اشتراک گذاری

تعمیر صدای پرینتر ریکو

تعمیر صدای پرینتر ریکو یکی از سرویس های تعمیراتیه که واحد تعمیرات پرینتر ریکو توی نمایندگی ریکو به همه کاربرا ارائه میده. این سرویس تعمیراتی شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسه، اما باید بدونین که صدای پرینتر خیلی سریع و ساده میتونه از مشکلاتی خبر بده که دستگاه داره با اون دست و پنچه نرم میکنه.

اگه زمانی که دستگاهتون شروع به کار میکنه، به صدا و عملکرد اون توجه کرده باشین، حتما میدونین که باید یه صدای نرمال و طبیعی داشته باشه که ناشی از عملکرد قطعات داخلی دستگاه و کشیده شدن کاغذ به داخل و خروج اون از دستگاهه.

اما گاهی این صداها تغییر میکنه و به صداهای ناهنجار و غیر طبیعی تبدیل میشه. صدای ناهنجار نشون میده که مشکلی توی دستگاه وجود داره. ممکنه با این وجود دستگاه پرینت رو انجام بده، اما به زحمت این کار رو انجام میده و معمولا به قیمت خرابی شدید یکی از قطعاته. پس وقتی صدای غیر طبیعی و غیر نرمال از دستگاهتون می شنوید، حتما برای تعمیر صدای پرینتر ریکو اقدامات لازم رو انجام بدین.

تشخیص اینکه شدت و حدّت این صدا ها تا کجا و تا چه اندازه ای طبیعی و عادیه ، خیلی سخت و پیچیده نیست. وقتی از ابتدای کار دستگاه همواره به نحوه کارکرد پرینتر ریکو توجه داشته باشین، به راحتی می تونین صداهای غیر عادی و غیر طبیعی رو تشخیص بدین.

تعمیر صدای پرینتر ریکو

نحوه تشخیص خرابی پرینتر از روی صدای اون

تشخیص صداهای عادی از غیر عادی در پرینتر ریکو اصلا سخت نیست. تنها کافیه که صدای پرینتر ریکو رو از ابتدا که شروع به کار میکنه، مورد توجه قرار بدین.

به این ترتیب کمترین و کوچکترین تغییرات در صدا رو متوجه میشین و به موقع برای تعمیر صدای پرینتر ریکو اقدام میکنین. پس ضرورت دارده که موقع روشن کردن دستگاه و آغاز به کار اون تمام صداهایی رو که از دستگاه به گوش میرسه، مد نظر قرار بدین.

این مقاله برای شما مفید است : زمان تعویض کارتریج پرینتر ریکو

تعمیر صدای پرینتر ریکو

پیدایش صداهای غیر عادی در پرینتر ریکو از دو حالت کلی خارج نیست. این صدا یا از خود دستگاهه یا از کارتریج دستگاه. در هر صورت در ادامه عواملی که باعث میشن صدای پرینتر تغییر کنه ، براتون شرح میدیم.

صدای کارتریج پرینتر ریکو

وقتی شارژ کارتریج تموم میشه، مگنت به علت تماسی که با بلید داره، صدا ایجاد میکنه. در این شرایط باید برای تعمیر صدای پرینتر ریکو کاتریج رو شارژ کنیم یا مگنت رو تعویض کنیم.

کاغذکش پرینتر ریکو

کاغذکش هم در ایجاد صدای پرینتر ریکو تاثیر داره. این صدا به علت خرابی کلاج کاغذ کش رخ میده و صدای بسیار ناهنجاریه. با بررسی دقیق کاغذ کش پرینتر ریکو میشه ریشه یابی دقیقی انجام داد و اقدامات لازم رو برای تعمیر صدای پرینتر ریکو انجام داد.

صدای فیوزینگ پرینتر ریکو

اگه صدای پرینتر ریکو به دلیل خرابی فیوزینگ باشه، معمولا خرابی چرخ دنده فیوزینگ و غلطک های هدایت کننده کاغذ علت پیدایش صداهای ناهنجار و غیر عادی در پرینتر ریکو هستن. پس توی این شرایط باید برای تعمیر صدای پرینتر ریکو این بخش ها بررسی و ارزیابی بشن.

صدای چرخ دنده ها

این نوع از صدا ها به علت کثیفی چرخ دنده ها‌ست و معمولا با تمیز کردن و باگریس کاری از بین میره.

صدای موتور پرینتر ریکو

صدای غیرعادی پرینتر ریکو، میتونه ناشی از موتور هم باشه. مسلمه که برای تعمیر صدای پرینتر ریکو توی این حالت، باید موتور بررسی بشه.

صدای لیزر

احتمال وقوع این صدا کمتر از موارد بالا است، اما با این حال غیر ممکن هم نیست.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو درگاهی امن و مورد وثوقه که در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ریکو ، امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در اختیار کاربران تهرانی و شهرستانی قرار میده. در این نمایندگی میتونین با خیال راحت از فروشگاه مرکزی خرید کنین، از واحد های تعمیراتی سرویس های با کیفیت دریافت کنین و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی استفاده کنین. در واحد تعمیرات نمایندگی ریکو ابزار و دستگاه های تعمیراتی بسیار مدرن و پیشرفته فراهمه. هر یک از محصولات ریکو در واحدی جداگانه و به صورت کاملا مستقل از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی و ارزیابی میشه. همه سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩