اشتراک گذاری

تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا نمونه ای از خدمات و سرویس های تعمیراتی واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا‌ست. این بخش کمتر شناخته شده در دستگاه های کپی یه دستگاه خروجیه که عملکردی چندگانه ایجاد میکنه. باید بدونین که توی مدل های جدید دستگاه کپی این  امکان وجود داره که مجموعه های کپی شده به صورت الکترونیکی و بدون استفاده از sorter bins طبقه بندی بشن. این کار توسط فینیشر انجام میشه. برای تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا یک تعمیرکار باید به نحوه عملکرد این بخش ها کاملا واقف و مسلط باشه.

در واقع توی دستگاه های کپی جدید به جای مخازن جداگانه، نسخه ها در یک سینی با یک زاویه راست یا جدا از یکدیگر قرار می گیرن. این ویژگی این امکان رو به کاربر میده که بتونه به راحتی تشخیص بده که یه مجموعه کجا تموم میشه و از کجا شروع میشه. با تعمیر Finisherدستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا ،Bin-free sorting این امکان رو برای کاربر فراهم میکنه به جای اینکه فقط تعداد زیادی از مجموعه ها رو در اختیار داشته باشه، توی یه زمان مجموعه ای نامحدود بسازه.

تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا دقیقا چه کار می کنه؟

همون طور که گفتیم Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا یه دستگاه خروجیه که عملکردی چندگانه ایجاد میکنه. تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا توی واحد تخصصی تعمیر فتوکپی کونیکا مینولتا انجام میشه. Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا در واقع تمام کننده کار دستگاه کپیه. این بخش از دستگاه کپی به خصوص در دستگاه های کپی که در ادارات بزرگ و مهم استفاده میشن، خیلی مهمه.

کاربرد Finisher توی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

طبقه بندی و تلفیق دادن کمترین نیاز یه دستگاه کپیه که توسط Finisher انجام میشه. وظایف فرعی Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا عبارتند از چسباندن، تا کردن، سوراخ کردن و صحافی کردن. هر کدوم از برند های مطرح در تولید دستگاه های کپی از جمله کمپانی کونیکا مینولتا، Finisher منحصر به فرد خودش رو دارن. برای تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا فقط باید از مراکز معتبر کمک بگیریم.

اجزای Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا

External Staple Finisher

یه سینی با ظرفیت زیاده که در کنار دستگاه کپی برای چسباندن اسناد و مدارک  قرار میگیره.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید : ارورهای رایج دستگاه کپی کونیکا مینولتا 

Inner Finisher (داخلی Finisher)

 Inner Finisherاز کوچکترین اجزاء اصلی Finisher است که توی دستگاه کپی قرار داره تا از هرگونه افزایش سایز جلوگیری کنه. برای تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا تعمیرکار باید بتونه این بخش ها رو به خوبی تشخیص بده.

Booklet Finisher

یک Finisher با ظرفیت بسیار زیاده که برای ساخت جزوات با استفاده از یه سوزن استفاده میشه

External Hole Puncher

External Hole Puncher در Booklet Finisher یا External Staple Finisher قرار گرفته. این پیکربندی به کاربر این امکان رو میده که اسناد رو با 2، 3 یا 4 سوراخ، سوراخ کنه.

اهمیت تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا توی چیه؟

تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا مهمه چون این بخش وظایف مهمی بر عهده داره که در ادامه مختصرا توضیح دادیم؛

امکان چسباندن اتوماتیک

ویژگی اصلی که یک finisher به دستگاه کپی اضافه میکنن اینه که دستگاه کپی میتونه به صورت خودکار مجموعه ای از اسناد رو به هم بچسبونه.

پانچ اتوماتیک

اکثر Finisher هایی که به دستگاه کپی کونیکا مینولتا اضافه میشن این قابلیت رو دارن که یه جعبه سوراخ پانچ داشته باشن. برای تعمیر Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا این جعبه سوراخ پانچ باید شناسایی بشه.

نامه های سه بعدی و بازاریابی

بعضی از Finisher ها این قابلیت رو دارن که یه بخش سه بعدی به دستگاه کپی اضافه کنن تا به صورت خودکار سه صفحه رو همزمان کپی بگیرن.

سینی خروجی چندگانه برای جداسازی عملکرد چاپ از فکس های دریافتی

در بسیاری از دستگاه های چندکاره و چند منظوره کونیکا مینولتا که هم به عنوان پرینتر و و هم به عنوان دستگاه های فکس کاربرد دارن، نقش Finisherو اهمیت Finisher دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا چندین برابر سایر دستگاه هاست.

نمایندگی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا در خدمت تمام کاربرانه تا نیاز های مختلف اونا رو برطرف کنه. این نمایندگی توی تهران و استان البرز شعبه های مختلفی داره و کاربرا میتونن با توجه به محل سکونت خودشون از هر شعبه خدمات دریافت کنن. تمام محصولات کونیکا مینولتا توی بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات توسط نمایندگی کونیکا مینولتا حمایت میشه. همه خدمات هم تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبره.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩