اشتراک گذاری

دکتر بلید چاپگر زیراکس

یکی از اساسی ترین قطعات موجود در پرینتر داکتر بلید می باشد. وظیفه ی این قطعه آغشته کردن تونر شارژ به بار های الکتریکی و نگه داری از آن بر روی درام می باشد. داکتر بلید یکی از قطعات مشترک در میان انواع پرینتر های سیاه و سفید و رنگی می باشد. بعضی از مدل های داکتر بلید برای انواع پرینتر ها مناسب هستند.

با توجه به کارکرد این قطعه وجود آن و همچنین سال بودن این قطعه از ملزومات کارکرد درست انواع پرینتر یا چاپگر می باشد. به طور کلی دکتر بلید چاپگر زیراکس یک قطعه ضروری برای اعمال فرآیند چاپ در پرینتر های لیزری می باشد. عدم تشخیص درست داکتر بلید از قطعاتی مثل بلید و وایپر بلید می تواند مشکلات مختلفی را در فرآیند تعمیر این قطعه به وجود بیاورد و در مواردی آسیب دیدگی های چاپگر یا پرینتر را افزایش دهد.

در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلات دکتر بلید چاپگر زیراکس می پردازیم. بررسی این مشکلات به شما کمک می کند تا زمانی که اختلالاتی در خصوص این قطعه به وجود آمد به درستی قطعه ی آسیب دیده را شناسایی کنید.

دکتر بلید چاپگر زیراکس

رایج ترین مشکلات دکتر بلید چاپگر زیراکس

رایج ترین مشکلات دکتر بلید چاپگر زیراکس کثیف شدن داکتر بلید پرینتر یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن رو به رو می شوند. آلودگی و کثیف شدن داکتر بلید در صورتی که به آن توجه نشود باعث می شود نوشته های چاپ شده بر روی برگه ها کم رنگ و ناخوانا باشند.

این اتفاق در شرایطی می افتد که کارتریج دستگاه به تازگی شارژ شده و از سالم بودن آن نیز اطمینان کامل دارید. آلودگی دکتر بلید باعث می شود که عملیات پاکسازی تونر به خوبی انجام نشده و اصطحکاک لازم برای چاپ در مگنت رولر ایجاد نشود.

با توجه به این موضوع تونر به درستی بر روی کاغذ پخش نشده و فرآیند چاپ دچار افت کیفیت خواهد بود. با توجه به این علائم و خرابی های ذکر شده لازم است در اولین فرصت به واحد تعمیرات پرینتر زیراکس در محل مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

اینو بخون حتما به کارت میاد: ارورها و کدهای خطا در پرینتر

تعمیر دکتر بلید چاپگر زیراکس

تعمیر دکتر بلید چاپگر زیراکس، یکی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات پرینتر به شمار می رود. کارشناسان دوره دیده و مجرب در واحد تعمیرات، انجام فرآیند ترمیم این قطعه را بر عهده دارند. وجود دستگاه ها و ابزارآلات نوین تعمیر، سطح کیفی خدمات در نمایندگی زیراکس را ارتقا بخشیده و موجب جلب رضایت کاربران شده است.

لازم به ذکر است که حساسیت های این قطعه ایجاب می کند تا فرآیند تعمیرات و تعویض داکتر بلید به تخصص و مهارت نیاز داشته باشد. لذا تعمیر و ترمیم داکتر بلید پرینتر زیراکس، شامل عیب یابی تخصصی و تعمیرات حرفه ای این قطعه به دست تعمیرکاران مجرب و ماهر می باشد. متخصصان واحد تعمیرات پرینتر به دلیل آشنایی کامل با قطعات می توانند انواع عیوب این قطعه را برطرف نمایند.

تعویض دکتر بلید چاپگر زیراکس

در صورتی که تعمیرات داکتر بلید امکان پذیر نباشد لازم است قطعه ی آسیب دیده با نمونه ی اورجینال جایگزین شود. به یاد داشته باشید استفاده از قطعات اصل تضمین بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه به دستگاه می باشد.

با توجه به این موضوع در صورتی که برای تعویض این قطعه تنها به هزینه توجه کرده و قطعه ی غیر اصل را جایگزین کنید به زودی دستگاه شما با اختلال مواجه خواهد شد. به منظور جلوگیری از این مشکل توصیه می کنیم برای تعمیرات پرینتر و تعویض دکتر بلید چاپگر زیراکس به متخصصان حرفه ای و کارآزموده مراجعه کنید.

نمایندگی پرینتر زیراکس

نمایندگی پرینتر زیراکس به منظور ارائه ی بهترین خدمات گروهی از متخصصان حرفه ای و مجرب را گرد هم آورده است. مهندسان این مجموعه به دلیل آشنایی کاملی که با پرینتر و سایر اجزای این دستگاه دارند به راحتی می توانند این دستگاه را تعمیر کرده و آن را در اختیار کاربران قرار دهند.

لذا ضمن دعوت از زبده ترین مهندسان حوزه ی تعمیرات ماشین های اداری، واحدهای تخصصی را برای انجام عملیات تعمیر بخش های مختلف پرینتر راه اندازی نموده است. تجهیز این واحدها به مدرن ترین ابزار تعمیرات، امکان انجام تعمیرات به شکل تخصصی و با کیفیت را برای تکنسین ها فراهم آورده است.

سرویس در محل نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط متخصصان حرفه ای و به منظور رفاه کاربران ارائه می شود. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات سرویس در محل پرینتر زیراکس از طریق راه های موجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

نمایندگی پرینتر زیراکس

تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس از واحد های فعال در نمایندگی رسمی زیراکس می باشد. کاربران می توانند به منظور دریافت خدماتی کاربردی به واحد تعمیرات زیراکس مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. دسترسی این واحد به انواع ابزار آلات مدرن سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این واحد با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

از دیگر خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس در ایران فروش انواع محصولات به صورت اورجینال می باشد. کلیه ی محصولات و خدمات ارائه شده در این واحد و نمایندگی برای کاربران تضمین می شود. بهره مندی از مشاوران مجرب نیز یکی دیگر از خدماتی است که برای کاربران در نظر گرفته شده است. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی و بهره مندی از اطلاعات مشاوران می توانند بهترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری نمایند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩