اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو یکی از خدمات و سرویس های تعمیراتیه که توسط واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو توی نمایندگی ریکو ارائه میشه. کاغذکش بخش مهمی از هر دستگاه کپیه که وظایف مهمی هم بر عهده داره. ورود و خروج کاغذ بر عهده کاغذکشه. اگه کاغذکش با اشکالات و ایراداتی مواجه بشه، اجازه تکمیل عملیات چاپ رو نمیده. در نتیجه دستگاه از کار میوفته. کاغذ کش ها یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی هستن که سه جزء اساسی دارن؛ کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی. برای تعمیر کاغذکش فتوکپی ریکو باید هر سه بخش با دقت عیب یابی بشه.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو

عواقب خرابی کاغذکش دستگاه کپی ریکو

صدای ناهنجار

باید برای تعمیر کاغذکش فتوکپی ریکو چرخ دنده ها یا کلاچ کپی ریکو بررسی بشن.

گیر کردن کاغذ در قسمت خروجی دستگاه کپی

کاغذ کش، سنولوئید خروجی و فثد های عبور برگه را بررسی کنین و در صورت نیاز اونا رو تعویض کنین.

سرعت و عملکرد پایین دستگاه

آلوده شدن کاغذکش کپی ریکو در اثر گرد و غبار میتونه باعث کند شدن دستگاه بشه. البته خارج شدن خارهای درب دستگاه از ریگلاژ هم عامل خرابی کاغذکش ها هستن. برای تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو با یه پاک سازی معمولی، میشه مشکل رو حل کرد

گیر کردن کاغذ در ورودی کپی ریکو

در این مشکل کاغذ به سمت جلو حرکت نمیکنه. برای تعمیر کاغذکش فتوکپی ریکو در این شرایط، مطمئن بشین که کاغذ سالمه و فرسوده نیست و در عملکرد سنولوئید یا موتور دستگاه نقصی وجود نداره.

این مقاله برای شما مفید است : ارورهای دستگاه کپی ریکو

چروک شدن و کرکر شدن کاغذ

برای تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو در این مشکل باید کاغذ مناسب رو درون دستگاه قرار بدین. در غیر این صورت کاغذکش کپی ریکو کاغذ رو به جلو حرکت نمیده، کاغذ گیر میکنه و چروک میشه.

روش تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو

برای تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو قبل از هر چیزی خونسردی خودتون رو حفظ کنین. این مشکل معمولا به راحتی حل میشه؛ البته به شرطی که کار اضافه ای انجام ندین و مشکل رو حاد نکنین. اول از همه عملیات چاپ رو متوقف کنین. درب دستگاه رو باز کنین و قسمت کاغذکش رو به خوبی بررسی کنین. اگر می بینین که کاغذی گیر کرده، خیلی آروم و به طوری که کاغذ پاره نشه، اونو بیرون بکشین. 

اگه نمی تونین تشخیص بدین که کاغذی گیر کرده یا نه بهتره که اقدامی نکنین و از یک مرکز معتبر برای تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو کمک بگیرین. این قطعه در عین حالی که وظیفه ساده ای بر گردن داره، پیچیدگی های منحصر به فردی داره که بی توجهی به اونها زمینه ساز بروز مشکلاتی دیگه میشه. بدیهیه که عیب یابی ناقص یا اشتباه، روند تعمیرات رو با مشکل مواجه میکنه. 

اختلال در اجزایی مثل پد و پیک آپ، خرابی سینی، کلاچ، میله پیک آپ، سنسور تشخیص وجود کاغذ، اهرم سنسور کاغذ، کارتریج، محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها میتونه روی عملکرد صحیح دستگاه تاثیر بذاره. برای تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو باید همه این اجزا رو بررسی کنیم و با ریشه یابی دقیق مسیر درست تعمیر رو انتخاب و اجرا کنیم.

نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو یکی از نمایندگی های مجاز و اصلی ریکو است که صفر تا صد خدمات فروش و پس از فروش و تعمیرات ریکو رو حمایت و پشتیبانی میکنه. کمپانی ریکو یه شرکت ژاپنیه که در طراحی و تولید انواع محصولات الکترونیکی از جمله دوربین ها و تجهیزات اداری، پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی و دورنگارها فعالیت داره. همه این محصولات در نمایندگی رسمی ریکو در بخش فروش و تعمیرات ساپورت میشه. 

نمایندگی رسمی ریکو تمام تلاش خودش رو میکنه تا با تعامل با کاربران، نیازهای اونا رو از مسیر های درست برطرف کنه. تمام خدمات تضمین شده و همراهه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. میتونین برای اطلاع از نحوه استفاده از سرویس های ویژه با نمایندگی رسمی ریکو تماس بگیرین.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩