اشتراک گذاری

دلیل سفید پرینت گرفتن پرینتر کیوسرا چیست ؟

[vc_row content_placement=”middle”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

یکی از مشکلاتی که بسیاری از دارندگان پرینتر ها ممکن است با آن روبرو شوند، مشکل سفید پرینتر گرفتن دستگاهشان است. این مشکل میتواند ناراحتی های فراوانی را از سوی کاربران به دنبال داشته باشد، مخصوصا در اماکنی که حجم کار بالاست و نیاز به این تجهیزات مبرم.

یکی از پرینتر هایی که مانند بسیاری از هم ردگان خود ممکن است با چنین مشکلی مواجه شود، پرینتر کیوسرا است. چرا که بسیاری از کاربران این محصولات، به هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیر پرینتر کیوسرا از چنین مشکلی شکایت دارند. برای بسیاری از کاربران سوال است که سفید پرینت گرفتن چاپگر کیوسرا به چه دلیلی رخ میدهد؟

از آن جا که این سوال به دفعات بسیاری از کارشناسان واحد تعمیرات پرینتر کیوسرا پرسیده شده است، تصمیم گرفتیم برای آگاهی بخشیِ بیشتر به کاربران عزیز، بخشی را در سایت نمایندگی کیوسرا تحت عنوان پرسش و پاسخ، قرار دهیم و جواب این سوال و بسیاری دیگر از پرسش های متداول را برای کاربران عزیز در همین بخش قرار دهیم. این مقاله را به بررسی دلایل سفید پرینت گرفتن پرینتر کیوسرا و راه های حل آن اختصاص داده ایم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”879″ size=”full” align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

علت سفید پرینت گرفتن پرینتر

معمولا مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر در تمام پرینترها مشترک است و دلایل آن نیز مشابه هم است. از این رو کلی ترین دلایل سفید پرینت گرفتن پرینتر را در این بخش عنوان میکنیم. به عقیده ی کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر کیوسرا، تاثیرگذار ترین دلایل بر روی این اتفاق، میتواند مشکلات داخلی پرینتر باشد.

گاهی لیزر و سنسور پرینتر دچار مشکل میشود و نتیجه ی آن سفید بیرون آمدن برگه های پرینت شده از دستگاه است ، رفع این مشکل با انجام فرایند تعمیر لیزر پرینتر کیوسرا به دست کارشناسان امکان پذیر است. از دیگر دلایل سفید پرینت گرفتن دستگاه، مربوط به مشکلات کارتریج است. گاهی نحوه ی اتصال کارتریج به دستگاه با مشکل مواجه میشود و باعث چنین اختلالی میشود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

راه حل اول مشکل سفید پرینتر گرفتن چاپگر

گاهی اوقات کاربران مشاهده می کنند که بعد از پرینت گرفتن کاغذِ پرینت شده کاملا سفید است. این مشکل چند دلیل می تواند داشته باشد. همانطور که بالاتر گفتیم، ممکن است لیزر یا سنسور پرینتر دچار مشکل شده باشد و یا نقاط اتصال کارتریج دچار اشکال شده باشد. پس لازم است بدانیم، چنین اتفاقی در پرینتر های لیزری بیشتر رخ میدهد. معمولا چنین دلایلی از اصلی ترین عوامل سفید پرینت گرفتن دستگاه هستند.

اما برای حل مشکل چه راه هایی پیش رو داریم ؟ برخی پرینتر های رنگی هم در صورت تمام شدن و خشک شدن جوهر کارتریج ، دیگر نمی توانند پرینت بگیرند. در این حالت ابتدا کارتریج را در آورده و به آرامی تکان دهید ، سپس آن را در جای خود قرار داده و مجددا پرینت بگیرید. اگر مقدار کمی از جوهر باقی مانده باشد با تکانی که داده شد باید اثراتی روی کاغذ گذاشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است جوهر آن کامل تمام شده باشد.

البته بیشتر پرینتر های رنگی قبل از تمام شده جوهر هشدار مشخصی مبنی بر تمام شدن جوهر می دهند. چنانچه هشداری دریافت نکرده اید و یا متوجه آن نشده اید راه حل فوق را امتحان کنید. گاهی هم ممکن است نازل هد پرینتر دچار انسداد و گرفتگی شده باشد ، در این صورت لازم است هد پرینتر را تمیز کنید. از دیگر راه هایی که میتواند برای حل مشکل سفید پرینت گرفتن دستگاه موثر باشد تمیز کردن جوهر کارتریج است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][vc_column_text]

نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر کیوسرا

چنانچه قصد خرید و یا تعمیر پرینتر کیوسرای مورد نظر خود را دارید، لازم است بدانید نمایندگی فروش و تعمیر پرینتر کیوسرا برای این منظور در خدمت شماست. نمایندگی رسمی کیوسرا با برخورداری از امکانات ویژه، قادر است تمامی انتظارات کاربران را پاسخ دهد.

مشاوران فروش حاضر در نمایندگی فروش این مجموعه، این آمادگی را دارند که با برگزاری جلسات مشاوره، هر گونه اطلاعات و راهنمایی ای که خریداران به آن نیاز دارند را در اختیار این عزیزان قرار دهند تا خریدی منطبق با نوع کاربری و بودجه ی مورد نظر کاربر رقم بخورد. همچنین این مجموعه، با داشتن کارگاه های مجهز خود و متخصصان زبده، هر گونه مشکل را در انواع این پرینترها شناسایی و به مطمئن ترین شیوه ی ممکن بازیابی میکنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%da%a9%db%8c%d9%88%d8%b3%d8%b1%d8%a7,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩