اشتراک گذاری

درام پرینتر کونیکا مینولتا

درام پرینتر کونیکا مینولتا اصلی بخش پرینتر لیزری است که وظیفه انتقال تصویر روی کاغذ را بر عهده دارد. درام قطعه ای مشترک در دستگاه کپی و پرینتر است، اما تفاوت در وظیفه ای است که هر کدام انجام می دهند. این تفاوت در نحوه انتقال تصاویر به درام است. درام برای ایجاد تصاویر واضح و شفاف تر در پرینتر استفاده می شود. جنس درام از سلنیوم یا مواد حساس به نور است. این مواد هادی الکتریسیته هستند. در مسیر تعمیرات پرینتر، توجه به این نکات ریز، لازم و ضروری است.

درام پرینتر کونیکا مینولتا

عملکرد درام پرینتر کونیکا مینولتا چگونه است؟

همان طور که گفتیم درام از جنس سلنیوم است. سلنیوم اثر فتو ولتیک از خود نشان می دهد و نور را به الکتریسیته تبدیل می کند و تاثیر رسانای نوری دارد. در این حالت خاصیت رسانایی سلنیومی که در مجاورت نور قرار گرفته، بیشتر می‌شود؛ طی کردن این روند تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ دارد. لذا هرگاه ایراداتی نظیر خطوط یا نقاطی غیر عادی روی کاغذ و چاپ نهایی مشاهده کردید، باید فکری به حال تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا کنید.

گاهی تعمیر نیز ممکن نیست و تنها راه بهبود عملکرد چاپ ، تعویض درام است. قانون کلی این است که پس از هر 3 بار شارژ کارتریج، تعویض درام پرینتر کونیکا مینولتا واجب می شود.

چه زمانی درام را در پرینتر کونیکا مینولتا تعمیر کنیم؟

اگر  برای اولین بار است که کارتریج اصلی را شارژ می‌کنیم؛ یا در صورت زخمی بودن درام؛ و یا وقتی که حجم کار بالا باشد؛ تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا لازم و ضروری است. بدیهی است در صورت بی توجهی به این مسئله، چاپی بی کیفیت خواهیم داشت که رضایت کاربر را تامین نخواهد کرد و در کنار آن آسیب های دیگری نیز به دستگاه وارد خواهد آورد.

آیا تمیزی درام در عملکرد آن موثر است؟

بی شک رعایت نظافت و بهداشت در هر مقوله ای تاثیر گذار است. در زمینه درام پرینتر نیز این قاعده و قانون حکم می کند. تمیزی درام باعث می شود بسیار محدود و معدود نیازمند خدمات تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا شوید. پس همواره به نظافت این بخش از دستگاه توجه بیشتری کنید. هر از گاهی درام را با یک دستمال بدون پرز خشک و بدون استفاده از هیچ ماده دیگری، تمیز کنید. اگر کارتریج دستگاه شما یک بار مصرف است، با تعویض آن کیفیت درام را دو چندان خواهید کرد.

همواره به یاد داشته باشید که جنسیت درام به گونه ای است که به هیج وجه رابطه خوب و مساعدی با نور ندارد، پس همیشه آن را دور از نور نگهداری کنید. این قطعه حساس، توان تحمل ضربه را نیز ندارد، پس از وارد آوردن ضربات هر چند جزئی و سطحی به آن خودداری کنید.

تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا باید به مرکز معتبر و مجاز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا مراجعه کنید. همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، این قطعه حساسیت های بسیار بالایی دارد که همواره باید مورد توجه قرار بگیرید. بهتر است به عنوان یک اصل کلی و فراگیر بدانید که صحت و سلامت کارتریج ارتباط مستقیمی با سلامت درام دارد، به طوری که حتی اگر کارتریج را با بهترین تونر شارژ کنید، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، عملکرد کارتریج ایده آل نخواهد بود.

تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا روندی بسیار حساس و پیچده است. نیازمند بررسی ها دقیق و همه جانبه از دستگاه است. تعمیرکار مربوطه باید دستگاه را از جهات مختلف بررسی و ارزیابی کند و پس از ریشه یابی دقیق نسبت به تعمیر درام پرینتر یا تعویض آن اقدام کند. انتخاب بین دو گزینه تعمیر یا تعویض درام پرینتر کونیکا مینولتا بر عهده تعمیرکار مجرب است.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا درگاهی امن و مطمئن است. این نمایندگی در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات کونیکا مینولتا فعالیت های منحصر و استثنایی دارد. امکانات و تسهیلات متنوع و منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار می دهد و صفر تا صد نیاز های آنها را تامین می کند. در تنها نمایندگی کونیکا مینولتا در ایران، اصل مشتری مداری، مهمترین و مورد توجه ترین قانونی است که همه پرسنل موظف به رعایت آن هستند.

در این نمایندگی حقوق مشتری به خوبی رعایت می شود و تمام آنچه که کاربر برای تامین نیازهایش لازم دارد، فراهم می شود تا به این ترتیب رضایت همه جانبه او فراهم شود و هیچ خلائی در حوزه سرویس دهی کونیکا مینولتا احساس نشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از امکانات و تسهیلات بی نظیر و بی نهایت مفید نمایندگی کونیکا مینولتا، تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی کونیکا مینولتا و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩