اشتراک گذاری

آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو

آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو در نمایندگی ریکو، یکی از انبوه خدماتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. این واحد تنها با هدف تربیت و پرورش تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای راه اندازی شده است. در این واحد مجموعه ای از اصول و فنون مربوط به تعمیرات دستگاه کپی ریکو را به کاربران آموزش می دهیم تا با شناخت این اصول و به کار گیری آنها به راحتی بتوانند یک تعمیر موفق و اصولی داشته باشند.

در واحد آموزش تعمیر دستگاه کپی از اساتید و کارشناسانی کمک گرفته ایم که به خوبی با ساختار این دستگاه آشنایی دارند و همه دانش خود را خالصانه و دلسوزانه در اختیار کاربران قرار می دهند. برای بالاتر رفتن درجه کیفی این آموزش ها، با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه، در دو سطح مقدماتی و پیشرفته خدمات رسانی می کنیم تا بازخورد و نتیجه موفقیت آمیز تری داشته باشیم.

آموزش تعمیر فتوکپی ریکو

سطح پیشرفته آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو

 در سطح پیشرفته زمان آن رسیده است که توانایی های خود را این حوزه بسنجید. در حقیقت همه آنچه را که در مرحله قبل آموخته اید، به صورت عملی خواهید دید و شروع به کار خواهید کرد. این سطح از آموزش تعمیرات ریکو در کارگاه های تعمیراتی برگزار می شود و به دواطلبان این امکان داده می شود که خود را در مقام یک تعمیرکار حرفه ای تصور کنند و بی وفقه تلاش کنند تا یک تعمیر موفقیت آمیز داشته باشند.

در این سطح از تعمیرات، کارشناسان و اساتید بر کار دواطلبان نظارت دقیق دارند و از آنها حمایت می کنند. به همه کاربران اطمینان می دهیم که با سپری کردن این دوره در نهایت به یک فنی کار و تعمیرکار حرفه ای دستگاه ریکو تبدیل خواهند شد.

سطح مقدماتی آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو

در این سطح از آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو بیشتر درباره دستگاه کپی و کارایی آن صحبت خواهیم کرد. اجزا و قطعات داخلی دستگاه را به شما معرفی می کنیم و تمام آنچه را که برای راه اندازی یک دستگاه کپی لازم است به شما می گوییم.

در حقیقت مجموعه ای از اصول تئوریک و نظری را دسته بندی کرده ایم و برای شما باز گو می کنیم. بدون شناخت این اصول نظری نمی توانید وارد مرحله پیشرفته و تعمیر شوید. گذراندن این دوره از آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو برای همه کسانی که می خواهند به طور حرفه ای در این حوزه فعالیت کنند، اجباری و الزامی است.

سرفص های آموزش تعمیر دستگاه کپی ریکو

  • آشنایی با قطعات تونر و تانک تونر انواع دستگاه های کپی ریکو
  • آموزش عملکرد پنل در دستگاه های فتوکپی ریکو
  • آشنایی با انواع بردهای کنترل دستگاه کپی ریکو
  • آموزش بخش دولوپر و تونر در دستگاه فتوکپی و نحوه عملکرد دستگاه کپی ریکو
  • شناخت کدهای خطا و ارورهای انواع عیوب دستگاه های کپی ریکو
  • آشنایی با بخش اسکنر موجود در دستگاه های کپی ریکو
  • شناخت انواع دستگاه های فتوکپی رنگی و مشکی ریکو
  • آموزش اجزای تشکیل دهنده دستگاه های کپی آنالوگ و دیجیتال
  • آشنایی با طبقه درایو دستگاه و موتور دستگاه فتوکپی ریکو
  • آموزش شناخت مدار فیوزینگ و نحوه عیب یابی،تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ در دستگاه فتوکپی ریکو
  • نحوه باز و بست صحیح دستگاه های فتوکپی ریکو
  • آشنایی با تفاوت دستگاه ها و سرعت عملکرد دستگاه های کپی ریکو

تعمیرات دستگاه کپی ریکو

تعمیرات دستگاه کپی ریکو در واحد اختصاصی خود و به دست تعمیرکاران و فنی کاران خاص خود انجام می شود. همکاران ما در این واحد به این دلیل که به کرّات و در دفعات زیادی این دستگاه را تعمیر کرده اند، به خوبی با ساختار آن آشنایی دارند و می توانند با تحلیل و آنالیز دقیق از این دستگاه، عیب را شناسایی و برطرف کنند.

واحد تعمیرات ریکو

واحد تعمیرات ریکو برای ارائه خدمات هر چه حرفه ای تر و اختصاصی تر همه سرویس های خود را در واحد های جداگانه و اختصاصی ارائه می دهد. در این واحد ها مجموعه ای از افراد خبره و مجرب را به کار گرفته ایم که هر کدام در حوزه فعالیتی خود، سال ها تجربه طلایی و درخشان دارند. تجهیزات به روز و مدرن عیب یابی و تعمیر، تنها بخشی از ویژگی های مثبت واحد تعمیرات ریکو است که می توانید با تکیه بر آنها، از خدماتی با کیفیت و اصل بهره مند شوید.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در ایران افتخار دارد با فعالیت وسیع و گسترده خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، امکانات بسیار قابل توجهی را در اختیار کاربران ریکو قرار دهد. این نمایندگی زیر چتر قانون فعالیت می کند و خدمات پس از فروش شرکتی و اصل کمپانی ریکو را برای کاربران خود فراهم ساخته است.

در نمایندگی ریکو هر آنچه را که از یک واحد نمایندگی اصلی و ایده آل انتظار داشته باشید، به راحتی می توانید دریافت کنید. همکاران ما در این بخش با ارائه خدمات مشاوره ای اختصاصی در حوزه تولیدات ریکو، به کاربر کمک می کنند که با در نظر گرفتن سه فاکتور اساسی بودجه ، نیاز و سلیقه، انتخاب خوب و به صرفه ای داشته باشند. این نمایندگی کاربر را نقطه اصلی فعالیت های خود می داند، بنابراین تلاش خود را می کند تا از هر طرف و به هر جهت رضایت او را کسب کند.

اخبار، اطلاعات و مقاله های جذاب کمپانی ریکو را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩