اشتراک گذاری

دستگاه کپی توشیبا 166

دستگاه کپی توشیبا 166 یک مدل از انواع دستگاه های کپی تولید کمپانی توشیبا ست. این دستگاه با وزن 31.8 کیلوگرم و در سایز 600*643*462.5 میلیمتر تولید شده است. سرعت نسبتا بالایی دارد؛ زیرا مدت زمان نیاز برای گرم شدن آن تنها 25 ثانیه است و اولین کپی را در عرض 7 ثانیه تهیه می کند. حافظه درونی این دستگاه 16 مگابایت است و  قابلیت افزایش تا 80 مگابایت را نیز دارد. در سایز A3 کپی می گیرد.

دستگاه کپی  toshiba166 می تواند در هر دقیقه 16 برگ را با دقت  2400*600 dpi کپی بگیرد. به صورت متوالی توانایی چاپ 999 سند چاپی را دارد و مجهز به اسکنر نیز هست. اگر این مدل از دستگاه کپی شما درگیر اختلالات و مشکلاتی شد،  برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166 جای هیچ نگرانی نیست. تنها کافی است به این مرکز مجاز مراجعه کنید و مجموعه ای از بهترین خدمات تعمیراتی را دریافت نمایید.

دستگاه کپی توشیبا 166

تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166

برای تعمیر این دستگاه در مرکز تعمیرات کپی توشیبا از تعمیرکاران و متخصصان متبحر و کاربلد کمک گرفته ایم. با توجه به اینکه کاربران این مدل از دستگاه کپی توشیبا طیف وسیعی را شامل می شوند، لذا برای تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166 تمهیدات بسیار ویژه ای را اندیشیده ایم. به کمک این امکانات و سرویس ها، تمامی مشکلات این دستگاه را شناسایی می کنیم و برای رفع آنها مسیر درست را انتخاب و اجرا می کنیم.

در این مرکز  آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال مخصوص این مدل از دستگاه کپی توشیبا نیز فراهم است. به کمک این آرشیو مجهز و قوی، مسیر تعویض نیز برای تعمیرکاران به راحتی طی می شود. به علاوه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی دستگاه کپی166 توشیبا در این مرکز فراهم است و کاربران می توانند با خیال راحت همه مواد مصرفی خود را تهیه کنند و چاپ با کیفیتی داشته باشند.

اینو بخون حتما به کارت میاد  : چسبیدن کاغذ در دستگاه کپی

خدمات تعمیرگاه کپی توشیبا 166

  • شارژ کاتریج دستگاه کپی توشیبا 166 با مواد مصرفی مرغوب و سازگار با ساختار این دستگاه
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی166 توشیبا
  • تعویض پیکاپ دستگاه دستگاه کپی توشیبا 166
  • انجام تنظیمات و تعمیرات مرتبط با بورد دستگاه فتوکپیبه کمک مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166
  • عیب‌یابی درام در مرکز تعمیر دستگاه کپی166 توشیبا
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه فتوکپی توشیبا 166
  • اصلاح، تعمیر و بررسی نرم افزاری دستگاه کپی toshiba166
  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ دستگاه کپی توشیبا 166
  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم و دوره ای دستگاه کپی toshiba166
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی166 توشیبا
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی toshiba166
  • عیب‌یابی خطاهای دستگاه کپی در مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166
  • تعمیر AC power و تعمیرات بخش High Voltage دستگاه فتوکپی166 توشیبا
  • نظافت و سرویس دستگاه در مرکز تعمیرات دستگاه کپی توشیبا 166
  • ترجمه و رفع انواع ارور های دستگاه کپی 166 توشیبا

سرویس در محل دستگاه کپی  toshiba166

هر کاربری به هر دلیلی اگر امکان انتقال دستگاه کپی معیوب خود را به این مرکز تعمیراتی ندارد، می تواند از سرویس تعمیر دستگاه کپی توشیبا 166 در محل استفاده کند. به این ترتیب دیگر لازم نیست دستگاه را جابه جا و منتقل کند. تنها با این مرکز تعمیراتی تماس می گیرد و درخواست استفاده از خدمات سرویس در محل را ثبت می کند. در نهایت با صرف هزینه کمتر و در اسرع وقت تعمیرکار در محل مربوطه حاضر می شود و هر آنچه که لازم باشد، انجام می دهد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در کنار همه کاربران است تا تمامی نیاز های آنها را رفع و رجوع کند. این نمایندگی کمک می کند تا اختلالات و مشکلات دستگاه کپی به درستی شناسایی و ریشه یابی شود و مسیر تعمیر و ترمیم به درستی انتخاب و اجرا شود. در نمایندگی دستگاه کپی هر مدلی از دستگاه کپی از هر برندی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. تعمیرکاران و تکنسین ها هر کدام به صورت جداگانه مسئولیت تعمیر بخشی از این دستگاه را بر عهده دارند.

به کمک ابزار و تجهیزات مناسب، عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل می آورند و پس از تعیین مسیر صحیح تعمیر و ترمیم، هر آنچه را که لازم باشد، انجام می دهند. خدمات و سرویس های مرکز تعمیرات کپی بسیار گسترده و فراگیر است. هر نیاز و هر سلیقه را تامین می کند. در این نمایندگی می توانید بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی انواع دستگاه کپی را تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره دستگاه کپی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩