اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا

لیزر یکی از قطعات مهم در پرینتره که البته به صورت ویژه برای مدل های لیزری طراحی شده. میشه گفت که لیزر، در واقع نور چاپگره و خرابیش باعث میشه که کیفیت چاپ به شدت دچار افت بشه. از طرفی این بخش تاثیر خیلی مهمی تو عملکرد پرینتر داره و به همین خاطر، تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا در نمایندگی کیوسرا توسط جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات پرینتر انجام میشه. تخصص و مهارت بالای همکارای ما در کنار استفاده از ابزار و روش های نوین تعمیرات، باعث شده که فرایند ترمیم لیزر بعد تخصصی داشته باشه و این قطعه به صورت کامل و بی نقص، تعمیر بشه. اگه در مورد قطعه ی مورد بحث و عملکرد اون در پرینتر اطلاعات زیادی ندارید، مطالعه این مقاله، نکات جالبی رو به شما ارائه میده. برای آشنایی بیشتر با ماهیت لیزر پرینتر کیوسرا و تعمیرات این قطعه ی مهم و کلیدی، همراه ما باشید.

تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا

نقش لیزر در عملکرد پرینتر

خب همونطور که اشاره شد، لیزر نقش مهمی در کیفیت چاپ پرینتر داره. جالبه بدونید که لیزر، به نوعی نور پرینتر محسوب میشه و جای این فاکتور اساسی رو در پرینترهای لیزری پر کرده. این بخش، شامل اجزایی تحت عنوان: برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی هست و تاثیر بسزایی در کیفیت خروجی دستگاه داره. اگه هر کدوم از این بخش ها دچار ایراد بشن و به دنبال اون، لیزر نتونه کارش رو درست انجام بده، پرینت ارائه شده توسط دستگاه کاملا سفیده و یا به سختی میشه محتوای اون رو تشخیص داد. ادامه دار شدن مشکلات لیزر و عدم رسیدگی به اونها، همچنین توجه نکردن تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا هم می تونه این مساله رو تشدید کنه.

یه نکته ی دیگه هم اینه که بروز مشکل در سنسور یونیت لیزر هم میتونه مشکل ساز باشه؛ کار این سنسور، دریافت اولین نور از یونیت لیزره و اگه نور بهش نرسه، برد فرمان قطع شارژ میده؛ در نتیجه ی این اتفاق، تصویر پرینت به صورت سفید به کاربر ارائه میشه. بنابراین بهتره در صورت بروز کوچک ترین مشکل در لیزر پرینتر کیوسرا ، اونو در سریع ترین زمان ممکن در نمایندگی تعمیرات کیوسرا تعمیر کنین.

موارد تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا

تعمیر لیزر پرینتر Kyocera در این موارد ضروریه و باید حتما توسط تکنسین های مجرب انجام بشه:

ارائه ی تصویر تار

گاهی ممکنه پرینت گرفته شده توسط دستگاه، تار باشه و از فوکوس لازم برخوردار نباشه. در این صورت، لیزر پرینتر دچار مشکل میشه و نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی داره.

آلودگی لنز

آلودگی لنز می تونه یکی از آسیب زا ترین موارد برای پرینتر باشه. ورود گرد و غبار یا هر نوع آلودگی دیگه به آینه ها یا یونیت لیزر، می تواد عملکرد لیز رو تحت الشعاع قرار میده. به همین خاطر، کارشناسای واحد تعمیرات کیوسرا تاکید دارن که سعی کنید چاپگر خودتون رو از هرگونه آلودگی دور نگه دارید.

در آمدن پین آینه

در آمدن پین آینه های موجود در یونیت لیزر هم جزء مواردیه که اگه اتفاق بیفته، نیاز به تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا رو ضروری می کنه. جالبه بدونید که بروز این مشکل، تصویر خروجی دستگاه رو با افت شدید کیفیت مواجه میکنه.

شکستن سوکت یونیت لیزر

شکستن سوکت یونیت لیزر هم می تونه منجر به بروز اختلالاتی در کار لیزر پرینتر بشه. لازم به ذکره که در این حالت، گاهی نیاز به تعویض سوکت هست که باید به شکل تخصصی و با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام بشه.

تعمیرات لیزر پرینتر کیوسرا

تعمیرات لیزر پرینتر کیوسرا ، به صورت تخصصی در نمایندگی این شرکت انجام میشه. بعد از بررسی موشکافانه ی دستگاه و تشخیص آسیب وارده و منشأ اون، از روش ها و ابزارآلات مدرن و پیشرفته استفاده میشه و مشکل برطرف میشه. در صورت در اومدن پین آینه، کارشناسای ما اقدام به جا انداختن اون با دقت و مهارت بالایی می کنن. همچنین برای رفع آلودگی لنز که قبلا بهش اشاره کردیم، یونیت لیزر باز میشه و قطعات اون با وسایل مخصوص تمیز می شن.

یکی دیگه از موارد تعمیر لیزر چاپگر کیوسرا، تعمیر یا تعمویض سوکیت لیزر هست. سیم کشی این سوکت ها می تونه مشکل به وجود اومده رو حل کنه؛ در صورت شکستن سوکت ها هم میشه اونها رو تعویض کرد. البته تعویض سوکت لیزر مهارت بالایی میخواد و نباید توسط افراد کم تجربه انجام بشه. شما کاربرای عزیز می تونید برای این مورد از تعمیرکارهای مجرب ما در نمایندگی رسمی کیوسرا کمک بگیرید.

نمایندگی رسمی کیوسرا

خدمات فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی کیوسرا رو می تونید از نمایندگی این شرکت دریافت کنید. این مرکز همیشه به تکریم مشتری و تعهد کاری بالای کارکنانش شهره بوده. در صورتی که قصد خرید هر کدوم از تولیدات این شرکت رو دارید، می تونید از طریق نمایندگی رسمی کیوسرا این کارو انجام بدین. اطمینان از اورجینال بودن کالا، از جمله مزایایی هست که با مراجعه به این مرکز از اون بهره مند خواهید شد. همچنین کلیه ی خدمات پس از فروش محصولات شرکت مورد بحث، با ارائه ی گارانتی معابر، در نمایندگی رسمی کیوسرا به کاربران گرامی ارائه میشن.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =