اشتراک گذاری

آموزش تعویض چیپست کارتریج فتوکپی زیراکس

آموزش تعویض چیپست کارتریج فتوکپی زیراکس از اون دسته مطالبیه که مطالعه ی اون، میتونه خیلی برای شما مفید باشه. به عنوان یه کاربر دستگاه کپی، شما باید با بخش های مختلف این محصول و تعمیراتش آشنایی داشته باشین تا بتونین بهتر و درست تر ازش استفاده کنین. این قطعه، در تعداد چاپ دستگاه موثره و کنترل این بخش رو بر عهده داره.

تموم شدن تونر یا جوهر دستگاه کپی، باعث میشه که شما نیاز به تعویض چیپست کارتریج این دستگاه داشته باشین. نکته ای که اهمیت داره اینه که برای انجام این کار، باید به اندازه ی کافی مهارت داشته باشین. در غیر این صورت، ممکنه این قطعه آسیب ببینه و به تبع اون، کارتریج هم دچار مشکلات جدی تری بشه.

ویدئوی آموزش تعویض چیپست کارتریج فتوکپی زیراکس ، به شما کمک میکنه که این کارو با آگاهی کامل انجام بدین و به این ترتیب، سلامتی دستگاه رو تضمین کنین. در صورت نیاز، میتونین از کارشناسای تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی زیراکس هم کمک بگیرین. راه های ارتباطی با این نمایندگی، توی بخش های دیگه ی وب سایت ذکر شدن.

آموزش تعویض چیپست کارتریج فتوکپی زیراکس

 

انواع چیپ ست دستگاه کپی

پیش زمینه ی آموزش تعویض چیپست کارتریج فتوکپی زیراکس اینه که شما با انواع مختلف این قطعه آشنایی داشته باشین. مدل های اصلی چیپ ست عبارتند از:

چیپست کارتریج رنگی

چیپ ست کارتریج رنگی، برای استفاده در کارتریج های لیزری و جوهر افشان، البته از نوع رنگیشون طراحی شدن. این مدل، از چهار بخش مشکی، آبی، قرمز و زرد تشکیل شده که وظیفه ی شمارش تعداد برگه های چاپ شده توسط کارتریج رو برعهده دارن. در زمان شارژ کارتریج دستگاه کپی لیزری رنگی و یا جوهر افشان زیراکس، این بخش ها تعویض میشن.

اینو بخون حتما به کارت میاد: ترفندهای تنظیم کیفیت چاپ در پرینتر لیزری

چیپست کارتریج درام

چیپ کارتریج درام، آخرین نوع چیپست هست که برای کارتریج های درام (یونیت) رنگی، سیاه و سفید لیزری مورد استفاده قرار میگیره. این چیپست، شمارش تعداد برگ‌های چاپ شده در زمان نصب یونیت رو انجام میده.

چیپست کارتریج درام به صورت تکی عرضه میشه و وقتی درام پیغام هشدار تعویض یونیت دولوپر رو بعد از رسیدن به مرز مشخصی اعلام میکنه، باید اونو تعویض کرد. با تماشای ویدئوی آموزش تعویض چیپست فتوکپی زیراکس ، شما با این قطعه و نحوه ی تعویض اون به صورت کامل آشنا میشین.

چیپست کارتریج درام

چیپست کارتریج سیاه و سفید

یکی دیگه از انواع چیپ که در فیلم آموزش تعویض چیپست کارتریج فتوکپی زیراکس باهاش آشنا میشین، مربوط به دستگاه های سیاه و سفیده. فرقی نداره که دستگاه شما از نوع لیزری باشه یا جوهر افشان، این قطعه در مدل های سیاه و سفید، به صورت تکی و برای رنگ مشکی تولید و به بازارها عرضه میشه.

نمایندگی زیراکس در کرج

نمایندگی زیراکس در کرج، به دلیل خدمات گسترده و با کیفیتی که به کاربرای خودش ارائه داده، تونسته به اولین انتخاب اونها در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل بشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی ارتقا داده و رضایت مراجعین رو جلب کرده.

ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات زیراکس، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستن که در نمایندگی رسمی xerox مرکز سخت افزار ایران به کاربرها ارائه میشه.

تکنسین های مجرب واحدهای تعمیرات این مرکز، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیری رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن. شما عزیزان برای دریافت خدمات تخصصی نمایندگی زیراکس در کرج، می تونین با همکارای ما  در این مرکز تماس بگیرین یا به سایر بخش های وب سایت مراجعه کنین.

 

 

 

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩