اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا

اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا

اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا به زودی معرفی خواهند شد. اخیرا کمپانی کونیکا مینولتا اعلام کرده است که به زودی ساخت اسپکتروفتومتر قابل حمل سری CM-26dG را شروع خواهد کرد. این دستگاه ها با هدف اندازه گیری دقیق و با دقت بالا تولید خواهند شد و شامل سه مدل CM-26d و CM-25d و CM-26dG می شوند. CM-26d مدل میان رده و متوسط و CM-25d مدل مقرون به صرفه و CM-26dG پیشرفته ترین مدل اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا هستند.

مدل های CM-26d و CM-25d تا مارس 2019 و مدل CM-26dG تا پاییز 2019 معرفی می شوند. CM-26dG برای اندازه گیری رنگ و براقیت به کار می رود. همان طور که می دانید اسپکتوفتومتر وسیله ای برای اندازه گیری میزان فوتون های (شدت نور) جذب شده است، بعد از اینکه از محلول ساده رد می شود. با اسپکتوفتومتر میزان شناخته شده ای از ماده شیمیایی (غلظت) با سنجش شدت نور یافت شده تعیین می شود.

منبع تابش نور سفید بر روی نمونه گازی، جامد یا مایع است و تجزیه گر، منشور یا شبکه است. در این روش با استفاده از میزان جذب نور، غلظت تعیین می شود. اسپکتروفتومتر دستگاه پیچیده ای است که شدت نور را به صورت تابعی از طول موج اندازه گیری می کند.

اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیک مینولتا

اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا را بیشتر بشناسید

اسپکتروفتومتر قابل حمل جدید کونیکا مینولتا (CM-26dG، CM-26d و CM-25d) به عنوان جانشینان CM-2600d و CM-2500d که فعلا توسط بسیاری از مشتریان در صنایع خودرو و IT استفاده می شوند، معرفی خواهند شد. این محصولات عمدتا در سایت های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند؛ سایت های تولیدی که قطعات داخلی خودرو و بخش های بیرونی را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها تولید می کنند و به این ترتیب به افزایش بهره وری و کاهش نیروی انسانی در عملیات مشتری کمک می کنند و مدیریت داده های رنگی دیجیتال را در سراسر زنجیره های عرضه به طور فزاینده ای گسترش می دهند.

پیشنهاد سایت : تعمیرات کونیکا مینولتا

قابلیت های اسپکتروفتومتر قابل حمل جدید کونیکا مینولتا

بهبود فرآیند بازرسی با سرعت اندازه گیری رنگ و براقیت به صورت همزمان

CM-26dG یک نوع اسپکتروفتومتر “دو در یک” است که می تواند به طور همزمان رنگ و براق را اندازه گیری کند؛ با فشرده سازی وزن، تنها 660 گرم وزن دارد. این قابلیت به افزایش کارایی و کاهش نیروی انسانی در هنگام اندازه گیری مقادیر زیادی از نمونه ها کمک می کند و به طور چشمگیری فرایند بازدید موجود مشتری را بهبود می بخشد.

دستیابی به کنترل کیفیت برجسته با بالاترین سطح دقت اندازه گیری صنعت

اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا به راحتی می توانند بهترین و بالاترین کنترل کیفیت را از رنگ و براقیت رنگ ارائه دهند.

کمک به بهبود بهره وری اوپراتور با قابلیت استفاده بالا

CM-26dG و CM-26d می توانند مساحت اندازه گیری های Ø8mm و Ø3mm را تغییر دهند. CM-25d دارای یک محدوده اندازه گیری Ø8mm ثابت، برای اندازه گیری قطعات در سایز های مختلف است.

اندازه گیری های سریع تر برای افزایش کارایی کار و دوام بیشتر برای کاهش زمان استراحت دستگاه

برای محصولاتی که به صورت عمده تولید می شوند مانند گوشی های هوشمند، هزاران بازرسی کیفیت می تواند در هر روز انجام شود که به زمان اندازه گیری کوتاه و فواصل اندازه گیری کم همراه با دوام بالا دستگاه نیاز دارند. اسپکتروفتومترهای قابل حمل جدید کونیکا مینولتا به راحتی این نیاز را رفع می کنند.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در تهران همه آنچه را که این کمپانی تولید و عرضه می کند، در بخش فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می کند. نمایندگی کونیکا مینولتا با کاربران خود همواره در تعامل و ارتباط است. این تعامل باعث شده است که حوزه نیاز ها و تقاضاهای آنها را به خوبی بشناسد و برای رفع آنها با برنامه ریزی های دقیق اقدام کند. همه خدمات و سرویس های این نمایندگی تضمین شده و همراه با کارت گارانتی است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩