تعمیر پرینتر نمایندگی مجاز Xerox کمک بگیرین.

تعمیرات لیزر پرینتر زیراکس

برای تعمیر لیزر چاپگر زیراکس، تعمیرکارهای ما اول این قطعه رو به طور کامل بررسی و منشأ ایراد رو پیدا میکنن. بعد با توجه شدت و نوع آسیب، بهترین روش برای تعمیرش انتخاب و اجرا می شه. اگه افت کیفیت چاپ در اثر از جا در اومدن پین آینه باشه، با جا انداختن پین، میشه به راحتی لیزر رو ترمیم کرد. 

اگه مشکل از سوکت باشه، فقط کافیه از یه سوکت جدید استفاده بشه. سیم پیچی سوکت هم یکی دیگه از روش هاییه که برای رفع نواقص عملکردی لیزر پرینتر زیراکس کاربرد داره. اگه هیچ کدوم از روش های ذکر شده منجر به تعمیر قطعه ی مورد بحث نشه، تکنسین ها اقدام به تعویض یونیت لیزر میکنن. با این کار، مشکل دستگاه برطرف میشه و لیزر جدید، کیفیت و نور لازم رو به فرایند پرینت بر میگردونه.

همکارای ما در نمایندگی زیراکس مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و با تکیه بر تجربه و مهارت بالایی که نتیجه ی سالها کار کردن در زمینه ی تعمیر ماشین های اداری هست، تعمیر و تعویض این قطعه رو به صورت کامل و بی نقص انجام میدن و دستگاه رو مثل روز اول به شما تحویل میدن.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس در کرج و تهران یک مجموعه سازمان دهی شده و مجهزه که تمامی امکانات خودش رو در راستای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر به کاربران استان البرز به کار گرفته. این مرکز ضمن برخورداری از کادری مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزاتی پیشرفته، تخصصی ترین خدمات رو در دو حوزه ی فروش و تعمیرات به کاربران ارائه میده. همکارای ما در نمایندگی تعمیرات کپی زیراکس مرکز سخت افزار ایران، میتونن خدمات با کیفیتی رو در این زمینه بهتون ارائه بدن. مدیریت نمایندگی زیراکس، با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، شعبه ی کرج رو اراه اندازی کرده. به این ترتیب ساکنین محترم مناطق فردیس، هشتگرد، اشتهارد، ساوجبلاغ، اندیشه، ماهدشت، محمدشهر، ملارد و … دیگه نیازی به طی مسافت تا تهران ندارن و می تونن انواع خدمات مورد نیازشون رو در کرج دریافت کنن.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =