اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا

تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا با توجه به استوک شدن این دستگاه نیاز به دقت و بررسی بسیار زیادی داره. این مدل از چاپگر کونیکا مینولتا که ممکنه اونو با نام دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C350 هم بشناسید، یک دستگاه رنگیِ کنسولی و چند کاره است. از جمله نقاط قوت این دستگاه رنگی بودن، به صرفه بودن و ارزان بودن مواد مصرفی آن است.

کونیکا مینولتا C350 در ایران با اقبال خوبی روبه رو شده و از همین جهت مواد مصرفی قطعات اون به وفور و به قیمت مناسب و به راحتی در دسترسه. پرینتر C350 کونیکا مینولتا در ۵ سال اخیر استوک شده؛ لذا در هنگام خرید توجه کنین که چه کنتور دیجیتالی و چه کنتور آنالوگ اون کاملا قابل تعویضه و ممکنه برخی از فروشنده ها اونو دستکاری کنن که کاربر نتونه تشخیص بده. برای تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا باید تمام اجزای داخلی دستگاه به خوبی بررسی بشه و پس از عیب یابی دقیق و مشخص کردن ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، نسبت به تعمیر اون اقدامات لازم انجام بشه.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی کونیکا مینولتا و حضور در مرکز تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا

تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا به صورت نرم افزاری و سخت افزاری

بدیهیه که در هر پرینتر و دستگاه کپی یا به عبارت بهتر در هر چاپگری مسائل نرم افزاری و سخت افزاری علت همه مشکلات و اختلالاتی هستن که ممکنه پیشامد کنه. مهمترین کاری که کاربر باید در زمان مواجه با چنین مشکلاتی انجام بده، اینه که اگه هیچ جوره از دستگاه سر در نمیاره هیچ اقدامی نکنه و از همون ابتدا از یه مرکز معتبر تعمیرات پرینتر یا تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیره.

البته ممکنه دفترچه راهنما به شما کمک کنه تا بتونین مشکل دستگاهتون رو شناسایی و رفع کنین. مشکلاتی که توی چاپگر ها ایجاد میشن، گاهی نتیجه عملکرد ناقص و اشتباه یه نرم افزاره. برای همین هم باید به دقت بررسی بشه تا مشخص بشه که ریشه اختلال چیه؛ اما اگه مطمئن هستین که نرم افزار دستگاه شما کاملا سالمه و اختلالی نداره، باید بررسی های سخت افزاری انجام بشه. 

ممکنه مواد مصرفی دستگاه تموم شده باشن، مثلا کارتریج نیاز به شارژ یا تعویض داشته باشه، یا اینکه درام به قدری کثیف شده باشه که دیگه باید تعویضش کرد یا خیلی موارد دیگه. خرابی قطعاتی مثل مین برد دستگاه، کاغذکش، هیتر، لیزر و … هم از دلایل اختلالات رایج دستگاه هستن که هر کدوم مسیر تعمیر جداگونه ای دارن. در هر صورت برای تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا همه این بررسی ها مرحله به مرحله انجام میشه.

در این مقاله بخوانید : آموزش اتصال گوشی به پرینتر

دلایل خرابی پرینتر C350 کونیکا مینولتا

مسائلی نظیر مشکل در کارتریج یا تونر، نامتعادل بودن چگالی دستگاه (تنظیمات غلط)، وجود مواد خارجی روی شیشه اسکنر یا آینه، خرابی درام،  اختلال تیغه درام، خرابی fusers، استفاده از کاغذ غیر استاندارد یا مرطوب، ویروسی شدن دستگاه ، خرابی کابل ها و اتصالات، خرابی پاک کن درام، معیوب بودن تونر کارتریج و پر بودن کارتریج تونر زائد عوامل رایجی هستن که باعث میشن دستگاه شما خراب بشه و درگیر ایراد و اختلال بشه. مسلمه که برای تتعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا باید هر کدوم از این اجزا به صورت دقیق بررسی بشن و بعد بر اساس شدت و حدت اختلال مسیر تعمیر انتخاب و اجرا بشه.

تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا در محل

این سرویس ویژه یه سرویس تعمیراتی کاربردی و مفیده که هدف اصلی از راه اندازی اون تامین رفاه و آسایش بیشتر کاربر بوده. جابه جایی چنین دستگاه هایی همیشه با سختی های خاص خودش همراهه. برای همین هم ما مفید دیدیم که برای تعمیر پرینتر C350 کونیکا مینولتا در محل فکری کنیم تا کاربر دیگه هیچ دغدغه ای نداشته باشه و بتونه در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ اتلاف وقتی دستگاهش رو تعمیر کنه.

برای استفاده از این سرویس باید تماس بگیرید و درخواست استفاده از این سرویس رو ثبت کنین و منتظر بمونین تا پس از انجام هماهنگی های لازم تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام بشه. این سرویس تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه رو شناسایی و برطرف میکنه. همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و مجازه و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات نداره.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا با هدف تامین رفاه حال کاربران و پر کردن خلاء های موجود در زمینه ارائه خدمات در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات کونیکا مینولتا راه اندازی شده. این نمایندگی با استفاده از برترین متخصصان و کارشناسان تمامی خدمات رو در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت ارائه میده. نمایندگی کونیکا مینولتا با همکاری و نظارت مرکز سخت افزار ایران راه اندزی شده و امکانات و تسهیلات بسیار گسترده و متنوعی رو در اختیار کاربران قرار میده. تضمین کیفیت خدمات نمایندگی کونیکا مینولتا به صورت کتبی به کاربر ارائه میشه.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩