اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا یه نمونه از انبوه خدمات و سرویس های حوزه تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا است که توسط نمایندگی کونیکا مینولتا ارائه میشه. بهتره که به جای تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا بگیم تعویض داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا؛ چون به طور کلی داکتر بلید قطعه ای در دستگاه کپیه که عمر مفید و تعیین شده ای داره و بعد از اینکه این طول عمر تموم بشه، فقط باید تعویض بشه تا کارایی دستگاه دوباره مثل روز اولش بشه. 

داکتر بلید قطعه بسیار حساسیه. این حساسیت تا جاییه که با خم شدن گوشه ای از اون به قطعات دیگه صدمه جدی وارد میشه. اقدامات لازم برای تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا و بررسی یا جا به جایی داکتر بلید باید با رعایت اصول و استانداردهای معرفی شده برای دستگاه کپی انجام بشه. پس فراموش نکنین که حتما از واحد معتبر تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا کمک بگیرین.

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا

بررسی قطعه داکتر بلید در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

مشخصه که برای تعویض یا تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا باید این قطعه رو به خوبی بشناسیم و به موقع نسبت به رفع اختلالات اون اقدام کنیم. داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا از قطعات سخت افزاری مهم و حیاتی این دستگاهه. به همین دلیله که تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا و تعویض اون اهمیت زیادی داره. در واقع داکتر بلید با همکاری بلید تونر اضافی موجود بر سطح مگنت رولر رو پاک و تمیز میکنه پس اگه دچار مشکل بشه، حتما حتما کیفت چاپ افت میکنه. 

داکتر بلید دستگاه کپی در جهت مخالف مگنت حرکت میکنه و با اصطحکاکی که ایجاد میکنه، باعث تجدید شارژ تونر میشه. توجه کنین که شباهت اسمی داکتر بلید دستگاه کپی و بلید نباید باعث بشه که این دو قطعه رو یکی بدونیم. این دو قطعه در ارتباط تنگاتنگ با هم هستن، اما کاملا از هم مجزا هستن.

این مقاله را از دست ندهید : تعمیر درب شکسته پرینتر

فرق بلید و داکتر بلید در دستگاه کپی کونیکا مینولتا

داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا و البته همه دستگاه های کپی مثل بلید قطعه‌ای از جنس لاستیک شفافه که به قطعه‌ فلزی دیگه ای متصل میشه. تفاوت ظاهری بلید و داکتر بلید دستگاه کپی در قطر اوناست. برای تعویض و تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا باید به این تفاوت ظاهری توجه بشه.  داکتر بلید نسبت به بلید نازک‌تره. داکتر بلید بیشتر در دستگاه‌های فتوکپی کاربرد داره. داکتر بلید در جهت خلاف مگنت رولر که هادی تونر بر روی درامه نوعی سایش ایجاد میکنه تا کمک کنه تونر مجددا شارژ بشه.

تعویض داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا

همان طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا عبارت چندان صحیحی نیست و بهتره به جای اون از عبارت تعویض داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتا استفاده کنیم. تعویض آخرین راه برای رهایی و خلاصی از مشکلات داکتر بلید دستگاه کپی کونیکا مینولتاست، اما مهمه که برای انجام عملیات تعویض از یه مرکز معتبر و مجاز درخواست کمک کنیم و از یه قطعه اصل و اورجینال با توجه به ساختار دستگاه کپی کونیکا مینولتا استفاده کنیم. در صورتی که از قطعه بی کیفیت استفاده بشه، نه تنها داکتر بلید دستگاه کپی عملکرد و کیفیت خوبی نخواهد داشت، بلکه به سایر بخش های دستگاه نیز آسیب میرسه.

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا یه جای معتبره که به شما کمک میکنه توی حوزه فروش و تعمیرات خدمات و سرویس های متنوع و مفیدی رو دریافت کنین. این واحد معتبر با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و درگاهی معتبر و کاملا مجازه که بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها رو توی بخش فروش و تعمیرات ارائه میده. 

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا به همه کاربران تهرانی و شهرستانی خدمات ارائه میده. همه خدمات و سرویس های اون همراه با ضمانت نامه های معتبره. توصیه می کنیم که برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد امور مشترکین نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا تماس بگیرین.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩