اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران

نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران سال هاست که خدمات پشتیبانی خودش رو با بالاترین کیفیت ممکن به کاربران خودش ارائه میده. این مجموعه با هدف ارائه ی جامع سرویس های تعمیر و ترمیم و تعویض به فعالیت خودش ادامه میده. همون طور که میدونید، اصلی ترین و مهم ترین سرویس پشتیبانی پرینتر های کونیکا مینولتا و سایر تجهیزات اداری ، رسیدگی به مشکلات این تجهیزات به شمار میاد. پرینترهای کونیکا مینولتا در طول مدت فعالیت خود، ممکنه با مشکلات متعددی روبرو بشن.

بعضی از این مشکلات تو شاخه های نرم افزاری و بعضی دیگه هم تو گروه مشکلات سخت افزاری قرار میگیرن. رسیدگی به انواع این اختلالات نیازمند دانش و تجربه ی بسیار بالاییه که خوشبختانه متخصصان حاضر در نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا ، به خوبی از اون برخوردارن. این تخصص نتیجه ی گذروندن کلاس های پیشرفته ایه که در داخل و خارج ایران برگزار میشه.

به طور کلی ویژگی های زیادی باعث شده نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا از بقیه ی مراکز نمایندگی موفق تر عمل کنه. یکی از این ویژگی ها برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات داخلی و جانبی انواع پرینتر های کونیکا مینولتا هستش. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر تعمیر هم از امتیازات نمایندگی کونیکا مینولتا که در اختیار کاربران عزیز تهرانی این محصولات قرار میگیره. در ادامه ی بحث میخوایم کمی در مورد اشکالات متداول پرینترهای کونیکا مینولتا صحبت کنیم.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران

تعمیر فیوزینگ پرینترکونیکا مینولتا

فرآیند چاپ تصویر تو تمامی پرینتر ها ترتیب مشترکی داره. به این صورت که در عرض چند ثانیه یه کاغذ از میان دستگاه چاپ عبور میکنه و  متون و تصاویر مختلف بر روی اون نقش میبنده. تو پرینتر کونیکا مینولتا هم وضع دقیقا به همین صورته. پرینتر ها از قطعات حساسی تشکیل شدن که فیوزینگ یکی از این قطعاته و نقشی حیاتی در فرآیند چاپ ایفا میکنه.

در واقع فیوزینگ همان جایی ست که تونر در اون ذوب میشه و سرانجام به صورت فشرده و حرارت دیده، بر روی کاغذ چاپ میشه. فیوزینگ از قطعات ریزتری تشکیل شده که خرابی هر کدوم از اون ها میتونه خرابی فیوزینگ رو به همراه داشته باشه. خرابی فیوزینگ هم میتوانه عملکرد چاپ رو به طور کلی با وقفه روبرو کنه. به خاطر همین کارشناسای نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران  انجام سرویس به موقع رو برای جلوگیری از چنین مشکلاتی به شهروندان تهرانی پیشنهاد میکنن.

این مقاله برای شما مفید است : تعمیر لیزر پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا

مین برد رو میشه از اصلی ترین و حیاتی ترین قطعات هر دستگاه الکترونیکی به شمار آورد. این قطعه ی مهم چه نقشی در روند کار دستگاه داره؟ لازمه بگیم که مین برد هدایت وظایف اجزای تشکیل دهنده ی هر دستگاهی رو به عهده داره. تو پرینتر های کونیکا مینولتای امروزی هم، وضع به همین صورته. مین برد پرینتر کونیکا مینولتا ، چگونگی ارائه ی خروجی رو تعیین میکنه.

مین برد پرینتر اتصال قطعات مختلف را بر عهده داره. این قطعه به وسیله ی پورت یو اس بی به سیستم کامپیوتر متصل میشه. خرابی مین برد پرینتر عملکرد کلی دستگاه رو با وقفه های مختلفی روبرو میکنه.این وقفه ها مسلما نگرانی کاربران تهرانی رو به همراه داره. تعمیر این قطعه ی حیاتی از حساسیت بسیار بالایی برخورداره که متخصصان نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران ، به خوبی نسبت به این مسئله آگاهی دارن.

تعمیر داکتر بلید پرینتر های کونیکا مینولتا

داکتر بلید یکی از قطعات حساس در انواع پرینتر ها به شمار میاد. این قطعه ی مهم تنظیم کننده ی میزان تونر موجود بر روی مگنت رولر و یا پاک کننده ی این مایع  پرینتر است. داکتر بلید به نوعی کامل کننده ی وظایف بلید است که البته به دلیل تشابه اسمی ممکنه توسط کاربران اشتباه گرفته بشه. بلید نوعی لاستیک الکتریکی خنثی ست در زمان پایان عملیات چاپ تونر اضافه رو از سطح درام پاک میکنه تا در چاپ بعدی تونر اضافه روی کاغذ نریزه.

این تونر های اضافی پاک  شده وارد مخزنی خاص در کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا میشن. حتما بعد از مدتی لازمه مخزن اون عوض بشه. در اصل این تیغه ی تونر هست که باعث میشه تونر به مقدار مشخص و حساب شده به مگنت منتقل بشه.اگر در فرآیند چاپ تونر بر روی مگنت رولر باقی مانده باشه ، داکتربلید اون رو پاک میکنه.

همچنین حرکت داکتربلید باعث ایجاد اصطحکاک در جهت مخالف مگنت هم میشه و از این طریق تونر هم شارژ میشه. پس میشه گفت که داکتربلید پرینتر کونیکا مینولتا نقش بسیار مهمی رو در کیفیت چاپ ایفا میکنه. در نتیجه تعمیر این قطعه یکی از تخصص ترین امور در نمایندگی تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران به شمار میاد.

تعمیر یونیت لیزر پرینتر کونیکا مینولتا

اگر با اجزای تشکیل دهنده ی پرینترها آشنایی داشته باشین، قطعا میدونید یکی از حساس ترین بخش های پرینترهای لیزری کونیکا مینولتا ، یونیت لیزر اون به شمار میره. این یونیت از قسمت های مختلفی تشکیل شده. برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آیینه ی عدسی، از مهم ترین اجزای سازنده ی یونیت ها به شمار میرن. عملکرد هر یک از این قطعات بر کیفیت چاپ دستگاه، تاثیر بسزایی داره.

خرابی و عدم کارکرد صحیح لیزر پرینتر کونیکا مینولتا ، میتونه مستقیما کیفیت چاپ رو با افت قابل توجه روبرو کنه. از این رو رسیدگی به اختلالات هر یک از قطعات این بخش، با دقت بسیار بالایی در راستای کار واحد تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران، قرار داده شده. شما عزیزان نیز در صورت بروز هر گونه مشکل در لیزر پرینتر کونیکا مینولتای خودتون، میتونی با مراجعه و تماس با این بخش، از رفع خرابی، اطمینان حاصل کنین.

تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا

یکی از قطعات حساس در پرینترهای کونیکا مینولتا درام اون هاست. درام قطعه ای ست که تاثیر بسزایی بر عملکرد پرینترکونیکا مینولتا  ایفا میکنه. خرابی این قطعه میتونه کیفیت چاپ رو با مشکلات جدی روبرو کنه. در مورد نحوه ی عملکرد این قطعه میتونیم عنوان کنیم که درام یک میله ی استوانه ای فلزی ست و این میله ی استوانه ای نقشی حیاتی توعملکرد دستگاه چاپ ایفا میکنه.

این نقش خطیر ارتباط مستقیمی با انتقال تصویر و متن بر روی برگه داره. پس میشه گفت تعمیر این قطعه ی جز حساس ترین مراحل تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا تلقی میشه و نیازمند تخصص بسیار بالاست. کارشناسان و متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در تهران ، می تونن در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مشکلات درام رو شناسایی و ریشه یابی و در نهایت به شیوه های نوین برطرف کنن.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩