اشتراک گذاری

معرفی بهترین پرینتر های چند کاره در بازار

یکی از بهترین و ایده آل ترین مدل های پرینتر، پرینتر هایی هستند که می توانند همزمان چند کارایی را با هم داشته باشند و به این ترتیب قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران بگذارند. به این مدل پرینتر ها، پرینتر های چند کاره گفته می شود که انواع بسیار زیادی دارند. پرینتر های چند کاره می توانند همزمان حداقل دو کارایی و در نهایت چهار کارایی را در اختیار کاربران قرار دهند. قرار گرفتن ویژگی هایی نظیر پرینت، اسکن، کپی و فکس می تواند یک دستگاه را به یک دستگاه چند کاره تبدیل کند که نهایت کارایی را با خود به همراه دارد. اما با وجود تنوع بالای انواع پرینتر ها خصوصا پرینتر های چند کاره در بازار، برای خرید بهترین پرینتر های چند کاره باید چه مواردی را در نظر گرفت و چگونه می توان بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کرد؟ در این جا با ارائه یک راهنمای جامع و مرور بر پرینتر های چند کاره برتر موجود در بازار، لیستی از بهترین مدل ها را برای شما گردآوری کرده ایم.

معرفی بهترین پرینتر های چند کاره در بازار

تنوع بالا در بهترین پرینتر های چند کاره در بازار

پرینتر هایی که به عنوان بهترین پرینتر های چند کاره در بازار در نظر گرفته می شوند، انواع بسیار مختلفی دارند. در درجه اول دسته بندی این پرینتر های چند کاره به انواع پرینتر های لیزری و پرینتر های جوهر افشان تقسیم می شود. در ادامه دسته بندی پرینتر های لیزری چند کاره به انواع سیاه و سفید و رنگی انجام می شود. در کنار این تقسیم بندی، چند کاره بودن دستگاه و نام برند تولید کننده آن دیگر مواردی است که در زمان خرید و انتخاب بهترین پرینتر های موجود در بازار باید در نظر گرفت. توجه به کیفیت ساخت و دوام محصول، هزینه خرید و مصرف مواد جانبی، تجهیزات و قابلیت های جانبی نظیر امکان اتصال به شبکه و مواردی از این قبیل دیگر گزینه هایی است که باید برای خرید یک پرینتر چند کاره در نظر گرفت. به این ترتیب با در نظر گرفتن تمام این موارد، می توان در ادامه به بررسی انواع پرینتر های چند کاره برتر در بازار پرداخت.

پرینترت مشکل پیدا کرده ، اصلا نگران نباش 😊 بیا اینجا کمکت می کنیم 👈نمایندگی تعمیر پرینتر

پرینتر چند کاره اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M130a

این پرینتر یک پرینتر لیزری سه کاره است. علاوه بر پرینت می توان از قابلیت اسکنر دستگاه و کپی آن نیز بهره برد. البته این پرینتر لیزری یک پرینتر چند کاره سیاه و سفید است. ابعاد بسیار کوچک و متناسب این مدل و وزن کم آن، این مدل را به یکی از بهترین پرینتر های چند کاره موجود در بازار تبدیل کرده است. البته کاربرد بیشتر این مدل برای چاپ و پرینت اسناد و مدارک متنی است و گزینه خوبی برای پرینت عکس نیست. نقطه قوت این مدل به عنوان یکی از پرینتر های چند کاره برتر موجود در بازار، ظرفیت بالای سینی کاغذ این دستگاه است که آن را به یک گزینه کاربردی و عالی تبدیل کرده است.

پرینتر چند کاره برند کانن مدل i-SENSYS MF3010

یکی دیگر از بهترین پرینتر های چند کاره موجود در بازار، به برند شناخته شده کانن تعلق دارد. این پرینتر نیز یک پرینتر چند کاره لیزری و سیاه و سفید است. مزیت آن، قابلیت بالا در کنار قیمتی مقرون به صرفه است. از طرفی به دلیل ابعاد بسیار کوچکی که دارد، این مدل را می توان به راحتی در هر فضایی قرار داد و از آن استفاده کرد. دیگر قابلیت های این مدل علاوه بر پرینت، اسکن و کپی است. کیفیت چاپ، کپی و اسکن در این دستگاه 600 * 600 dpi است. قدرت و کیفیت بالای چاپ به همراه سرعت بالای پرینت، از مزیت های این دستگاه است که آن را به گزینه مناسب برای خرید در بازار تبدیل کرده است.

پرینتر چند کاره برند کانن مدل i-SENSYS MF3010

پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070

این مدل برند سامسونگ که به عنوان یکی از بهترین پرینتر های چند کاره در نظر گرفته می شود، یک پرینتر سه کاره است که علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن و کپی را نیز دارد. رزولوشن این مدل بسیار بالا بوده و حدود 1200 dpi رزولوشن دارد. این مدل نیز یک پرینتر لیزری چند کاره است که با اندازه و ابعادی کوچک، می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. مشخصات این مدل، آن را به یکی از انواع پرینتر های چند کاره برتر بازار تبدیل کرده است.

پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070

پرینتر Brother مدل MFC-L2700DW

این مدل از برند Brother یک پرینتر لیزری چند کاره است که کیفیت و سرعت چاپ آن بسیار قابل قبول است. این پرینتر یک پرینتر چهار کاره است که علاوه بر پرینت می توان از آن برای کپی، اسکن و فکس نیز استفاده کرد. علاوه بر این موارد، چیزی که این مدل را به یکی از بهترین پرینتر های چند کاره موجود در بازار تبدیل کرده است، قابلیت اتصال به وای فای و شبکه در این مدل بوده که کارایی های دستگاه را افزایش می دهد. امکانات و قابلیت های این مدل بسیار عالی بوده و نیاز کاربران را برطرف می کند.

بیشتر بخوانید :  راهنمای خرید پرینتر ریکو

پرینتر Brother مدل MFC-L2700DW

پرینتر اچ پی مدل 4520

این مدل از برند اچ پی یک پرینتر چند کاره جوهر افشان است. در نتیجه اگر به دنبال یکی از بهترین پرینتر های چند کاره جوهر افشان باشید، این گزینه می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. مزیت خرید این مدل از برند اچ پی، امکان استفاده از آن برای چاپ عکس است. علاوه بر پرینت، امکان اسکن و کپی نیز در این مدل وجود دارد. کیفیت چاپ عکس در این دستگاه 1200 dpi است. امکان اتصال به شبکه در این مدل به دلیل وجود قابلیت وایرلس در دستگاه وجود دارد. تمام این مشخصه ها، پرینتر 4520 اچ پی را به یکی از پرینتر های چند کاره برتر بازار تبدیل کرده است.

پرینتر اچ پی مدل 4520

پرینتر اپسون مدل WF2830

اگر به دنبال یک پرینتر چهار کاره بسیار کاربردی هستید، یکی از بهترین پرینتر های چند کاره موجود، پرینتر چهار کاره WF2830 برند اپسون است. این دستگاه امکان کپی، پرینت، اسکن و فکس را در اختیار کاربران قرار می دهد. قدرت و سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید در این مدل بسیار بالا است. در واقع این پرینتر یک پرینتر چهار کاره جوهر افشان است. رزولوشن چاپ این دستگاه دیگر نقطه قوت آن است. رزولوشن این مدل 1440 * 5760 dpi است. تمام این مشخصه ها، پرینتر جوهر افشان WF2830 اپسون را به یکی از پرینتر های چند کاره برتر موجود در بازار تبدیل کرده است.

پرینتر ریکو مدل SP325SNW

یکی دیگر از برند های پر طرفدار تولید کننده بهترین پرینتر های چند کاره در بازار، برند ریکو است. در بین مدل های مختلف این برند، مدل SP325SNW یکی از بهترین گزینه ها است. این مدل یک پرینتر لیزری است و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد. این پرینتر یک دستگاه سیاه و سفید است و رزولوشن چاپ آن نیز 1200 * 1200 dpi است. دیگر مزیت های این مدل، چاپ دو رو و قابلیت کاربری بی سیم است. این مدل از برند ریکو با قابلیت هایی که دارد به عنوان یکی از پرینتر های چند کاره برتر موجود در بازار تبدیل شده است.

ویژگی های مختلفی را برای خرید پرینتر در نظر بگیرید

مواردی که در بالا به آن اشاره شد، یک جمع بندی کلی از چند مدل پیشنهادی است. اما قطعا لیست خرید بهترین پرینتر های چند کاره موجود در بازار به همین موارد محدود نمی شود. در این خصوص باید معیار های زیادی در نظر گرفته شود. برای مثال اگر هدف استفاده از پرینتر استفاده از آن برای پرینت عکس باشد، باید بررسی ها در خصوص خرید دستگاه های مناسبی در این زمینه باشد. در این خصوص می توانید به مقاله راهنمای خرید پرینتر مناسب برای چاپ عکس مراجعه کنید. در نتیجه برای انتخاب پرینتر های چند کاره برتر موجود در بازار، باید هدف استفاده از دستگاه و نیاز های کاربر در نظر گرفته شود. در نهایت وجود یک تیم پشتیبانی برای تعمیرات و نگهداری پرینتر مورد نظر نیز مورد مهم دیگری است که باید برای خرید در نظر گرفته شود. مرکز سخت افزار ایران یک مرکز تخصصی در این خصوص است که می توان از آن ها کمک گرفت.

4.5/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩